Och jongen, was het maar zo dat die onzin maar tien minuten duurde..quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.
Ik denk dat ze nu de tijd van haar leven heeft met iemand anders en jij zit de tijd van je leven te verdoen op Fok.quote:
Ja, daar geloof ik dus weinig van eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens interviews/backstage shit van haar gezien? Ze is echt een engeltje, zo lief en perfect
Ok whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar geloof ik dus weinig van eigenlijk.
Ik doe daar niet meer aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Supersoep het volgende:
Heb je je menstruatie ook weer gehad deze maand.
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok tis maar waar je prioriteiten liggen
Zou wel lachen zijn als zometeen iemand anders hier komt posten dat ie zo'n lekkere chick heeft gehosseld vanavond maar dat haar zoenen wel wat gek smaakten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu de tijd van haar leven heeft met iemand anders en jij zit de tijd van je leven te verdoen op Fok.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als zometeen iemand anders hier komt posten dat ie zo'n lekkere chick heeft gehosseld vanavond maar dat haar zoenen wel wat gek smaakten.
Ik had niet eens avondeten vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.
Whatever? Da's al de tweede keer dat je me zo eigenaardig bejegend. En we hebben nog niet eens officieel kennis gemaakt.quote:
Jij begon over kipquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment ook serieus een pizza verkiezen boven iemand die op me zit. Ik heb honger en niks te snacken.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Of als een chick hier komt posten dat ze niet kan versieren omdat mannen er altijd vandoor gaan na het pijpen
Avondeten bij jou is dan ook een uitzondering. Daar is je maag vast al aan gewend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had niet eens avondeten vandaag
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Of als een chick hier komt posten dat ze niet kan versieren omdat mannen er altijd vandoor gaan na het pijpen
Die stuur ik sowieso door naar PUBquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan nu nog prima naar buiten gaan om iets te halen. Maar lui enzo, waarom is hier geen vrouw die even wat eten voor me haalt? Ik betaal wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij begon over kipNu heb ik ook honger. damnnnn waarom is hier geen man die ff wat te eten fixt
Als ze zo makkelijk is wil ze mij vast ook wel pijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is meestal juist mijn enige maaltijdquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Avondeten bij jou is dan ook een uitzondering. Daar is je maag vast al aan gewend.
Lant, Straw, Rubarb, Heat, Maanselene, Joysa zijn mannen? Ik wist het wel!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Strani het volgende:
Het is dat alle vrouwelijke posters vanavond hier lijken te zijn.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zo makkelijk is wil ze mij vast ook wel pijpen.
En ik ga niet weg na het pijpen.
Jij gaat heul niet meer weg, jij neemt een pijpmarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |