Als een schop in de ballen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is zo killing voor een man om te horen
Sowieso door Rotterdam lopen is niet tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik neem voortaan wel een trein eerder. Om half 1 door half Rotterdam zuid lopen is niet tof als meisje.
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik neem voortaan wel een trein eerder. Om half 1 door half Rotterdam zuid lopen is niet tof als meisje.
JIJ SNAPT MIJ!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is zo killing voor een man om te horen
Dus dat jij niet naar meets gaat is gewoon zelfbescherming?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapen
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapen
Klopt, ik probeer hem gewoon te pesten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
Mini is niet schattig alsin kinderlijk of koetsjiekoetsjieeekjoee. Gewoon een toffe gast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen wilde jou zien, iemand wist niet eens dat je een neger was.
Had je maar moeten gaan koffiedrinkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigdquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
Dus dat jij niet naar meets gaat is gewoon zelfbescherming?
Dat wist ik tot deze week ook niet. Ik had het nooit achter Heloef gezocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieverd, als het rapport zegt dat je bij maar één fokker bent blijven slapen zal je reputatie er juist op vooruit gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigd
Klopt jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigd
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Strani het volgende:
Lieverd, als het rapport zegt dat je bij maar één fokker bent blijven slapen zal je reputatie er juist op vooruit gaan
Ik merk dat in het algemeen wel, dat mensen mij graag willen zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan in MMO's.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?
Het wordt pas interessant als ze je allemaal willen aanrakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik merk dat in het algemeen wel, dat mensen mij graag willen zien.
Je publieke imago wel. Voor mij ben je gewoon een lief en onzeker meisje dat zich veel harder voordoet dan ze eigenlijk wil zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |