Oh ok. Dacht dat dat soort taferelen alleen voor tieners waren. Of ben je een boer/Limburger?quote:
Ik wou net zeggen , zulke wijven vragen daar gewoon om. Ik heb ook wel eens van die jankvriendinnen die met zo een verhaal komen. Dat vind ik dan echt niet zielig en mijn medeleven krijgen ze dan ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wtf, wat een aso streek
Nou ja als het zo'n dom wijf is om je gelijk te pijpen buiten in een steegje, verdient ze misschien ook niet beter
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doe je toch juist extra je best om je reputatie nog enigszins te redden? Nou ben je pas echt verloren.
Goeie toevoeging. En oh ja: Mannen die nadat ze gepijpt worden snel wegrennenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrouwen die zich als een hond laten commanderen om drank te halen na het pijpen
Wie wel, maar dat is dan ook een aardige reden om dit niet met wildvreemden te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar pijpen met condoom daar wil ik eigenlijk niet eens aan denken.
Cactus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.
Nee, voor jou niet nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er zit toch niks neukbaars tussen.
Mensen die niet eerst naar de huisarts gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
Mannen die gepijpt worden buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n vrouw allemaal heeft![]()
Vrouwen die mannen pijpen buiten een club zonder te weten wat voor enge ziektes zo'n man allemaal heeft.
Beste reden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie wel, maar dat is dan ook een aardige reden om dit niet met wildvreemden te doen.
Met hun piemel tussen de benen. Wat een hoop honden allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
Goeie toevoeging. En oh ja: Mannen die nadat ze gepijpt worden snel wegrennen
Ik bedoel van mijn eigen leeftijd.quote:
Als ik niet bezet was had ik je kunnen troosten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel van mijn eigen leeftijd.
Ik niet. Voel je dan nog wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand hier weleens een beflapje gebruikt?
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit zietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Sinosappel het volgende:
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was had ik je kunnen troosten.
Bij de slager?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit ziet
Ja ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar je die kan halen of hoe het eruit ziet
Ze motten allemaal geen neger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |