- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
En aangezien jullie de beste ervan hier posten, hoef ik er niet te komenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Snel, snel iets upvote, downvote.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomstenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Dale. het volgende:
Grappig ook trouwensdie 9gag vs 4chan oorlog
Bij Reddit vind ik het fijn om de comments eronder te lezen, bij 9gag is dat de moeite niet waard. Op reddit kan er altijd nog een verhaal achter zitten, bij 9gag is het veelal "[insert_meme] LOL". Een stuk vervelender, in mijn opzicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
- Overzichtelijk, bij reddit moet je eerst op plaatje klikken om te zien wat het precies is, wat er staat. Bij 9gag zie je alleen het plaatje, verder is de layout rustig.
- Snel, snel iets upvote, downvote.
- Genoeg mensen die ook zelf dingen maken, er komt veel meuk van andere sites maar ook genoeg zelf gemaakte meuk.
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:02 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
9gag is fun, en 4chan is goor... weinig overeenkomsten
Vast niet, wat een idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben benieuwd of die FedEx-gast zijn baan nog heeft.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Zith het volgende:
[..]
9gag is voor hipsters en huisvrouwen, alle memes vinden hun oorsprong bij 4chan
Het is een Schot, wat verwacht je?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 1:
Deel 2:
De echte lolz begint op 1.40
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
http://kimjongildroppingthebass.tumblr.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |