Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zatquote:
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat mensen dan zelf niet de vele sites en threads door hoeven te lezen voor leuke plaatjes, dat doet 9gag voor ze!
En in mijn geval doet dit topic dat voor me
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat dus.. voordat het in dit topic verschijnt is de grootste crap er al uit gefilterd. Ik hoef alleen nog maar dit topic te checken. FOK FTW!
OT ik zag vanochtend in een ander topic nog een kung-fu fighting plaatje van Esteband die ik niet meer kan vinden.. was wel grappig
Het houdt de gemoederen flink bezig op youtube met een hele berg video responsesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het mooiste is, dat die man uiteindelijk op de stoel gaat zitten waar die jongen zat
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een comic gemaakt van mijn eigen true story van vandaag
[ afbeelding ]
k.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eensch,.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik hoef niet elke semi-grappige gebeurtenis als rage-comic te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Mirel het volgende:
SNAP ER NIKS VAN.
Die voetbalmemes zijn trouwens meeeeeeeestal slecht. Voetbalfans zijn nou niet bepaald de raarste of creatiefste die zoiets leuks bedenken. De Zidane kopstoot paar jaar terug was wel hip met die gifjes
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef Mirel het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)_balance_on_my_face/
quote:
waar is de grap?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die evolutiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |