Ga's wat gezonder leven jij!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is meestal juist mijn enige maaltijd
Vandaag moest ik met een enkele tosti in mijn maag 7 uur lang mensen patat brengen.
Oh ja, die zijn er ook nog. Hoewel ik ze niet allemaal ken trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lant, Straw, Rubarb, Heat, Maanselene, Joysa zijn mannen? Ik wist het wel!!
Jij zou je vriendin nog op dit tijdstip naar buiten laten gaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan nu nog prima naar buiten gaan om iets te halen. Maar lui enzo, waarom is hier geen vrouw die even wat eten voor me haalt? Ik betaal wel.
tuurlijk je weet toch, alles onder de 18 is illegaal!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Strani het volgende:
Oh ja VladPoetin, je hebt toch wel even om de legitimatie gevraagd ouwe snoeperd?
Onder 16 pas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
tuurlijk je weet toch, alles onder de 18 is illegaal!daarnaast hebben die minder skillz
De kwaliteitsusers onthou je welquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Strani het volgende:
Oh ja, die zijn er ook nog. Hoewel ik ze niet allemaal ken trouwens.
als jij mij pijpt krijg je ook een pizzaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt niet
Mijn eetlust is fucked.
Ow..echt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Whatever? Da's al de tweede keer dat je me zo eigenaardig bejegend. En we hebben nog niet eens officieel kennis gemaakt.
Goed punt. Gezien de buurt waar ik in woon, lijkt me dat niet zo'n puik plan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin nog op dit tijdstip naar buiten laten gaan?
Vicieuze cirkel. Je moet het echt proberen hoor, om met een beetje regelmatig in elk geval wat te eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt niet
Mijn eetlust is fucked.
Zo is dat lieverdquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De kwaliteitsusers onthou je wel
Ik kom mijn bed niet meer uit, schrale lul en alles.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet meer weg, jij neemt een pijpmarathon
Ik ben jellyquote:
Ga's weg met die mond..je bent vast zo dronken dat ik geen zekerheid heb of dat verhaal van jou vanavond niet precies andersom is geweest.quote:
quote:
Tu también eres de alta calidad!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben jellyik wil ook kwaliteit zijn
Gisteren heb ik een pizza, een visschotel en 3 tompoezen gegeten. Dat was een enorme vreetkickquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Je moet het echt proberen hoor, om met een beetje regelmatig in elk geval wat te eten.
Sorry dat ik je tot 2 maal toe onvriendeijk heb bejegendquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo aangenaam! Leuk kennis te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |