Klinkt bekendquote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
Ik moet denk de helft van m'n steam games nog voor het eerst opstarten
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Sharquote:
kneusje meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
Iedereen weer kneusjes in de Gam, iedereen heeft wel weer wat.
Zit hier weer met mijn knie die er weer eens geen zin in heeft.
[..]
Shar![]()
![]()
Hier ook al 2 jaar :/quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Mijn ervaringen met een fysio zijn vaak slechter dan niet naar een fysio gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kneusje meldtmorgen weer fysio! kunnen wij niet met zijn allen gezellig groepsfysio doen?
Sol![]()
![]()
Ook kudt.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaarquote:
Massage is iddquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Ja daar ben ik al geweest, en heb ook 2x een mri scan gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaar
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenNa 9 sessies is het al doei
Wel zo lekker om toch de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichten
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag mijn tv en mijn trui, goo pakketjesman
Dit leest erg herkenbaar. Nou ja, de neuroloog mag gaan loeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
fysio dacht altijd aan : http://www.uwpraktijkonli(...)en2upo/Thoracic.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scooter!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh 3x raaje wat hier weer uit de speakers staat te pompen![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |