Seksistquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Grootste wtf is het geslacht van die persoon...
voor hun is dat gwn een kermisattractiequote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef error_404 het volgende:
oja, en blijkbaar de eerste roltrap van Jemen....
En het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik zo'n plaatje maak
Stom balkje eronder
Wat is hier leuk aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Pulzzar het volgende:
Een fan van een zangeres maakt nogal een vreemde bewerking van n van haar videoclips.
Nogal vreemde slideshow en dan die beelden van de originele clip erdoorheen gemixt. Ik moest daarom lachen.quote:
Tja, zelfde geld voor FOK!? Overigens met alle website types, dat blijf je houden. Of er nou een directe reden voor is of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom 9gag zo populair is, het is gewoon een blog die plaatjes post die van andere sites komen (oftewel gewoon een stel paupers die de halve dag 4chan browsen en de toppers op hun blog zetten..)
Er zijn wel meer van dat soort blogs toch, en ook wel leukere, waarom is het zo immens populair
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zatquote:
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!
En in mijn geval doet dit topic dat voor me
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!
OT ik zag vanochtend in een ander topic nog een kung-fu fighting plaatje van Esteband die ik niet meer kan vinden.. was wel grappig
Het houdt de gemoederen flink bezig op youtube met een hele berg video responsesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zat
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Faade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaag
[ afbeelding ]
k.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |