hier zat ik echt wtfquote:
Je vraagt je toch af hoe het buiten verder ging.quote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef Dragonetti het volgende:
Even in de herhaling....hoe dronken kan je zijn!?!?!?
Eindelijk post je eens iets wat ik nog niet ken en daadwerkelijk grappig isquote:
Wat zou ik dat wijf graag ff willen 'opzoeken'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
![]()
Zoek de verschillen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Wat is het verschil tussen 10 babylijkjes en een lamborghini murcielagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef TimKuik het volgende:
Wat is er leuker dan een dode baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad![]()
Extremistisch gematigd.![]()
FTFYquote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken.
of ben je 14?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: