Fake...Zie de microfoon boven de kist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] het zou je maar gebeuren
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
Is van een reclame.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
quote:
Niet van opnamen Johnny English??quote:
Dat was een Aston Martinquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet van opnamen Johnny English??
Wat zou ik die Deborah toch graag tussen dr ogen spuiten zeg!quote:
Mmmm, mijn ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wat zou ik die Deborah toch graag tussen dr ogen spuiten zeg!
Cyriak altijdquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
Kerstfoto's: http://www.topito.com/top-pires-photos-famille-noel
Een paar...ehm..."highlights":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^ Die hond![]()
[ afbeelding ]
^^ Redneck Christmas [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit WTF-moment gaat vandaag niet meer getopt worden.quote:
Kolerequote:
I need help, because I'm gonne run out soonquote:
echt, iemand moet die urn e\echt wegflikkeren, opboeren met dat ding gvdquote:
Gelukkig is dit nep.quote:
Ooh, dit wordt weer leuk om te volgen op youtubequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_Addiction_episodes
Die andere episodes ook
quote:55-year-old Tom has been addicted to cycling for more than 25 years. He peddles at least 6 hours a day, seven days a week. He rides his bike at home, outside and even in his office as he works. The constant stress from cycling has made it painful for Tom to stand and he can barely walk. Doctors have warned him about the dangers of his addiction, but he refuses listen. Will Tom be able to curb his cycling before he pushes his body too far?
Die receiver heb ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
Kerstfoto's: http://www.topito.com/top-pires-photos-famille-noel
Een paar...ehm..."highlights":
kussen en mond spoelen @ 1:15quote:
Edit: oh, wacht dit bedoelde je helemaal nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand dat plaatje nog met een tabel, wat IE, Chrome, Safari, Opera, Firefox users van zichzelf denken, en wat ze van de users van andere browsers denken?
Ben er naar op zoek maar kan hem niet meer vinden...
Juist, bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, wacht dit bedoelde je helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Toch wel? Dit is niet van internet browsersquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Studiotje het volgende:
Google: Let it snow.
[ afbeelding ]
fake.. Kan niet anders.. damnquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Studiotje het volgende:
Google: Let it snow.
[ afbeelding ]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.quote:
O dat heb ik dan niet gekopieerd. Het plaatje op zich is ook al grappig.quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.
quote:
Too soon.quote:
Kloptquote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:
wat een gejank.
Nu terug ontopic.
[ afbeelding ]
Dat die moeder sneeuwscheppen verkoopt idd.quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.
Haaa it's funny cause it's true!quote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:
wat een gejank.
Nu terug ontopic.
[ afbeelding ]
En het originele plaatje?quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik hem dan maar posten
[ afbeelding ]
Die ja.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik hem dan maar posten
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arc bij de 15kV+ scheider?quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand het originele filmpje van 8:00??
hier zat ik echt wtfquote:
Je vraagt je toch af hoe het buiten verder ging.quote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef Dragonetti het volgende:
Even in de herhaling....hoe dronken kan je zijn!?!?!?
Eindelijk post je eens iets wat ik nog niet ken en daadwerkelijk grappig isquote:
Wat zou ik dat wijf graag ff willen 'opzoeken'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
![]()
Zoek de verschillen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Wat is het verschil tussen 10 babylijkjes en een lamborghini murcielagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef TimKuik het volgende:
Wat is er leuker dan een dode baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad![]()
Extremistisch gematigd.![]()
FTFYquote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken.
of ben je 14?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?Fuck ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad![]()
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?Wat is leuker dan 10 dode babies aan een boom gespijkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 10 dode babies in een emmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je ze weer uit die emmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, levende baby grap dan,,,
Wat moet je doen als je baby de hele tijd rondjes kruipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, levende baby grap dan,,,
Wat moet je doen als je baby de hele tijd rondjes kruipt?Ok, en omdat het bijna kerst is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat krijgt een doof en blind baby'tje zonder armpjes en beentje voor kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Ok, en omdat het bijna kerst is:
Wat krijgt een doof en blind baby'tje zonder armpjes en beentje voor kerst?Dit gaat echt te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humor is echt ver te zoeken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Horen die moppen niet hier: Moppentrommel #6 ?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nicequote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
5804 likes al.
Edit: voor degenen die 'm nog willen zien / liken:
http://9gag.com/gag/1144511
[ Bericht 48% gewijzigd door Lindgren. op 19-12-2011 20:19:17 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
7384 Likesquote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
5804 likes al.
Edit: voor degenen die 'm nog willen zien / liken:
http://9gag.com/gag/1144511
gaat goed![]()
de vriendinquote:
de broer
de pa
Die kan ik nog wel wat begrijpen
maar
de ik
waarom?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Het hoort in ragecomicland. Geen idee, het staat wel garpig.quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de vriendin
de broer
de pa
Die kan ik nog wel wat begrijpen
maar
de ik
waarom?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het hoort in ragecomicland. Geen idee, het staat wel garpig.
Dit vind ik eigenlijk het enige plaatje waar ik 'le' wel er leuk bij vind staan
@Dimens, was dat niet van een reclame of was dat een ander soortgelijk filmpje dat reclame was?
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt le winst? LAOWL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:09 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf even masturberen op de winstNooit.![]()
Dat deed ik al toen ik 'm poste.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:09 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf even masturberen op de winstquote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Staat ook soms op LEGO dozen hoor, 9-99 jaar.![]()
en hij staat er opquote:
komen ze bij de 10k automatisch er op?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Staat ook soms op LEGO dozen hoor, 9-99 jaar.
Extremistisch gematigd.![]()
Ja ik denk 't.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hij staat er op
komen ze bij de 10k automatisch er op?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
![]()
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Had 't zelf niet echt verwacht eigenlijkquote:Moet je nagaan hoeveel mensen 18000 zijn.. Niet te geloven.
![]()
quote:
Neuh, ik ben erg preuts als het om plas- en poepseks gaat.quote:
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik ben erg preuts als het om plas- en poepseks gaat.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair:')![]()
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
- Snel, snel iets upvote, downvote.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.![]()
En aangezien jullie de beste ervan hier posten, hoef ik er niet te komenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.En dat is maar goed ook, want dan ben ik niet zo verzuurd en snel geirriteerd als ik een plaatje eerst op de ene en dan op de andere site zie.
![]()
![]()
Nu staat er boven aan 4chan dat die down is o.0 ik heb 9Gag nog niet down gezien vandaag ik had toch wel meer verwacht van 4chan![]()
![]()
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomstenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Dale. het volgende:
Grappig ook trouwensdie 9gag vs 4chan oorlog
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Bij Reddit vind ik het fijn om de comments eronder te lezen, bij 9gag is dat de moeite niet waard. Op reddit kan er altijd nog een verhaal achter zitten, bij 9gag is het veelal "[insert_meme] LOL". Een stuk vervelender, in mijn opzicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.
4chan (of wat mensen hier bedoelen: /b/ was een poosje leuk, nu kan ik het echt niet meer opbrengen om door de 'OP is a fag' posts te moeten scrollen. De subchans als /v/ en /p/ zijn wel de moeite waard.Nooit.![]()
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:02 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomsten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat lijkt mijn postbezorger wel:
wat een baas(je):
oja, en blijkbaar de eerste roltrap van Jemen....
[ Bericht 18% gewijzigd door error_404 op 21-12-2011 11:24:52 ]![]()
Vast niet, wat een idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben benieuwd of die FedEx-gast zijn baan nog heeft.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Zith het volgende:
[..]
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chan_! Blijf dat laatste vooral geloven
![]()
![]()
Dat 9gag vs 4chan slaat toch nergens op![]()
Ik kom nooit meer op 4chan, veel meer op 9gag maar het is toch wel duidelijk dat als die gestoorde pedofiele hacker autisten er zin in hebben dat alle 12 jarigen, huismoeders en hipsters er van langs krijgen?![]()
Deel 1:
Deel 2:
De echte lolz begint op 1.40
[ Bericht 20% gewijzigd door Oerbeer op 21-12-2011 15:07:51 ]![]()
Het is een Schot, wat verwacht je?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 1:
Deel 2:
De echte lolz begint op 1.40
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
En in mijn geval doet dit topic dat voor me
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
http://kimjongildroppingthebass.tumblr.com/![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als je broertje van 14 en zijn kompanen 9gag bezoeken weet je al dat het bagger is, overigens is /b/ geen haar beter.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
Seksistquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Grootste wtf is het geslacht van die persoon...![]()
voor hun is dat gwn een kermisattractiequote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef error_404 het volgende:
oja, en blijkbaar de eerste roltrap van Jemen....
HAR!!! HAR!!11!!!1![]()
En het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder![]()
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Wat is hier leuk aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Pulzzar het volgende:
Een fan van een zangeres maakt nogal een vreemde bewerking van één van haar videoclips.![]()
Nogal vreemde slideshow en dan die beelden van de originele clip erdoorheen gemixt. Ik moest daarom lachen.quote:![]()
Tja, zelfde geld voor FOK!? Overigens met alle website types, dat blijf je houden. Of er nou een directe reden voor is of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair![]()
![]()
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zatquote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!
En in mijn geval doet dit topic dat voor me
OT ik zag vanochtend in een ander topic nog een kung-fu fighting plaatje van Esteband die ik niet meer kan vinden.. was wel grappigAlpha kenny one![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!
OT ik zag vanochtend in een ander topic nog een kung-fu fighting plaatje van Esteband die ik niet meer kan vinden.. was wel grappig
AFCA![]()
Het houdt de gemoederen flink bezig op youtube met een hele berg video responsesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zat![]()
http://www.youtube.com/re(...)l0l0l229l229l2-1l1l0reset![]()
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaag
[ afbeelding ]![]()
Twiddel![]()
k.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nooit.![]()
SNAP ER NIKS VAN.
Die voetbalmemes zijn trouwens meeeeeeeestal slecht. Voetbalfans zijn nou niet bepaald de raarste of creatiefste die zoiets leuks bedenken. De Zidane kopstoot paar jaar terug was wel hip met die gifjes
When all else fails, you always have delusion.![]()
Eensch,.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Mirel het volgende:
SNAP ER NIKS VAN.
Die voetbalmemes zijn trouwens meeeeeeeestal slecht. Voetbalfans zijn nou niet bepaald de raarste of creatiefste die zoiets leuks bedenken. De Zidane kopstoot paar jaar terug was wel hip met die gifjes
Dit nummer doet me altijd denken aan Lizzie McGuire.
Nooit.![]()
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef Mirel het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)_balance_on_my_face/!
![]()
quote:
[ Bericht 71% gewijzigd door Mirel op 22-12-2011 19:46:46 ]When all else fails, you always have delusion.![]()
waar is de grap?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
die men in black gifs
die evolutiesquote:![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef P8 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)80/meme_aanzoek.html
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Dunno of deze al is langsgekomen.
Sorry voor eventuele reposts
http://hooliganwesley.tumblr.com/page/2![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:25 schreef Lamabal het volgende:
Dunno of deze al is langsgekomen.
Sorry voor eventuele reposts
http://hooliganwesley.tumblr.com/page/2
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef P8 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)80/meme_aanzoek.html![]()
![]()
Ik snap hem ook niet helemaal...quote:CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.![]()
Uncle Dolanquote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat vinden mensen grappig die UncleDolan ofzoiets grappig vinden.
Pogo dancing!![]()
![]()
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
iets met Photoshopquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
http://howbits.com/smart-cool-body-kits/.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gejat van geen stijl ofzoquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
Ergens is dit aardig creepy...http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!![]()
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Ken je deze ook al?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ken je deze ook al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die is echt tering grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wauw, dat dit nog doorgaat, ze hebben gewoon een succesvol kanaal opgebouwd vol met nutteloze filmpjes
When all else fails, you always have delusion.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ken je deze ook al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waarom blijf ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ah, een gelovigendiscussie, altijd lachen.quote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^
Forum Opties Forumhop: Hop naar: