Een koningin wordt aanbeden met woorden. Voor jou is dat niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
No, yo quiero ser Reinadel mundo
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik vergeten op te nemen in het verslag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Myraela het volgende:
Nee. Maar ik durfde eerst geen handje te geven want ik dacht dat die nog boos op me was.
Blijkbaar goed fapmateriaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
Ik verbloem niks. Ik kom er openlijk voor uit.
Oh je bent op dreef vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Een koningin wordt aanbeden met woorden. Voor jou is dat niet goed genoeg.
Nee valt mee, ze zag eruit als 19 of 23 max ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Maar er was dus een vrouw die hier op fok een man is? en die was ook oud enzo? of begrijp ik het verkeerd
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Maar er was dus een vrouw die hier op fok een man is? en die was ook oud enzo? of begrijp ik het verkeerd
En dan zeggen mensen dat alleen mannen zich voordoen als een veel jonger persoon van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:17 schreef Moonwalk het volgende:
Er was nog een ongemakkelijk momentje. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik kan gewoon geen doei zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat heb ik vergeten op te nemen in het verslag.
Het een beetje ongemakkelijk en geforceerde momentje
Oh, die heb ik nog wel onthouden uit de ASS-reeks, ik wist wel dat ze een vrouw was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whatever
Ik ook, maar ik vroeg me af wat ze deed op een AVNZMG-meet deedquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, die heb ik nog wel onthouden uit de ASS-reeks, ik wist wel dat ze een vrouw was.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze zag eruit als 19 of 23 max ofzo.
Maar ze was 26
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kapitein_maximaal, die ik hier nog nooit heb zien posten, maar whatever
Ik blijf het echt maf vindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat alleen mannen zich voordoen als een veel jonger persoon van het andere geslacht.
Aaah, er was dus toch een momentje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was nog een ongemakkelijk momentje. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik kan gewoon geen doei zeggen.
Uhuhquote:
Nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
ben net terug van stappen dus ik zeg
hoi allen
Er was een momentje. Ik weet niet wat voor momentje. Maar het was er.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Aaah, er was dus toch een momentje!
Ik was er alleen niet zeker van
Nog wat aanduwbaars aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
hoi allen
Hai.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:22 schreef VladPoetin het volgende:
hoi allen
Ik had het een beetje overdreven. Aan de naam te zien dacht ik dat het een man was (ook al is dat poppetje wel vrouwelijk, maar daar heb ik niet op gelet natuurlijk)quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik blijf het echt maf vinden
Tell me more, tell me more.quote:
Wut?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ben gepijpt buiten de clubdaarna gezegd dat ze ff binnen drank moest halen en ben toen m gepeerd, was ik toch al van plan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ben gepijpt buiten de clubdaarna gezegd dat ze ff binnen drank moest halen en ben toen m gepeerd, was ik toch al van plan
En daarna werd je wakker in je eigen pis?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
Hahahahahahaaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
In that case kudo's.quote:
Wtf, wat een aso streekquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
Oke, ik zag nu een beeld van dat iedereen een man van rond de 25 verwachtte, en dat er toen een vrouw van 54 verscheen. Maar het is nu duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had het een beetje overdreven. Aan de naam te zien dacht ik dat het een man was (ook al is dat poppetje wel vrouwelijk, maar daar heb ik niet op gelet natuurlijk)
En daarnaast dachten we toen we haar zagen dat ze gewoon veel jonger was, maar ze was de oudste van de groep
Ach na gisterenochtend vonden ze me al vrij tactloos en lomp.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie met de vrouwen hier.
kennelijk, of ze was een sletjequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
En er werd mij vandaag nog verteld dat vrouwen alleen iemand pijpten die ze echt leuk vonden.
Nee hoor, we hebben ook breezersletjes en gewone sletjes.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
En er werd mij vandaag nog verteld dat vrouwen alleen iemand pijpten die ze echt leuk vonden.
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
kennelijk, of ze was een sletje
Vrouwen ja, sletjes nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
hebhw niet in haar mond gespoten dann? anderss kan dat onog wel plakke hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:27 schreef VladPoetin het volgende:
ja ik weet, t is triest maar ik had geen zin om aan haar vastgeplakt te zitten en ik wou toch al naar huis. Moet morgen om 6 uur opstaan
Dan doe je toch juist extra je best om je reputatie nog enigszins te redden? Nou ben je pas echt verloren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach na gisterenochtend vonden ze me al vrij tactloos en lomp.
Vrouwen die zich als een hond laten commanderen om drank te halen na het pijpenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Mannen die gepijpt worden buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n vrouw allemaal heeft![]()
Vrouwen die mannen pijpen buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n man allemaal heeft.
Ja maar pijpen met condoom daar wil ik eigenlijk niet eens aan denken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Mannen die gepijpt worden buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n vrouw allemaal heeft![]()
Vrouwen die mannen pijpen buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n man allemaal heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |