Fake...Zie de microfoon boven de kist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] het zou je maar gebeuren
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
Is van een reclame.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
quote:
Niet van opnamen Johnny English??quote:
Dat was een Aston Martinquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet van opnamen Johnny English??
Wat zou ik die Deborah toch graag tussen dr ogen spuiten zeg!quote:
Mmmm, mijn ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wat zou ik die Deborah toch graag tussen dr ogen spuiten zeg!
Cyriak altijdquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
Kerstfoto's: http://www.topito.com/top-pires-photos-famille-noel
Een paar...ehm..."highlights":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^ Die hond![]()
[ afbeelding ]
^^ Redneck Christmas [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit WTF-moment gaat vandaag niet meer getopt worden.quote:
Kolerequote:
I need help, because I'm gonne run out soonquote:
echt, iemand moet die urn e\echt wegflikkeren, opboeren met dat ding gvdquote:
Gelukkig is dit nep.quote:
Ooh, dit wordt weer leuk om te volgen op youtubequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_Addiction_episodes
Die andere episodes ook
quote:55-year-old Tom has been addicted to cycling for more than 25 years. He peddles at least 6 hours a day, seven days a week. He rides his bike at home, outside and even in his office as he works. The constant stress from cycling has made it painful for Tom to stand and he can barely walk. Doctors have warned him about the dangers of his addiction, but he refuses listen. Will Tom be able to curb his cycling before he pushes his body too far?
Die receiver heb ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
Kerstfoto's: http://www.topito.com/top-pires-photos-famille-noel
Een paar...ehm..."highlights":
kussen en mond spoelen @ 1:15quote:
Edit: oh, wacht dit bedoelde je helemaal nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand dat plaatje nog met een tabel, wat IE, Chrome, Safari, Opera, Firefox users van zichzelf denken, en wat ze van de users van andere browsers denken?
Ben er naar op zoek maar kan hem niet meer vinden...
Juist, bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, wacht dit bedoelde je helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Toch wel? Dit is niet van internet browsersquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Studiotje het volgende:
Google: Let it snow.
[ afbeelding ]
fake.. Kan niet anders.. damnquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef Studiotje het volgende:
Google: Let it snow.
[ afbeelding ]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.quote:
O dat heb ik dan niet gekopieerd. Het plaatje op zich is ook al grappig.quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.
quote:
Too soon.quote:
Kloptquote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:
wat een gejank.
Nu terug ontopic.
[ afbeelding ]
Dat die moeder sneeuwscheppen verkoopt idd.quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er mist nog een stuk van die post. Want er stond ook nog een verhaaltje bij dat het om een moeder ging die schoon zou maken voor geld of zo.
Haaa it's funny cause it's true!quote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:
wat een gejank.
Nu terug ontopic.
[ afbeelding ]
En het originele plaatje?quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik hem dan maar posten
[ afbeelding ]
Die ja.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik hem dan maar posten
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arc bij de 15kV+ scheider?quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand het originele filmpje van 8:00??
hier zat ik echt wtfquote:
Je vraagt je toch af hoe het buiten verder ging.quote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef Dragonetti het volgende:
Even in de herhaling....hoe dronken kan je zijn!?!?!?
Eindelijk post je eens iets wat ik nog niet ken en daadwerkelijk grappig isquote:
Wat zou ik dat wijf graag ff willen 'opzoeken'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
![]()
Zoek de verschillen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Wat is het verschil tussen 10 babylijkjes en een lamborghini murcielagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef TimKuik het volgende:
Wat is er leuker dan een dode baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen aids en een bos bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een dode baby en een pizza?Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad![]()
Extremistisch gematigd.![]()
FTFYquote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken.
of ben je 14?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?Fuck ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad![]()
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes vastgenageld aan een kruis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En één in het Engels:
What do you call a dead baby lying on the beach?Wat is leuker dan 10 dode babies aan een boom gespijkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode baby grappen
Ik heb trouwens een keer de fout gemaakt om zoeen grap te maken waar iemand bij was die een miskraam had gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 10 dode babies in een emmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je ze weer uit die emmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, levende baby grap dan,,,
Wat moet je doen als je baby de hele tijd rondjes kruipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, levende baby grap dan,,,
Wat moet je doen als je baby de hele tijd rondjes kruipt?Ok, en omdat het bijna kerst is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat krijgt een doof en blind baby'tje zonder armpjes en beentje voor kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Ok, en omdat het bijna kerst is:
Wat krijgt een doof en blind baby'tje zonder armpjes en beentje voor kerst?Dit gaat echt te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humor is echt ver te zoeken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Horen die moppen niet hier: Moppentrommel #6 ?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nicequote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
5804 likes al.
Edit: voor degenen die 'm nog willen zien / liken:
http://9gag.com/gag/1144511
[ Bericht 48% gewijzigd door Lindgren. op 19-12-2011 20:19:17 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
7384 Likesquote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
5804 likes al.
Edit: voor degenen die 'm nog willen zien / liken:
http://9gag.com/gag/1144511
gaat goed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: