SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geeft zo'n gezeik met elektronica om je heen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef koei het volgende:
Ik vind die Nerf-geweren maar stom eigenlijk. Zijn van die tamme pijltjes die eruit komen en het werkt brak (ja, ik heb meerdere keren met verschillende modellen geschoten). Doe mij maar gewoon een Super Soaker 2000!
Chick, check de nerf vortex serie.. zijn schijfjes, schieten accurater en harder!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef koei het volgende:
Ik vind die Nerf-geweren maar stom eigenlijk. Zijn van die tamme pijltjes die eruit komen en het werkt brak (ja, ik heb meerdere keren met verschillende modellen geschoten). Doe mij maar gewoon een Super Soaker 2000!
Daar heb ik nog geen ervaring mee. Maar gezien mijn ervaring met de pijltjes lijken deze me ook stom!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Chick, check de nerf vortex serie.. zijn schijfjes, schieten accurater en harder!
Die pijltjes vallen ook tegen ja maar die schijfjes voel je wel. Komen een stuk verder, hebben alleen een redelijke afwijking naar rechts.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee. Maar gezien mijn ervaring met de pijltjes lijken deze me ook stom!
Beetje jammer dat de link naar FOK!games niet werkt en hij daarom naar de FP linktquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef Reintji het volgende:
http://imaging-radiation-(...)s-Imaging-Style.aspx
Aight, . fok weer gepromoot.
Danny waar blijven mijn pegels?
Leuk! Dat mensen hier nog steeds achteraan zitten johquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef Reintji het volgende:
Ik had zelf al een gun, we werden echter door een kantoorgenoot verwend omdat we haar met wat dingen geholpen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee, 4 mensen en 5 guns, kortom: wie is de rambo?
Die gun blijf zo vet!! WANTS!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef Reintji het volgende:
Dus jij gaat voortaan met twee guns en een sigaar in je mond iedereen pwnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had zelf al een gun, we werden echter door een kantoorgenoot verwend omdat we haar met wat dingen geholpen hebben.
En ik ben de liefste dus heb ik de grootste gekregen
Ah, mailtje gestuurd voor een fix!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef koei het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de link naar FOK!games niet werkt en hij daarom naar de FP linktMaar wel een leuk artikel verder!
Dit stukje is eigenlijk al meer dan een jaar oud. Waren ze nog tegengekomen ergens in een vergeten inboxquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuk! Dat mensen hier nog steeds achteraan zitten joh
Lenny is druk, maar we gaan het doen!quote:
quote:
ik klaag juist nietquote:
die reactiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziet er dan toch naar uit dat ik als nog mijn iphone 4 terug ga krijgen uit de reparatie (ondertussen had ik al een andere iphone 4 gekocht
) Maar goed, dan ben ik dus een 3GS 32gb en iphone 4 rijker
De 32gb mocht ik houden schijnbaar
talpa
voetbal
pc gamers
Nick-GizMo
Boxtel
Oh dan: tl;dr;quote:
Je weet uberhaupt waar het is? Ja dan heb je een redenquote:
Ja, ik ben er met Fallen een keer geweest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet uberhaupt waar het is? Ja dan heb je een reden
Scouting zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben er met Fallen een keer geweest!
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Landgoed_Velder
Denk ik dan
Ja true, regelmatig een jamboree, al weet ik die dingen toch niet zeker, ben al vrij lang weg bij de scoutingquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dat klopt ookDaar houden ze vaker scoutingfeestjes schijnt het.
Eerste minuut dat ik online was skide ik een heuvel af, zag een dude rondvliegen, vloog in de lucht, raakte hem met m'n spinfuser precies toen hij landde, hij sprong weer in de lucht en ik raakte hem weer toen hij landde, hij was dood, ik was blij als een kindquote:
Het is PCquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziet er dan toch naar uit dat ik als nog mijn iphone 4 terug ga krijgen uit de reparatie (ondertussen had ik al een andere iphone 4 gekocht
) Maar goed, dan ben ik dus een 3GS 32gb en iphone 4 rijker
De 32gb mocht ik houden schijnbaar
talpa
voetbal
pc gamers
Nick-GizMo
Boxtel
heb je al een blue plate special gehad? Iemand midair met een spifuser raken. De voldoeningquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerste minuut dat ik online was skide ik een heuvel af, zag een dude rondvliegen, vloog in de lucht, raakte hem met m'n spinfuser precies toen hij landde, hij sprong weer in de lucht en ik raakte hem weer toen hij landde, hij was dood, ik was blij als een kind
Voelt echt goed aan als tribes, spinfusor is heerlijk, enige jammere vind ik dat ik de mortar nog niet heb kunnen proberen omdat de game F2P is en je classes vrij moet spelen. Maar voel zeeeeeer goed!
Midair is echt baas, kan me nog steeds een gevecht uit de eerste Tribes herinneren zo vet is het om een mid-air te halenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
heb je al een blue plate special gehad? Iemand midair met een spifuser raken. De voldoening
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??quote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??
Alleen voor PC Master race, sorry dude.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??
Ik ga stuk hierquote:
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier
en toen kwam mijn ma binnenlopen die de eerste foto niet grappig en 'heidens' vond
Vriendinnetjequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.quote:
quote:
Mooie week was datquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.
ik heb een rode baard en lichtere lichaamsbeharing.. other than that.. pixelperfectquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Tain het volgende:
Poit, je moet wat voorzichtiger doen met de foto's van je alter ego Superpoit
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
JAWEL ik krijg dan daadwerkelijk morgen MEUBELS !!! 1!11!einz!
Netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
JAWEL ik krijg dan daadwerkelijk morgen MEUBELS !!! 1!11!einz!
ik heb em gezien, heeeeeeeel anders dan verwacht maar kijken waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand Drive gezien? Zo maar eens gaan kijken denk ikRedelijke score op imdb
http://www.imdb.com/title/tt0780504/
thx thxquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb em gezien, heeeeeeeel anders dan verwacht maar kijken waard
ik had eigenlijkj een actiefilm verwacht met autos, maar die ryan speelt echt een rare gastquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
thx thx. Gelukkig is 1080p versie er ook, dus dan kijk ik die maar. In Time sla ik maar over dan
Ik vond hem maar meeehquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand Drive gezien? Zo maar eens gaan kijken denk ikRedelijke score op imdb
http://www.imdb.com/title/tt0780504/
Hanah schijnbaar Zou goed moeten zijn.. Verder al even geen films meer gekeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog meer films die ik moet zien en nog niet zo lang uit zijn?
Ach, een mondvol rauwe kip of een bloedbaan vol alcohol, die jongen heeft altijd moeite met fatsoenlijk praten. Dat heeft ie niet nodigquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.
Heb er nog een aantal op mijn schijf staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach, een mondvol rauwe kip of een bloedbaan vol alcohol, die jongen heeft altijd moeite met fatsoenlijk praten. Dat heeft ie niet nodig
Rise of the Planet of the Apes was echt verbazingwekkend leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Idd, hoop dat daar nog een vervolg op komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Rise of the Planet of the Apes was echt verbazingwekkend leuk!
Deel 1 nooit gezien, want daar had ik ook geen reden voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, want daar had ik ook geen reden voor
Zeker, al staat deze al een flinke tijd online.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen vervolg dus? Nja denk dat ik het toch niks vindquote:
Nick! Dude!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, want daar had ik ook geen reden voor
uhm dacht 2001?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeft ook nietEn deel 1 komt uit 1968
Flinke tijd? valt ook wel mee hequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, al staat deze al een flinke tijd online.
Nee het is een redelijk losstaand deel in de serie van 7 films en echt een aanraderquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen vervolg dus? Nja denk dat ik het toch niks vindmaar toch thx voor de tip
Heb m al anderhalve maand op schijf staan, al had ik m al op dag 1 in bios gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flinke tijd? valt ook wel mee heMaandje
TS vind ik dan ook geen release waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb m al anderhalve maand op schijf staan, al had ik m al op dag 1 in bios gezien
Nee, ok. Echte release pas sinds paar weekjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TS vind ik dan ook geen release waard
Planet of the Apes (1968)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm dacht 2001?
[..]
Flinke tijd? valt ook wel mee heMaandje
hehe, nja was al aan het terug kijken, maar TS vind ik het niet waard om te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ok. Echte release pas sinds paar weekjes.
Ja ik weet iets van de 2001 release af, de rest is voor mijn tijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Planet of the Apes (1968)
Beneath the Planet of the Apes (1970)
Escape from the Planet of the Apes (1971)
Conquest of the Planet of the Apes (1972)
Battle for the Planet of the Apes (1973)
Planet of the Apes (2001) (soort remake achtig iets)
Rise of the Planet of the Apes (2011)
En dan heb je nog verscheidene series
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja was al aan het terug kijken, maar TS vind ik het niet waard om te kijkenTC kan nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Niet eerder :quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb sinds begin deze maand een 720P BR
Ik heb hier de Engelse vertaling van La Planète des Singes van Pierre Boulle uit 1963 liggen waar al die films en series op gebaseerd zijn. Moet hem alleen nog steeds lezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja was al aan het terug kijken, maar TS vind ik het niet waard om te kijkenTC kan nog
[..]
Ja ik weet iets van de 2001 release af, de rest is voor mijn tijd
Zou kunnen, heb zelf een andere. Maar boeit mij niet zoveel, kijk film wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet eerder :
Rise of the Planet of the Apes 2011 BluRay 720p DTS 2Audio x264-CHD
Added in Movies :: HD on 2011-11-07 07:16:25?
http://www.webmasterworld.com/html/3560080.htmquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef SuperFruitig het volgende:
als ik twee <p></p> tags bouw in html en leg er vervolgens een <div> overheen. Waarom rendert hij dan de <p> text over mijn <div> heen? De <div> wordt als laatste aangroepen.
FFUUFUUFUUF
Begint ie nu weer met liedjes opnieuw uit te brengen?quote:
Hij heeft jou probleem opgelostquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
SI LIEK A BAWSquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft jou probleem opgelost?!
netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SI LIEK A BAWS
MET BASSHUNTER OP DE ACHTERGROND ZOALS HET HOORT
nee, niemand wilde, allemaal onder de plakquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Maar sziget mannen!! Ritse!! Heb je m'n wijze raad nog opgevolgd?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
Zuid Afrikaanse dames zijn mooi!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopen
* Poit verlangt terug naar Stellenbosch en Capetown
Oh jaaaaaa.. Ik wil weer op de rotsen van Cape Point liggen en naar beneden kijken...quote:
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht eens even, ik ga over een jaar alweer terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag wel hoor want volgend jaar gaat mijn familie toch niet mee terug, heb ze er iig nog niet over gehoord en denk niet dat ze dit keer gaanquote:
Ik ook..quote:
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...quote:
Ja en dan nog geen ballen hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef koei het volgende:
[..]
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Hij wordt iig net zo lui als Garfield
waar komt baby mario dan vandaan? En tussen de mario avonturen zijn mario en peach veel langer bij elkaar dan bowser en peach die paar minuten (speedrun) in dr game.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zei toch dat peach een trut was
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Krijgtie dan ook flauwe kuthumor die ik nooit heb begrepen?
je raad is "niet lullen maar gaatjes vullen!"?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse dames zijn mooi!!
Maar wat een natte tosti's zeg.. Jammer.. Ik vind dat je volgend jaar weer moet en alsnog m'n raad op moet volgen!
Nee, serieuze business jongen, iets tussen baas Ritse en mij..quote:Op woensdag 14 december 2011 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je raad is "niet lullen maar gaatjes vullen!"?
KAN. NIET. ACCEPTEREN.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, serieuze business jongen, iets tussen baas Ritse en mij..
quote:
Nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit mijn collega's vonden het goed (op was css/xbrowser dingetjes na)
TOP TOP
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.puna.nl/2011/12/13/fresku-woensel-ft-va-prod-big2/
WOENSEL WOENSEL WOENSUUUUUULLLLLLL
Ik heb nog zoooveeel mooie plaatjes liggen van die tijd...quote:Op woensdag 14 december 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
Om maar even terug te komen op Zuid Afrika (kan ik iig even meekletsen), Blyderivercanyon. Dat is de plek om te zijn.
[ afbeelding ]
Ik vond die eerste echt INTENS kutquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Je moet trouwens Nitro zien kerel!! Je gaat de billen uit je string lachen!!
Wastieook.. Maar deze is beterquote:Op woensdag 14 december 2011 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vond die eerste echt INTENS kut
Hoor juist andersomquote:
Na, ik vond bij de eerste new kids vooral het probleem dat er een paar grappen in zaten, vervolgens een stuk tergend saai "verhaal", dan weer een grapje en hop weer verder met die saaie meuk.quote:
Het is extreem simpel maar ik vind het fantastisch, net als Rembo en Rembo.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
New Kids... ik blijf het extreem domme humor voor simpele zielen vinden
Gisteren gelijk gekochtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Poit het volgende:
Hele vette indie bundle deze keer!!
http://www.humblebundle.com/
nerdquote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Ik vind 'Ik heb een boot - gebroeders ko' beterquote:Op woensdag 14 december 2011 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WE SITE HALE DANTAA WI SPELE NETE DOTAA
UPUSHU ODU SPEKEE NU MUTSE WUNU LEKEE
SUKKELS
drugs are bad mkayquote:Op woensdag 14 december 2011 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WE SITE HALE DANTAA WI SPELE NETE DOTAA
UPUSHU ODU SPEKEE NU MUTSE WUNU LEKEE
SUKKELS
quote:
Goede keuzequote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]precies deze picca heeft m'n basketbalvereniging gebruikt ter promotie van het kerstfeest!
Gelukkig zijn er koptelefoons.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
BASSHUNTER WEER OP EN WERKEN GODVERDOMME
Jij post te weinig!quote:
Spankymonsquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay iets bter dan:
Meubels waar mijn consoles in kunnen
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:
Je kijkt wel enorm slaperig/stoned/ongeïnteresseerd op de foto.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef wc-eend het volgende:
Mijn nieuwe bril is wel ff wennen, ik zie opeens veel meer
niceeeeequote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef wc-eend het volgende:
Mijn nieuwe bril is wel ff wennen, ik zie opeens veel meer
hehe, maar staat je wel trouwens.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef wc-eend het volgende:
Ik kwam net onder de douche vandaan en ik kan gewoon geen foto's van mezelf maken
Ik blow niet dus, stoned was het niet... denk een kruising tussen mezelf fotograferen en slaperig zijn
Je hebt nog wat vrije dagen, dus kan je nog op zoek naar lichtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb meubels, nog geen licht ...fotos morgen bij daglicht!
k heb het wel maar het hangt nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Solique het volgende:
Ik maak gewoon geen foto's van mezelf, bespaar ik mensen een hartaanval.
[..]
hehe, maar staat je wel trouwens.
[..]
Je hebt nog wat vrije dagen, dus kan je nog op zoek naar licht
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb het wel maar het hangt nog niet
ik hoop morgen, en anders weet ik et ook nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]handig, al een planning wanneer je/iemand ze neer gaat hangen.
Jij mijn scriptie, ik jouw reflectieverslag!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand zin om mijn reflectieverslag te maken?
lol, hopen op morgen dus. Wel zo makkelijk licht hebben 's avonds.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoop morgen, en anders weet ik et ook nog niet
Waar gaat de scriptie over?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij mijn scriptie, ik jouw reflectieverslag!
ik heb wel klein beetje licht, eentje vlak bij de keuken en een in de gangquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, hopen op morgen dus. Wel zo makkelijk licht hebben 's avonds.
Wikileaks en de Open Overheid, maar ik denk dat ik de titel moet aanpassen naar iets als "De Open Overheid: Wat bedoelen we er eigenlijk mee en in hoeverre is het mogelijk?"quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar gaat de scriptie over?
Beter iets dan compleet in het donker. Hoop voor je dat het snel geregeld isquote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel klein beetje licht, eentje vlak bij de keuken en een in de gangen in de kamer heb ik nu bureaulampje staan maar lelijk
Oh nee daar ben ik niet zo thuis in.. Dan ga ik maar gewoon mokkend beginnen aan dat domme verslagquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wikileaks en de Open Overheid, maar ik denk dat ik de titel moet aanpassen naar iets als "De Open Overheid: Wat bedoelen we er eigenlijk mee en in hoeverre is het mogelijk?"
Ik help je vast op weg!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik niet zo thuis in.. Dan ga ik maar gewoon mokkend beginnen aan dat domme verslag
Dat is iets te deprimerend, ik moet nog 40 jaar in dit vak rondhangenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik help je vast op weg!
"Op de eerste dag heb ik mijn rug vertild doordat ik in mijn eentje een tientonner omhoog moest helpen. Vervolgens heb ik een aantal maanden thuis gezeten, waar ik goed na heb kunnen denken over de arbeidsomstandigheden in dit vak. Kort samengevat: die zijn niet zo best."
hoop het ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter iets dan compleet in het donker. Hoop voor je dat het snel geregeld is
Kijk, het begint erop te lijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoop het ook
maargoed, het word nu eindelijk al echt een huisjeen mijn kerstspullen zijn uit alkmaar gebracht dus morgen kerstboom mooi maken
Trusten Sharquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
en nu slapen want ik ben kapot
truste all![]()
Moet het morgen af wezen Lot?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh men dit gaat echt nachtwerk worden...
Truste shar!
Nee vrijdagquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, het begint erop te lijken.
Als de katten mee werken natuurlijk
[..]
Trusten Shar![]()
[..]
Moet het morgen af wezen Lot?
pff, altijd verrot te veel dingen tegelijk moeten doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee vrijdag
Maar moet morgen en vrijdag middag de hele dag stage lopen dus moet het ergens vanavond/vannacht/morgenavond af hebben.
Ben er natuurlijk veel te laat aan begonnen maar heb afgelopen weekend zitten blokken op het onderzoek van de knie en dat is maar goed ook want die moest ik vandaag eentje uitvoeren!
Ja vooral reflectie, daar heb ik zo'n hekel aan! Maar ik was vanmiddag zo blij dat ik dit weekend eigenwijs was geweest en toch was gaan blokken voor de knie! Want anders was ik vanmiddag flink door de mand gevallen en nu deed ik een onderzoek alsof het dagelijkse kost was.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, altijd verrot te veel dingen tegelijk moeten doen.
Beter te veel oefenen en/of blokken dan te weinig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja vooral reflectie, daar heb ik zo'n hekel aan! Maar ik was vanmiddag zo blij dat ik dit weekend eigenwijs was geweest en toch was gaan blokken voor de knie! Want anders was ik vanmiddag flink door de mand gevallen en nu deed ik een onderzoek alsof het dagelijkse kost was.
Ik heb besloten dat ik maar gewoon net ga doen alsof ik al heel veel weet want stagebegeleiders ruiken onzekerheid en dan doe je niets meer goed.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Poit het volgende:
Thanks for purchasing the Humble Indie Bundle #4!
Nee, schouder is aan het emmeren.quote:
Ah ja, dat had ik gister willen doen. Kan dat alleen via de Steam-site? Want in de client zag ik niks staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Poit het volgende:
Thanks for purchasing the Humble Indie Bundle #4!
Nee, via www.humblebundle.comquote:Op donderdag 15 december 2011 09:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik gister willen doen. Kan dat alleen via de Steam-site? Want in de client zag ik niks staan.
works like a charm!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, via www.humblebundle.com
Je krijgt daar dan een key (of misschien wel twee!) die je in Steam kunt redeemen
Klinkt bekendquote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
Ik moet denk de helft van m'n steam games nog voor het eerst opstarten
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Sharquote:
kneusje meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
Iedereen weer kneusjes in de Gam, iedereen heeft wel weer wat.
Zit hier weer met mijn knie die er weer eens geen zin in heeft.
[..]
Shar![]()
![]()
Hier ook al 2 jaar :/quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Mijn ervaringen met een fysio zijn vaak slechter dan niet naar een fysio gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kneusje meldtmorgen weer fysio! kunnen wij niet met zijn allen gezellig groepsfysio doen?
Sol![]()
![]()
Ook kudt.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaarquote:
Massage is iddquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Ja daar ben ik al geweest, en heb ook 2x een mri scan gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaar
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenNa 9 sessies is het al doei
Wel zo lekker om toch de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichten
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag mijn tv en mijn trui, goo pakketjesman
Dit leest erg herkenbaar. Nou ja, de neuroloog mag gaan loeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
fysio dacht altijd aan : http://www.uwpraktijkonli(...)en2upo/Thoracic.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scooter!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh 3x raaje wat hier weer uit de speakers staat te pompen![]()
![]()
quote:
Mag hopen dat ie niet in het engels 'zingt' want dat is niet echt fijn om aan te horenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef Reintji het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een Gameboy Micro? Incl adapter. Geen dode pixels, wel wat krassen op het scherm, maar daar kan nog een nieuw plaatje op dacht ik.JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen niets te ruilen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?
Ik heb alleen niets te ruilen
Je maakt een discotheek van je Casaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik 2 verschillende kerlichtjesdingen?mijn kerstboom zit er nu heerlijk raar uit
bovenin grote lampjes die ver uit elkaar staan en beneden mega kleine mini lampjes en hyper veel
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je maakt een discotheek van je Casa
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 13:21:54 ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?Ach, iedereen maakt er zijn eigen boom van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
Sommige collega's zou je echt in elkaar slaan.
lol, wtfquote:
Wat moet je er voor hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.
PM anders je postgegevens even, dan stuur ik hem op. Porto voor jou?
quote:
Morgen doen we pas aan 90's-muziek.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
1997-2001 BESTE MUZIEK EVAR
Gebruik jullie fantasie!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppppppffffrrrrppppttt écht geen scriptiezin vandaag...!
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!
Ik ook nog niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar nog geen mail ofzo binnen
Oe oe oe! Ik wil je knifen!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
GGrrmmbbll... helaas kan ik niet teveel gamen laatste tijd, veel scriptiescriptiescriptieSCRIPTIERAAAHHH!!!quote:
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
het was een pakketjesvrouw dit keer!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was een pakketjesvrouw dit keer!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoekquote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoek
Ik moet ook maar pakjes gaan bezorgenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
quote:
Fixed.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Poit het volgende:
IF I HAD MY LITTLE WAY, I ATE FEACES EVERY DAY!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |