Alleen als ik toettoet mag roepen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je de mijne even vasthouden?
Een persoonlijk gedichtje doet mij meer dan je eeuwige spijtquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
Sorry, sorry, had helemaal niet gezien dat ik de laatste had. Ik betuig eeuwige spijt.
Dat mag je als je je trein in mijn tunnel rijdtquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen als ik toettoet mag roepen.
Dat is 'woowoooo' niet 'toettoet'.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat mag je als je je trein in mijn tunnel rijdt
Oke omdat jij het bent. Como va el trabajo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
Sorry, sorry, had helemaal niet gezien dat ik de laatste had. Ik betuig eeuwige spijt.
Je bent wanhopig he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat mag je als je je trein in mijn tunnel rijdt
True.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is 'woowoooo' niet 'toettoet'.
Een woord als sorry is zo simpel,quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een persoonlijk gedichtje doet mij meer dan je eeuwige spijt
Neem mij, neem mij!quote:
Vergevenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:08 schreef Strani het volgende:
Een woord als sorry is zo simpel,
Zo makkelijk gezegd.
Het woord gaat samen met een kus.
Pas dan is de spijt echt.
Bien bien, ya 50% hecho..faltan 3 articulos másquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke omdat jij het bent. Como va el trabajo?
Hoever aftellen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Maar ik kan aftellen, dat scheelt.
Baasquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Bien bien, ya 50% hecho..faltan 3 articulos más
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef palawan het volgende:
Ik denk dat als cactus naar de kroeg gaat, ze niet zo lang hoeft af te tellen als ze wil
Sowieso, makkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig heb
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken isquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hem aangeraakt, hihihihiihih.
Ja, ik ook natuurlijk. Ik ben nu nog kieskeurig in de zin dat ik het belangrijk vind dat de interesse ook van de vrouw uit komt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig heb
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk niet veel succes hebben, zelfs zonder principesquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat als cactus naar de kroeg gaat, ze niet zo lang hoeft af te tellen als ze wil
Mensen die niet rukken op Myra.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken is
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken is
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
No, yo quiero ser Reinaquote:
Oh joy.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik durfde eerst geen handje te geven want ik dacht dat die nog boos op me was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?
Ik verbloem niks. Ik kom er openlijk voor uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen medestanders zoeken om te verbloemen dat jij dit elke nacht doet
Een koningin wordt aanbeden met woorden. Voor jou is dat niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
No, yo quiero ser Reinadel mundo
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik vergeten op te nemen in het verslag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Myraela het volgende:
Nee. Maar ik durfde eerst geen handje te geven want ik dacht dat die nog boos op me was.
Blijkbaar goed fapmateriaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
Ik verbloem niks. Ik kom er openlijk voor uit.
Oh je bent op dreef vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Een koningin wordt aanbeden met woorden. Voor jou is dat niet goed genoeg.
Nee valt mee, ze zag eruit als 19 of 23 max ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Maar er was dus een vrouw die hier op fok een man is? en die was ook oud enzo? of begrijp ik het verkeerd
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Maar er was dus een vrouw die hier op fok een man is? en die was ook oud enzo? of begrijp ik het verkeerd
En dan zeggen mensen dat alleen mannen zich voordoen als een veel jonger persoon van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Er was nog een ongemakkelijk momentje. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik kan gewoon geen doei zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat heb ik vergeten op te nemen in het verslag.
Het een beetje ongemakkelijk en geforceerde momentje
Oh, die heb ik nog wel onthouden uit de ASS-reeks, ik wist wel dat ze een vrouw was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whatever
Ik ook, maar ik vroeg me af wat ze deed op een AVNZMG-meet deedquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, die heb ik nog wel onthouden uit de ASS-reeks, ik wist wel dat ze een vrouw was.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze zag eruit als 19 of 23 max ofzo.
Maar ze was 26
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whatever
Ik blijf het echt maf vindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat alleen mannen zich voordoen als een veel jonger persoon van het andere geslacht.
Aaah, er was dus toch een momentje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was nog een ongemakkelijk momentje. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik kan gewoon geen doei zeggen.
Uhuhquote:
Nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
ben net terug van stappen dus ik zeg
hoi allen
Er was een momentje. Ik weet niet wat voor momentje. Maar het was er.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Aaah, er was dus toch een momentje!
Ik was er alleen niet zeker van
Nog wat aanduwbaars aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
hoi allen
Hai.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
hoi allen
Ik had het een beetje overdreven. Aan de naam te zien dacht ik dat het een man was (ook al is dat poppetje wel vrouwelijk, maar daar heb ik niet op gelet natuurlijk)quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik blijf het echt maf vinden
Tell me more, tell me more.quote:
Wut?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ben gepijpt buiten de clubdaarna gezegd dat ze ff binnen drank moest halen en ben toen m gepeerd, was ik toch al van plan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ben gepijpt buiten de clubdaarna gezegd dat ze ff binnen drank moest halen en ben toen m gepeerd, was ik toch al van plan
En daarna werd je wakker in je eigen pis?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
Hahahahahahaaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
In that case kudo's.quote:
Wtf, wat een aso streekquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
Oke, ik zag nu een beeld van dat iedereen een man van rond de 25 verwachtte, en dat er toen een vrouw van 54 verscheen. Maar het is nu duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had het een beetje overdreven. Aan de naam te zien dacht ik dat het een man was (ook al is dat poppetje wel vrouwelijk, maar daar heb ik niet op gelet natuurlijk)
En daarnaast dachten we toen we haar zagen dat ze gewoon veel jonger was, maar ze was de oudste van de groep
Ach na gisterenochtend vonden ze me al vrij tactloos en lomp.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie met de vrouwen hier.
kennelijk, of ze was een sletjequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
En er werd mij vandaag nog verteld dat vrouwen alleen iemand pijpten die ze echt leuk vonden.
Nee hoor, we hebben ook breezersletjes en gewone sletjes.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
En er werd mij vandaag nog verteld dat vrouwen alleen iemand pijpten die ze echt leuk vonden.
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
kennelijk, of ze was een sletje
Vrouwen ja, sletjes nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
hebhw niet in haar mond gespoten dann? anderss kan dat onog wel plakke hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ja ik weet, t is triest maar ik had geen zin om aan haar vastgeplakt te zitten en ik wou toch al naar huis. Moet morgen om 6 uur opstaan
Dan doe je toch juist extra je best om je reputatie nog enigszins te redden? Nou ben je pas echt verloren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach na gisterenochtend vonden ze me al vrij tactloos en lomp.
Vrouwen die zich als een hond laten commanderen om drank te halen na het pijpenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Mannen die gepijpt worden buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n vrouw allemaal heeft![]()
Vrouwen die mannen pijpen buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n man allemaal heeft.
Ja maar pijpen met condoom daar wil ik eigenlijk niet eens aan denken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Mannen die gepijpt worden buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n vrouw allemaal heeft![]()
Vrouwen die mannen pijpen buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n man allemaal heeft.
Oh ok. Dacht dat dat soort taferelen alleen voor tieners waren. Of ben je een boer/Limburger?quote:
Ik wou net zeggen , zulke wijven vragen daar gewoon om. Ik heb ook wel eens van die jankvriendinnen die met zo een verhaal komen. Dat vind ik dan echt niet zielig en mijn medeleven krijgen ze dan ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wtf, wat een aso streek
Nou ja als het zo'n dom wijf is om je gelijk te pijpen buiten in een steegje, verdient ze misschien ook niet beter
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doe je toch juist extra je best om je reputatie nog enigszins te redden? Nou ben je pas echt verloren.
Goeie toevoeging. En oh ja: Mannen die nadat ze gepijpt worden snel wegrennenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrouwen die zich als een hond laten commanderen om drank te halen na het pijpen
Wie wel, maar dat is dan ook een aardige reden om dit niet met wildvreemden te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar pijpen met condoom daar wil ik eigenlijk niet eens aan denken.
Cactus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.
Nee, voor jou niet nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.
Mensen die niet eerst naar de huisarts gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Beste reden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie wel, maar dat is dan ook een aardige reden om dit niet met wildvreemden te doen.
Met hun piemel tussen de benen. Wat een hoop honden allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
Goeie toevoeging. En oh ja: Mannen die nadat ze gepijpt worden snel wegrennen
Ik bedoel van mijn eigen leeftijd.quote:
Als ik niet bezet was had ik je kunnen troosten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel van mijn eigen leeftijd.
Ik niet. Voel je dan nog wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand hier weleens een beflapje gebruikt?
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit zietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was had ik je kunnen troosten.
Bij de slager?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit ziet
Ja ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit ziet
Ze motten allemaal geen neger.quote:
Niet? Oh, dat hoor je niet vaak. Maar goed ik ken de vrouwen hier niet van uiterlijk maar ik vind dat er hele leuke exemplaren tussen zitten kwa persoonlijkheid, in elk geval.quote:
Je bent in elk geval niet slecht met versieren dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
Ik sta op een studentenfeest en ik hossel een chick. Zij zegt: let's get outta here. Ik ok(moest toch al vroeg naar huis en ik zou met haar mee naar huis gaan en m daarna weer peren)
we staan buiten ff te zoenene en haar hand gaat in mijn broek. Ik zeg waarom ga je niet pijpen![]()
zij: OK
dus .....
dus ik geef haar daarna een muntje en zeg weetjewat, als jij ff wat te drinken haalt rook ik ff een peukje en gaan we daarna naar jouw crib![]()
Ik denk latorz, ik moet morgen om 6 uur op dus ik ga niet mee.
Waarom zeg je niet gewoon dat je weggaat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
Ik sta op een studentenfeest en ik hossel een chick. Zij zegt: let's get outta here. Ik ok(moest toch al vroeg naar huis en ik zou met haar mee naar huis gaan en m daarna weer peren)
we staan buiten ff te zoenene en haar hand gaat in mijn broek. Ik zeg waarom ga je niet pijpen![]()
dus .....
dus ik geef haar daarna een muntje en zeg weetjewat, als jij ff wat te drinken haalt rook ik ff een peukje en gaan we daarna naar jouw crib![]()
Ik hoor dat juist te vaak.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Oh, dat hoor je niet vaak. Maar goed ik ken de vrouwen hier niet van uiterlijk maar ik vind dat er hele leuke exemplaren tussen zitten kwa persoonlijkheid, in elk geval.
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
bitches be crazy, can't do anything about itquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat je weggaat?
Hulde voor deze man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
Waarom zegt ze dat in het engels? Dat zijn vragen die ik me dan weer stel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.
ze was een spaansequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat in het engels? Dat zijn vragen die ik me dan weer stel.
Bwhehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.
Zelfs vanuit jouw standpunt is er geen hulde voor deze man. Hij had duidelijk de kans all the way te gaan en heeft zich laten afschepen met een pijppartijtje.quote:
Bulgaarse hoeren spreken niet echt goed nederands..quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaakquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben verscheurd tussen het willen verdedigen van m'n nieuwe landgenotes en het hem aanpraten van een potentiele SOA.quote:
Er is tot nu toe op deze aarde geen enkele vrouw geweest die mijn wou pijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs vanuit jouw standpunt is er geen hulde voor deze man. Hij had duidelijk de kans all the way te gaan en heeft zich laten afschepen met een pijppartijtje.
Valt me ook op ja. Soort van Calimero-complex naar de eigen taal toe, het Nederlands. Domme Belgen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaak
ook in het engels natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat ze verstond dat ze je moest pijpen dan
Let's get outta here Moonwalk! I have some keukenfolie herequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaak
Wachten tot er mensen slechte hosselverhalen komen posten op Fokquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
wat doen jullie dan zo op een vrijdagavond?
Je bent nog jong, jongen. Het komt nog wel allemaal. Ooit, op een dag zal voor jou deze droom uitkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is tot nu toe op deze aarde geen enkele vrouw geweest die mijn wou pijpen.
Dus van uit mijn standpunt is dit een geweldige prestatie.
Misschien wel, of een boterhamzakjequote:
Werken tot half twaalf en dan te moe zijn om nog iets te gaan doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
You suckie suckie, you get 1 coin?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat ze verstond dat ze je moest pijpen dan
Bij moeders eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
Radio luisteren en TV kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
Als iemand dat nu serieus een keer in het echt tegen mij zegt, dan kan je me oprapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Let's get outta here Moonwalk! I have some keukenfolie here
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.
Ik ben vanavond weer rijk geworden. Maar ik blijf saai.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio luisteren en TV kijken.
Ik ben arm en saai oh ja en ik heb een strenge moeder.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK HAAT JE, oprechtquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Supersoep het volgende:
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.
Echt waar beste Strani?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent nog jong, jongen. Het komt nog wel allemaal. Ooit, op een dag zal voor jou deze droom uitkomen.
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.quote:
Kipquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien is het wel lekkere kip, haters gonna hate
zal ik het je leren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.
Verzin dan gewoon een slecht pijpverhaal terwijl je eigenlijk als een kansloze boer de hele avond aan de bar stond te kijken hoe anderen aan het dansen warenquote:
Wispelturige slet. Gisteren DMde je nog dat je van me hield.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK HAAT JE, oprecht![]()
Echt waar kerel.quote:
quote:
Maar jij doet Lantquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.
Hello, do you want to baf me?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe vraag ik in het Engels of iemand me even wil beffen en daarna even wat drinken scoort
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt waar kerel.
Is dit trouwens waarin in films alle zwarte personages ook eindigen met andere zwarte personages? Ik heb dat altijd zo racistisch gevonden, maar nu zie ik dat de blanke vrouwen gewoon niet willen.
Toen wist ik nog niet dat je weer WoW was gaan spelen, klootzakquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
Wispelturige slet. Gisteren DMde je nog dat je van me hield.
normaal gesproken ben ik een befkoningquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe vraag ik in het Engels of iemand me even wil beffen en daarna even wat drinken scoort
Misschien is er nog een halfbloed voor je over, ergens?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.
Maar deze chick was niet 'like' genoeg?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef VladPoetin het volgende:
normaal gesproken ben ik een befkoningchicks like that
Speel ik ook niet, was maar een grapje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je weer WoW was gaan spelen, klootzak
Maar beyonce dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar levenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar deze chick was niet 'like' genoeg?
Die moet ik zelfs meestal al niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is er nog een halfbloed voor je over, ergens?
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Supersoep het volgende:
Speel ik ook niet, was maar een grapje.
Behalve de kip. Dat was de keiharde waarheid.
En dan ga je ipv neuken hier op FOk nog even laat makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar leven
Beyonce is zo'n beetje de grote uitzondering, jezus wat is zij mooi.quote:
Ik vind Herman Finkers leuk maar dit zal inderdaad ook geweldig lachen zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar leven
Eens verslaafd, altijd verslaafd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraal
ben aan het eten, dus jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dan ga je ipv neuken hier op FOk nog even laat maken
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraal
Weleens interviews/backstage shit van haar gezien? Ze is echt een engeltje, zo lief en perfectquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die's heel sexy maar het lijkt me zo'n bitch he.
Och jongen, was het maar zo dat die onzin maar tien minuten duurde..quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.
Ik denk dat ze nu de tijd van haar leven heeft met iemand anders en jij zit de tijd van je leven te verdoen op Fok.quote:
Ja, daar geloof ik dus weinig van eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens interviews/backstage shit van haar gezien? Ze is echt een engeltje, zo lief en perfect
Ok whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar geloof ik dus weinig van eigenlijk.
Ik doe daar niet meer aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Supersoep het volgende:
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok tis maar waar je prioriteiten liggen
Zou wel lachen zijn als zometeen iemand anders hier komt posten dat ie zo'n lekkere chick heeft gehosseld vanavond maar dat haar zoenen wel wat gek smaakten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu de tijd van haar leven heeft met iemand anders en jij zit de tijd van je leven te verdoen op Fok.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als zometeen iemand anders hier komt posten dat ie zo'n lekkere chick heeft gehosseld vanavond maar dat haar zoenen wel wat gek smaakten.
Ik had niet eens avondeten vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.
Whatever? Da's al de tweede keer dat je me zo eigenaardig bejegend. En we hebben nog niet eens officieel kennis gemaakt.quote:
Jij begon over kipquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Of als een chick hier komt posten dat ze niet kan versieren omdat mannen er altijd vandoor gaan na het pijpen
Avondeten bij jou is dan ook een uitzondering. Daar is je maag vast al aan gewend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had niet eens avondeten vandaag
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Of als een chick hier komt posten dat ze niet kan versieren omdat mannen er altijd vandoor gaan na het pijpen
Die stuur ik sowieso door naar PUBquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan nu nog prima naar buiten gaan om iets te halen. Maar lui enzo, waarom is hier geen vrouw die even wat eten voor me haalt? Ik betaal wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij begon over kipNu heb ik ook honger. damnnnn waarom is hier geen man die ff wat te eten fixt
Als ze zo makkelijk is wil ze mij vast ook wel pijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is meestal juist mijn enige maaltijdquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Avondeten bij jou is dan ook een uitzondering. Daar is je maag vast al aan gewend.
Lant, Straw, Rubarb, Heat, Maanselene, Joysa zijn mannen? Ik wist het wel!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Strani het volgende:
Het is dat alle vrouwelijke posters vanavond hier lijken te zijn.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zo makkelijk is wil ze mij vast ook wel pijpen.
En ik ga niet weg na het pijpen.
Jij gaat heul niet meer weg, jij neemt een pijpmarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ga's wat gezonder leven jij!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is meestal juist mijn enige maaltijd
Vandaag moest ik met een enkele tosti in mijn maag 7 uur lang mensen patat brengen.
Oh ja, die zijn er ook nog. Hoewel ik ze niet allemaal ken trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lant, Straw, Rubarb, Heat, Maanselene, Joysa zijn mannen? Ik wist het wel!!
Jij zou je vriendin nog op dit tijdstip naar buiten laten gaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan nu nog prima naar buiten gaan om iets te halen. Maar lui enzo, waarom is hier geen vrouw die even wat eten voor me haalt? Ik betaal wel.
tuurlijk je weet toch, alles onder de 18 is illegaal!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Strani het volgende:
Oh ja VladPoetin, je hebt toch wel even om de legitimatie gevraagd ouwe snoeperd?
Onder 16 pas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
tuurlijk je weet toch, alles onder de 18 is illegaal!daarnaast hebben die minder skillz
De kwaliteitsusers onthou je welquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Strani het volgende:
Oh ja, die zijn er ook nog. Hoewel ik ze niet allemaal ken trouwens.
als jij mij pijpt krijg je ook een pizzaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt niet
Mijn eetlust is fucked.
Ow..echt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Whatever? Da's al de tweede keer dat je me zo eigenaardig bejegend. En we hebben nog niet eens officieel kennis gemaakt.
Goed punt. Gezien de buurt waar ik in woon, lijkt me dat niet zo'n puik plan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin nog op dit tijdstip naar buiten laten gaan?
Vicieuze cirkel. Je moet het echt proberen hoor, om met een beetje regelmatig in elk geval wat te eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt niet
Mijn eetlust is fucked.
Zo is dat lieverdquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De kwaliteitsusers onthou je wel
Ik kom mijn bed niet meer uit, schrale lul en alles.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet meer weg, jij neemt een pijpmarathon
Ik ben jellyquote:
Ga's weg met die mond..je bent vast zo dronken dat ik geen zekerheid heb of dat verhaal van jou vanavond niet precies andersom is geweest.quote:
quote:
Tu también eres de alta calidad!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben jellyik wil ook kwaliteit zijn
Gisteren heb ik een pizza, een visschotel en 3 tompoezen gegeten. Dat was een enorme vreetkickquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Je moet het echt proberen hoor, om met een beetje regelmatig in elk geval wat te eten.
Sorry dat ik je tot 2 maal toe onvriendeijk heb bejegendquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo aangenaam! Leuk kennis te maken
quote:
Ik vergeef je. De beste vriendschappen beginnen soms met een ruzie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tot 2 maal toe onvriendeijk heb bejegend
Dar ben je ook dommerd, hij zei toch dat ALLE vrouwen hier aan het posten zijn. Jij dus ook. Let eens opquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:54 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben jellyik wil ook kwaliteit zijn
Gezond eten doe je in de supermarkt. Als je daar al de juiste dingen koopt is het thuis allemaal heel makkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een pizza, een visschotel en 3 tompoezen gegeten. Dat was een enorme vreetkick
Als ik eenmaal begin met eten stop ik ook niet meer tot alles in huis op is.
Ik was altijd benieuw waar het naar smaakte, thanks for the info bro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Wel jammer dat een pik eigenlijk nergens naar smaakt.
wat was die eerste keer dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vergeef je. De beste vriendschappen beginnen soms met een ruzie.
ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Oja, voor niks jellyquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dar ben je ook dommerd, hij zei toch dat ALLE vrouwen hier aan het posten zijn. Jij dus ook. Let eens op
Dat zullen ze volgend jaar wel gaan testen bij BNN, verwacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Even drie dagen niet wassen, dan zit er vast een smaakje aan. Plus nog wat extra's.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Waar dan naar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenik weet alleen waar poesjes naar smaken
Je hebt dr niet eerst lopen bekken, maar direct naar beneden geduwd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef VladPoetin het volgende:
mijn pik smaakt zo, maar wat geeft t?
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenik weet alleen waar poesjes naar smaken
jummiequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.
Cool.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zullen ze volgend jaar wel gaan testen bij BNN, verwacht ik.
Was het maar waar. Ik heb zin in kipquote:
Definieer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.
Zit je nou Loka te hosselenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zin in een trio met een andere chick?
Ja maar wel met mijn huidige vriendquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zin in een trio met een andere chick?
jammer, je mist iets grootsquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar wel met mijn huidige vriend
Ik pak de popcornquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik heb zin in kip
Heb geen kip hier, wel een poesje
quote:
Zoutig? Vind ik niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje zoutig, doordringende smaak maar niet onaangenaam, en een beetje slijmerig.
Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar op full-screen.
quote:
nah niet echt zou wel kunnen hoor, maar ik heb liever gewoon 1 chick, of 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent niet in voor MMV zeker?
Zoutig en slijmerig, ik zou er bijna een afkeer van krijgen tegen kutjes.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje zoutig, doordringende smaak maar niet onaangenaam, en een beetje slijmerig.
Na je troll story over die Spaanse slet val je nu met je e-penis helemaal door de mand. Waarschijnlijk heb je gewoon de hele avond zitten fappen op porn en zitten gamenquote:
Wel eens een trio gehad?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:03 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
nah niet echt zou wel kunnen hoor, maar ik heb liever gewoon 1 chick, of 2
Tuurlijk, ik ben een nigger.quote:
Ik dacht ik zeg het nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na je troll story over die Spaanse slet val je nu met je e-penis helemaal door de mand. Waarschijnlijk heb je gewoon de hele avond zitten fappen op porn en zitten gamen
Proef voor je oordeelt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoutig en slijmerig, ik zou er bijna een afkeer van krijgen tegen kutjes.
Je kunt het pas weten als je het zef ondervonden hebtquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoutig en slijmerig, ik zou er bijna een afkeer van krijgen tegen kutjes.
Dat probeerde ik te zeggen met de:quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na je troll story over die Spaanse slet val je nu met je e-penis helemaal door de mand. Waarschijnlijk heb je gewoon de hele avond zitten fappen op porn en zitten gamen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |