Maar dit is vallenato he, geen salsa. En grappig, want dit liedje is juist erg commercieel. Er wordt zelfs Engels in gesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh moest je wel doen dat is echt zo cute![]()
Ik vind dat liedje trouwens niet leuk, ik ben geen diehard salsa luisteraar oid maar als het die kant op gaat mag het wel wat commercieler vind ik want hier kan ik niks mee. Dan hoor ik liever Juanes
Ik vind m niet leuk ik vind m vervelend, niet catchy enzo dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit is vallenato he, geen salsa. En grappig, want dit liedje is juist erg commercieel. Er wordt zelfs Engels in gesproken.
Dat kan natuurlijk, dat mag je toch gewoon zeggen lieverd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind m niet leuk ik vind m vervelend, niet catchy enzo dat bedoel ik
Gezien de laatste post in het meettopic denk ik van nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net mlig gesmst of hij er was, ik hoop dat hij antwoord geeft.
Ik weet niet of iemand hem nog gedwongen heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gezien de laatste post in het meettopic denk ik van niet
Celebs komen altijd laterquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef palawan het volgende:
Eerste keer dat ik FOK op mijn mobiel, zit nog in de trein. Maar meet was gezellig!
En ja, mlig was er ook, alleen wat later.
Wel tof dat hij er was overigens
Tofquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef palawan het volgende:
Eerste keer dat ik FOK op mijn mobiel, zit nog in de trein. Maar meet was gezellig!
En ja, mlig was er ook, alleen wat later.
Wel tof dat hij er was overigens
Ook leven brengt je dichter bij de dood. Alles is ongezond, zelfs ademen, daar slijten je longen van.quote:
Weet niet, bleven er 3 achter ofzo.. maar die woonden in de buurt van leiden, of bleven daar slapen (mlig?)quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof
Is iedereen al weg dan nu?
bij mijn weten is er maar 1 iemand geweest die weer opgestaan is. en zelfs dat gerucht is twijfelachtig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Van dood ga je ook leven...
Wie zijn er nog gebleven dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet niet, bleven er 3 achter ofzo.. maar die woonden in de buurt van leiden, of bleven daar slapen (mlig?)
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mijn weten is er maar 1 iemand geweest die weer opgestaan is. en zelfs dat gerucht is twijfelachtig.
oh. i know.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.
En dan maakt het niet meer uit of dingen slecht voor ze zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.
Hoe ging het met Benzin?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Mlig, kaneel, en captain. En.. kingtoppie misschien ook nog? Niet zeker
Ik hoop dat je nog zo'n verslag schrijft als de vorige meet, dat zou tof zijn om te lezen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Mlig, kaneel, en captain. En.. kingtoppie misschien ook nog? Niet zeker
Ik heb mijn tetten altijd bij mequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil gewoon tetten zien maar ben te lui om naar de slaapkamer te lopen.
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil gewoon tetten zien maar ben te lui om naar de slaapkamer te lopen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.
jetsersquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
tetten. wat een kutwoord is dat toch.
noem het gewoon tieten.of boobies.
Dat denk ik ook niet. Zeker niet als ik daar om ongeveer half twee kom aanzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.
quote:
Hoiquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Morgen katerquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
wie ik? uhh hertog jan nu, straks was het bavaria.![]()
maar ben nog niet klaar.lang geleden dat ik dronken was maar vanaavond ben ik dronken. of ja straks.
neee heb niet zo snel een kater. veel water drinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |