de vriendinquote:
Het hoort in ragecomicland. Geen idee, het staat wel garpig.quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de vriendin
de broer
de pa
Die kan ik nog wel wat begrijpen
maar
de ik
waarom?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het hoort in ragecomicland. Geen idee, het staat wel garpig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt le winst? LAOWL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:09 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf even masturberen op de winst
Dat deed ik al toen ik 'm poste.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:09 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf even masturberen op de winst
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Staat ook soms op LEGO dozen hoor, 9-99 jaar.
en hij staat er opquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Staat ook soms op LEGO dozen hoor, 9-99 jaar.
Ja ik denk 't.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hij staat er op
komen ze bij de 10k automatisch er op?
Had 't zelf niet echt verwacht eigenlijkquote:
quote:
Neuh, ik ben erg preuts als het om plas- en poepseks gaat.quote:
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik ben erg preuts als het om plas- en poepseks gaat.
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
En aangezien jullie de beste ervan hier posten, hoef ik er niet te komenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Snel, snel iets upvote, downvote.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomstenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Dale. het volgende:
Grappig ook trouwensdie 9gag vs 4chan oorlog
Bij Reddit vind ik het fijn om de comments eronder te lezen, bij 9gag is dat de moeite niet waard. Op reddit kan er altijd nog een verhaal achter zitten, bij 9gag is het veelal "[insert_meme] LOL". Een stuk vervelender, in mijn opzicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Snel, snel iets upvote, downvote.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:02 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomsten
Vast niet, wat een idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben benieuwd of die FedEx-gast zijn baan nog heeft.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Zith het volgende:
[..]
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chan
Het is een Schot, wat verwacht je?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 1:
Deel 2:
De echte lolz begint op 1.40
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
http://kimjongildroppingthebass.tumblr.com/
Seksistquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Grootste wtf is het geslacht van die persoon...
voor hun is dat gwn een kermisattractiequote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef error_404 het volgende:
oja, en blijkbaar de eerste roltrap van Jemen....
En het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder
Wat is hier leuk aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Pulzzar het volgende:
Een fan van een zangeres maakt nogal een vreemde bewerking van één van haar videoclips.
Nogal vreemde slideshow en dan die beelden van de originele clip erdoorheen gemixt. Ik moest daarom lachen.quote:
Tja, zelfde geld voor FOK!? Overigens met alle website types, dat blijf je houden. Of er nou een directe reden voor is of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zatquote:
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!
En in mijn geval doet dit topic dat voor me
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!
OT ik zag vanochtend in een ander topic nog een kung-fu fighting plaatje van Esteband die ik niet meer kan vinden.. was wel grappig
Het houdt de gemoederen flink bezig op youtube met een hele berg video responsesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zat
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaag
[ afbeelding ]
k.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eensch,.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Mirel het volgende:
SNAP ER NIKS VAN.
Die voetbalmemes zijn trouwens meeeeeeeestal slecht. Voetbalfans zijn nou niet bepaald de raarste of creatiefste die zoiets leuks bedenken. De Zidane kopstoot paar jaar terug was wel hip met die gifjes
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef Mirel het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)_balance_on_my_face/
quote:
waar is de grap?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die evolutiesquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef P8 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)80/meme_aanzoek.html
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:25 schreef Lamabal het volgende:
Dunno of deze al is langsgekomen.
Sorry voor eventuele reposts
http://hooliganwesley.tumblr.com/page/2
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef P8 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)80/meme_aanzoek.html
Ik snap hem ook niet helemaal...quote:
Uncle Dolanquote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat vinden mensen grappig die UncleDolan ofzoiets grappig vinden.
iets met Photoshopquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
http://howbits.com/smart-cool-body-kits/.
Gejat van geen stijl ofzoquote:
Ken je deze ook al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ken je deze ook al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die is echt tering grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ken je deze ook al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waarom blijf ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ah, een gelovigendiscussie, altijd lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |