Kom UO met me spelen dan, mattie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
en je waser zo goed inquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
wat is het dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Je kan beter heroïne doen danquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Die doe je toch ook al sinds april ofzo niet?
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ook zo'n mmorpg geval. maar dan uit de steentijd.
Net als fietsen, even wennen maar dan gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ik
komt er zometeen aan, of morgen.... misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog zo'n verslag schrijft als de vorige meet, dat zou tof zijn om te lezen!
Ultima Onlinequote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwens
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt vanavond...
Zorgt voor de beste sexquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |