Er werd wel een beetje laf geborreldquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze bij de 4de toen ik wegging.
wat een mietjes dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze bij de 4de toen ik wegging.
Ik hoop het wel zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zeker of ik in het echt anders over kom dan hier eigenlijk.
Benzin is echt een schatje. Is in een groep wel wat stiller, maar ik zat een stukje met hem in de trein en dan is die gewoon chill.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen gaat zich in het echt spontaner gedragen dan ze eigenlijk willen of comfortabel bij voelen, zelfs benzin en dergelijke.
Dat zou ik wel verwachten in ieder geval.
klinkt leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin is echt een schatje. Is in een groep wel wat stiller, maar ik zat een stukje met hem in de trein en dan is die gewoon chill.
Maar eigenlijk had ik van niemand echt een beeld, dus wij stonden op het station ook echt te kijken toen er 3 mensen op ons afstapte. Kaneelstokje had ik niet eens herkend, stuk kleiner dan ik had gedacht. Minibeer daarentegen is helemaal niet zo klein. Oh en was een meisje, dat had ik al helemaal niet verwacht. Captain nogiets.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, en nee in het echt kom je anders over
goed zo, dat werkt volgens mij ook beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens in plaats van te zeiken ga ik tegenwoordig gewoon van FOK! af als ik me kut voel.
Maar nu gaat het weer dus: Goedenacht
Dan wacht ik nog even met gaan slapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef palawan het volgende:
ok, verslag is bijna klaar. is best wel een lang verhaal geworden eigenlijk
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
goed zo, dat werkt volgens mij ook beter.
ik ga ook slapen, weltrusten
Ohjoy.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef palawan het volgende:
ok, verslag is bijna klaar. is best wel een lang verhaal geworden eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |