Er is tot nu toe op deze aarde geen enkele vrouw geweest die mijn wou pijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs vanuit jouw standpunt is er geen hulde voor deze man. Hij had duidelijk de kans all the way te gaan en heeft zich laten afschepen met een pijppartijtje.
Valt me ook op ja. Soort van Calimero-complex naar de eigen taal toe, het Nederlands. Domme Belgen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaak
ook in het engels natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat ze verstond dat ze je moest pijpen dan
Let's get outta here Moonwalk! I have some keukenfolie herequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaak
Wachten tot er mensen slechte hosselverhalen komen posten op Fokquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
wat doen jullie dan zo op een vrijdagavond?
Je bent nog jong, jongen. Het komt nog wel allemaal. Ooit, op een dag zal voor jou deze droom uitkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is tot nu toe op deze aarde geen enkele vrouw geweest die mijn wou pijpen.
Dus van uit mijn standpunt is dit een geweldige prestatie.
Misschien wel, of een boterhamzakjequote:
Werken tot half twaalf en dan te moe zijn om nog iets te gaan doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
You suckie suckie, you get 1 coin?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
Wel wonderbaarlijk dat ze verstond dat ze je moest pijpen dan
Bij moeders eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
Radio luisteren en TV kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef VladPoetin het volgende:
Als iemand dat nu serieus een keer in het echt tegen mij zegt, dan kan je me oprapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Let's get outta here Moonwalk! I have some keukenfolie here
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.
Ik ben vanavond weer rijk geworden. Maar ik blijf saai.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio luisteren en TV kijken.
Ik ben arm en saai oh ja en ik heb een strenge moeder.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK HAAT JE, oprechtquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Supersoep het volgende:
WoW spelen en af en toe beetje kip eten.
Echt waar beste Strani?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent nog jong, jongen. Het komt nog wel allemaal. Ooit, op een dag zal voor jou deze droom uitkomen.
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.quote:
Kipquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien is het wel lekkere kip, haters gonna hate
zal ik het je leren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vindt het zeker triest ofzo maar ik ben niet zo'n hosselbaas als jij. Kan ik toch ook niks aan doen.
Verzin dan gewoon een slecht pijpverhaal terwijl je eigenlijk als een kansloze boer de hele avond aan de bar stond te kijken hoe anderen aan het dansen warenquote:
Wispelturige slet. Gisteren DMde je nog dat je van me hield.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK HAAT JE, oprecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |