Echt waar kerel.quote:
quote:
Maar jij doet Lantquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.
Hello, do you want to baf me?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe vraag ik in het Engels of iemand me even wil beffen en daarna even wat drinken scoort
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt waar kerel.
Is dit trouwens waarin in films alle zwarte personages ook eindigen met andere zwarte personages? Ik heb dat altijd zo racistisch gevonden, maar nu zie ik dat de blanke vrouwen gewoon niet willen.
Toen wist ik nog niet dat je weer WoW was gaan spelen, klootzakquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
Wispelturige slet. Gisteren DMde je nog dat je van me hield.
normaal gesproken ben ik een befkoningquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe vraag ik in het Engels of iemand me even wil beffen en daarna even wat drinken scoort
Misschien is er nog een halfbloed voor je over, ergens?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.
Maar deze chick was niet 'like' genoeg?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef VladPoetin het volgende:
normaal gesproken ben ik een befkoningchicks like that
Speel ik ook niet, was maar een grapje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je weer WoW was gaan spelen, klootzak
Maar beyonce dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veroordeeld tot een negerin, maar ik val alleen maar op blank.
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar levenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar deze chick was niet 'like' genoeg?
Die moet ik zelfs meestal al niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is er nog een halfbloed voor je over, ergens?
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:45 schreef Supersoep het volgende:
Speel ik ook niet, was maar een grapje.
Behalve de kip. Dat was de keiharde waarheid.
En dan ga je ipv neuken hier op FOk nog even laat makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar leven
Beyonce is zo'n beetje de grote uitzondering, jezus wat is zij mooi.quote:
Ik vind Herman Finkers leuk maar dit zal inderdaad ook geweldig lachen zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
moest vroeg opstaan, had ik alle tijd gehad, dan had zij haar tijd van haar leven
Eens verslaafd, altijd verslaafd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraal
ben aan het eten, dus jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dan ga je ipv neuken hier op FOk nog even laat maken
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was jaloers, echt serieus voor 10 hele seconden, daarna zette zich dat om in pure haat, nu voel ik me weer neutraal
Weleens interviews/backstage shit van haar gezien? Ze is echt een engeltje, zo lief en perfectquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die's heel sexy maar het lijkt me zo'n bitch he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |