Begint ie nu weer met liedjes opnieuw uit te brengen?quote:
Hij heeft jou probleem opgelostquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
SI LIEK A BAWSquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft jou probleem opgelost?!
netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SI LIEK A BAWS
MET BASSHUNTER OP DE ACHTERGROND ZOALS HET HOORT
nee, niemand wilde, allemaal onder de plakquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Maar sziget mannen!! Ritse!! Heb je m'n wijze raad nog opgevolgd?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT IS EEN FUCKING HELDDAT MAG WEL GEZEGD WORDEN
Zuid Afrikaanse dames zijn mooi!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
nee, niemand wilde, allemaal onder de plak. Wel een mooie zuid-afrikaanse aan de haak geslagen.
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zuid-afrikaanse zijn dan ook heel epic!
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. Genoeg hele mooie dames daar zien lopen
* Poit verlangt terug naar Stellenbosch en Capetown
Oh jaaaaaa.. Ik wil weer op de rotsen van Cape Point liggen en naar beneden kijken...quote:
IK WIL MEEEEEEE TERUGquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht eens even, ik ga over een jaar alweer terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag wel hoor want volgend jaar gaat mijn familie toch niet mee terug, heb ze er iig nog niet over gehoord en denk niet dat ze dit keer gaanquote:
Ik ook..quote:
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...quote:
Ja en dan nog geen ballen hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef koei het volgende:
[..]
Het begint bijna op te vallen dat jullie tegelijk naar bed gaan...
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Hij wordt iig net zo lui als Garfield
waar komt baby mario dan vandaan? En tussen de mario avonturen zijn mario en peach veel langer bij elkaar dan bowser en peach die paar minuten (speedrun) in dr game.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zei toch dat peach een trut was
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Krijgtie dan ook flauwe kuthumor die ik nooit heb begrepen?
je raad is "niet lullen maar gaatjes vullen!"?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse dames zijn mooi!!
Maar wat een natte tosti's zeg.. Jammer.. Ik vind dat je volgend jaar weer moet en alsnog m'n raad op moet volgen!
Nee, serieuze business jongen, iets tussen baas Ritse en mij..quote:Op woensdag 14 december 2011 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je raad is "niet lullen maar gaatjes vullen!"?
KAN. NIET. ACCEPTEREN.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, serieuze business jongen, iets tussen baas Ritse en mij..
quote:
Nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit mijn collega's vonden het goed (op was css/xbrowser dingetjes na)
TOP TOP
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.puna.nl/2011/12/13/fresku-woensel-ft-va-prod-big2/
WOENSEL WOENSEL WOENSUUUUUULLLLLLL
Ik heb nog zoooveeel mooie plaatjes liggen van die tijd...quote:Op woensdag 14 december 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
Om maar even terug te komen op Zuid Afrika (kan ik iig even meekletsen), Blyderivercanyon. Dat is de plek om te zijn.
[ afbeelding ]
Ik vond die eerste echt INTENS kutquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Je moet trouwens Nitro zien kerel!! Je gaat de billen uit je string lachen!!
Wastieook.. Maar deze is beterquote:Op woensdag 14 december 2011 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vond die eerste echt INTENS kut
Hoor juist andersomquote:
Na, ik vond bij de eerste new kids vooral het probleem dat er een paar grappen in zaten, vervolgens een stuk tergend saai "verhaal", dan weer een grapje en hop weer verder met die saaie meuk.quote:
Het is extreem simpel maar ik vind het fantastisch, net als Rembo en Rembo.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
New Kids... ik blijf het extreem domme humor voor simpele zielen vinden
Gisteren gelijk gekochtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Poit het volgende:
Hele vette indie bundle deze keer!!
http://www.humblebundle.com/
nerdquote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Deadline morgen 17.00
VANDAAG AF![]()
![]()
![]()
Ik vind 'Ik heb een boot - gebroeders ko' beterquote:Op woensdag 14 december 2011 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WE SITE HALE DANTAA WI SPELE NETE DOTAA
UPUSHU ODU SPEKEE NU MUTSE WUNU LEKEE
SUKKELS
drugs are bad mkayquote:Op woensdag 14 december 2011 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WE SITE HALE DANTAA WI SPELE NETE DOTAA
UPUSHU ODU SPEKEE NU MUTSE WUNU LEKEE
SUKKELS
quote:
Goede keuzequote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]precies deze picca heeft m'n basketbalvereniging gebruikt ter promotie van het kerstfeest!
Gelukkig zijn er koptelefoons.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
BASSHUNTER WEER OP EN WERKEN GODVERDOMME
Jij post te weinig!quote:
Spankymonsquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay iets bter dan:
Meubels waar mijn consoles in kunnen
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:
Je kijkt wel enorm slaperig/stoned/ongeïnteresseerd op de foto.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef wc-eend het volgende:
Mijn nieuwe bril is wel ff wennen, ik zie opeens veel meer
niceeeeequote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef wc-eend het volgende:
Mijn nieuwe bril is wel ff wennen, ik zie opeens veel meer
hehe, maar staat je wel trouwens.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef wc-eend het volgende:
Ik kwam net onder de douche vandaan en ik kan gewoon geen foto's van mezelf maken
Ik blow niet dus, stoned was het niet... denk een kruising tussen mezelf fotograferen en slaperig zijn
Je hebt nog wat vrije dagen, dus kan je nog op zoek naar lichtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb meubels, nog geen licht ...fotos morgen bij daglicht!
k heb het wel maar het hangt nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Solique het volgende:
Ik maak gewoon geen foto's van mezelf, bespaar ik mensen een hartaanval.
[..]
hehe, maar staat je wel trouwens.
[..]
Je hebt nog wat vrije dagen, dus kan je nog op zoek naar licht
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb het wel maar het hangt nog niet
ik hoop morgen, en anders weet ik et ook nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]handig, al een planning wanneer je/iemand ze neer gaat hangen.
Jij mijn scriptie, ik jouw reflectieverslag!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand zin om mijn reflectieverslag te maken?
lol, hopen op morgen dus. Wel zo makkelijk licht hebben 's avonds.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoop morgen, en anders weet ik et ook nog niet
Waar gaat de scriptie over?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij mijn scriptie, ik jouw reflectieverslag!
ik heb wel klein beetje licht, eentje vlak bij de keuken en een in de gangquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, hopen op morgen dus. Wel zo makkelijk licht hebben 's avonds.
Wikileaks en de Open Overheid, maar ik denk dat ik de titel moet aanpassen naar iets als "De Open Overheid: Wat bedoelen we er eigenlijk mee en in hoeverre is het mogelijk?"quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar gaat de scriptie over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |