Baasquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Bien bien, ya 50% hecho..faltan 3 articulos más
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef palawan het volgende:
Ik denk dat als cactus naar de kroeg gaat, ze niet zo lang hoeft af te tellen als ze wil
Sowieso, makkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig heb
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken isquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hem aangeraakt, hihihihiihih.
Ja, ik ook natuurlijk. Ik ben nu nog kieskeurig in de zin dat ik het belangrijk vind dat de interesse ook van de vrouw uit komt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik mijn kieskeurigheid opzij zet, dan denk ik dat ik max 10 min nodig heb
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk niet veel succes hebben, zelfs zonder principesquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat als cactus naar de kroeg gaat, ze niet zo lang hoeft af te tellen als ze wil
Mensen die niet rukken op Myra.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken is
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ook in zijn ogen gekeken, want dan weet ik zeker dat hij zich nu op jou aan het rukken is
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
No, yo quiero ser Reinaquote:
Oh joy.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik durfde eerst geen handje te geven want ik dacht dat die nog boos op me was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En? Is hij boos naar je gaan wijzen en gaan schreeuwen dat je het zo makkelijk hebt?
Ik verbloem niks. Ik kom er openlijk voor uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen medestanders zoeken om te verbloemen dat jij dit elke nacht doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |