Begint ie nu weer met liedjes opnieuw uit te brengen?quote:
Hij heeft jou probleem opgelostquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
SI LIEK A BAWSquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft jou probleem opgelost?!
netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SI LIEK A BAWS
MET BASSHUNTER OP DE ACHTERGROND ZOALS HET HOORT
nee, niemand wilde, allemaal onder de plakquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Maar sziget mannen!! Ritse!! Heb je m'n wijze raad nog opgevolgd?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
Zuid Afrikaanse dames zijn mooi!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopen
* Poit verlangt terug naar Stellenbosch en Capetown
Oh jaaaaaa.. Ik wil weer op de rotsen van Cape Point liggen en naar beneden kijken...quote:
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht eens even, ik ga over een jaar alweer terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag wel hoor want volgend jaar gaat mijn familie toch niet mee terug, heb ze er iig nog niet over gehoord en denk niet dat ze dit keer gaanquote:
Ik ook..quote:
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...quote:
Ja en dan nog geen ballen hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef koei het volgende:
[..]
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |