Ik vergeef je. De beste vriendschappen beginnen soms met een ruzie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tot 2 maal toe onvriendeijk heb bejegend
Dar ben je ook dommerd, hij zei toch dat ALLE vrouwen hier aan het posten zijn. Jij dus ook. Let eens opquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:54 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben jellyik wil ook kwaliteit zijn
Gezond eten doe je in de supermarkt. Als je daar al de juiste dingen koopt is het thuis allemaal heel makkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een pizza, een visschotel en 3 tompoezen gegeten. Dat was een enorme vreetkick
Als ik eenmaal begin met eten stop ik ook niet meer tot alles in huis op is.
Ik was altijd benieuw waar het naar smaakte, thanks for the info bro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Wel jammer dat een pik eigenlijk nergens naar smaakt.
wat was die eerste keer dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vergeef je. De beste vriendschappen beginnen soms met een ruzie.
ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Oja, voor niks jellyquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dar ben je ook dommerd, hij zei toch dat ALLE vrouwen hier aan het posten zijn. Jij dus ook. Let eens op
Dat zullen ze volgend jaar wel gaan testen bij BNN, verwacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Even drie dagen niet wassen, dan zit er vast een smaakje aan. Plus nog wat extra's.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Waar dan naar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenik weet alleen waar poesjes naar smaken
Je hebt dr niet eerst lopen bekken, maar direct naar beneden geduwd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:55 schreef VladPoetin het volgende:
mijn pik smaakt zo, maar wat geeft t?
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:56 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenik weet alleen waar poesjes naar smaken
jummiequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.
Cool.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zullen ze volgend jaar wel gaan testen bij BNN, verwacht ik.
Was het maar waar. Ik heb zin in kipquote:
Definieer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Daar zit tenminste smaak aan.
Zit je nou Loka te hosselenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zin in een trio met een andere chick?
Ja maar wel met mijn huidige vriendquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zin in een trio met een andere chick?
jammer, je mist iets grootsquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar wel met mijn huidige vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |