Niet? Oh, dat hoor je niet vaak. Maar goed ik ken de vrouwen hier niet van uiterlijk maar ik vind dat er hele leuke exemplaren tussen zitten kwa persoonlijkheid, in elk geval.quote:
Je bent in elk geval niet slecht met versieren dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
Ik sta op een studentenfeest en ik hossel een chick. Zij zegt: let's get outta here. Ik ok(moest toch al vroeg naar huis en ik zou met haar mee naar huis gaan en m daarna weer peren)
we staan buiten ff te zoenene en haar hand gaat in mijn broek. Ik zeg waarom ga je niet pijpen![]()
zij: OK
dus .....
dus ik geef haar daarna een muntje en zeg weetjewat, als jij ff wat te drinken haalt rook ik ff een peukje en gaan we daarna naar jouw crib![]()
Ik denk latorz, ik moet morgen om 6 uur op dus ik ga niet mee.
Waarom zeg je niet gewoon dat je weggaat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
Ik sta op een studentenfeest en ik hossel een chick. Zij zegt: let's get outta here. Ik ok(moest toch al vroeg naar huis en ik zou met haar mee naar huis gaan en m daarna weer peren)
we staan buiten ff te zoenene en haar hand gaat in mijn broek. Ik zeg waarom ga je niet pijpen![]()
dus .....
dus ik geef haar daarna een muntje en zeg weetjewat, als jij ff wat te drinken haalt rook ik ff een peukje en gaan we daarna naar jouw crib![]()
Ik hoor dat juist te vaak.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Oh, dat hoor je niet vaak. Maar goed ik ken de vrouwen hier niet van uiterlijk maar ik vind dat er hele leuke exemplaren tussen zitten kwa persoonlijkheid, in elk geval.
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
bitches be crazy, can't do anything about itquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat je weggaat?
Hulde voor deze man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
Waarom zegt ze dat in het engels? Dat zijn vragen die ik me dan weer stel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:36 schreef VladPoetin het volgende:
mensen let eens op:
dus .....
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.
ze was een spaansequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat in het engels? Dat zijn vragen die ik me dan weer stel.
Bwhehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt je laten pijpen buiten een club en je hebt geld gegeven. Dude, dat was gewoon een straathoertje op de afwerkplek. Dat telt niet hé.
Zelfs vanuit jouw standpunt is er geen hulde voor deze man. Hij had duidelijk de kans all the way te gaan en heeft zich laten afschepen met een pijppartijtje.quote:
Bulgaarse hoeren spreken niet echt goed nederands..quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is ze belgisch, die doen dat vaakquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben verscheurd tussen het willen verdedigen van m'n nieuwe landgenotes en het hem aanpraten van een potentiele SOA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |