Beter iets dan compleet in het donker. Hoop voor je dat het snel geregeld isquote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel klein beetje licht, eentje vlak bij de keuken en een in de gangen in de kamer heb ik nu bureaulampje staan maar lelijk
Oh nee daar ben ik niet zo thuis in.. Dan ga ik maar gewoon mokkend beginnen aan dat domme verslagquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wikileaks en de Open Overheid, maar ik denk dat ik de titel moet aanpassen naar iets als "De Open Overheid: Wat bedoelen we er eigenlijk mee en in hoeverre is het mogelijk?"
Ik help je vast op weg!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik niet zo thuis in.. Dan ga ik maar gewoon mokkend beginnen aan dat domme verslag
Dat is iets te deprimerend, ik moet nog 40 jaar in dit vak rondhangenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik help je vast op weg!
"Op de eerste dag heb ik mijn rug vertild doordat ik in mijn eentje een tientonner omhoog moest helpen. Vervolgens heb ik een aantal maanden thuis gezeten, waar ik goed na heb kunnen denken over de arbeidsomstandigheden in dit vak. Kort samengevat: die zijn niet zo best."
hoop het ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter iets dan compleet in het donker. Hoop voor je dat het snel geregeld is
Kijk, het begint erop te lijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoop het ook
maargoed, het word nu eindelijk al echt een huisjeen mijn kerstspullen zijn uit alkmaar gebracht dus morgen kerstboom mooi maken
Trusten Sharquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
en nu slapen want ik ben kapot
truste all![]()
Moet het morgen af wezen Lot?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh men dit gaat echt nachtwerk worden...
Truste shar!
Nee vrijdagquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, het begint erop te lijken.
Als de katten mee werken natuurlijk
[..]
Trusten Shar![]()
[..]
Moet het morgen af wezen Lot?
pff, altijd verrot te veel dingen tegelijk moeten doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee vrijdag
Maar moet morgen en vrijdag middag de hele dag stage lopen dus moet het ergens vanavond/vannacht/morgenavond af hebben.
Ben er natuurlijk veel te laat aan begonnen maar heb afgelopen weekend zitten blokken op het onderzoek van de knie en dat is maar goed ook want die moest ik vandaag eentje uitvoeren!
Ja vooral reflectie, daar heb ik zo'n hekel aan! Maar ik was vanmiddag zo blij dat ik dit weekend eigenwijs was geweest en toch was gaan blokken voor de knie! Want anders was ik vanmiddag flink door de mand gevallen en nu deed ik een onderzoek alsof het dagelijkse kost was.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, altijd verrot te veel dingen tegelijk moeten doen.
Beter te veel oefenen en/of blokken dan te weinig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja vooral reflectie, daar heb ik zo'n hekel aan! Maar ik was vanmiddag zo blij dat ik dit weekend eigenwijs was geweest en toch was gaan blokken voor de knie! Want anders was ik vanmiddag flink door de mand gevallen en nu deed ik een onderzoek alsof het dagelijkse kost was.
Ik heb besloten dat ik maar gewoon net ga doen alsof ik al heel veel weet want stagebegeleiders ruiken onzekerheid en dan doe je niets meer goed.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Poit het volgende:
Thanks for purchasing the Humble Indie Bundle #4!
Nee, schouder is aan het emmeren.quote:
Ah ja, dat had ik gister willen doen. Kan dat alleen via de Steam-site? Want in de client zag ik niks staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Poit het volgende:
Thanks for purchasing the Humble Indie Bundle #4!
Nee, via www.humblebundle.comquote:Op donderdag 15 december 2011 09:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik gister willen doen. Kan dat alleen via de Steam-site? Want in de client zag ik niks staan.
works like a charm!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, via www.humblebundle.com
Je krijgt daar dan een key (of misschien wel twee!) die je in Steam kunt redeemen
Klinkt bekendquote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
Ik moet denk de helft van m'n steam games nog voor het eerst opstarten
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Sharquote:
kneusje meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
Iedereen weer kneusjes in de Gam, iedereen heeft wel weer wat.
Zit hier weer met mijn knie die er weer eens geen zin in heeft.
[..]
Shar![]()
![]()
Hier ook al 2 jaar :/quote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schouder is aan het emmeren.
Mijn ervaringen met een fysio zijn vaak slechter dan niet naar een fysio gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kneusje meldtmorgen weer fysio! kunnen wij niet met zijn allen gezellig groepsfysio doen?
Sol![]()
![]()
Ook kudt.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hoofdpijn. En het wil nog niet zakken.
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaarquote:
Massage is iddquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu een fysio die alleen maar masseert omdat ze toch niets meer aan kunnen doen, massage is altijd![]()
Ja daar ben ik al geweest, en heb ook 2x een mri scan gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie jaar nu, maar nu dus naar een neuroloog eind dit jaar
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook, maar ik was al uit sessies die vergoed werdenNa 9 sessies is het al doei
Wel zo lekker om toch de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chronisch ziek hier, dus bij mij mag hte vaker omdat het is om de pijn te verlichten
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag mijn tv en mijn trui, goo pakketjesman
Dit leest erg herkenbaar. Nou ja, de neuroloog mag gaan loeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
fysio dacht altijd aan : http://www.uwpraktijkonli(...)en2upo/Thoracic.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scooter!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh 3x raaje wat hier weer uit de speakers staat te pompen![]()
![]()
quote:
Mag hopen dat ie niet in het engels 'zingt' want dat is niet echt fijn om aan te horenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef Reintji het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een Gameboy Micro? Incl adapter. Geen dode pixels, wel wat krassen op het scherm, maar daar kan nog een nieuw plaatje op dacht ik.JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen niets te ruilen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?
Ik heb alleen niets te ruilen
Je maakt een discotheek van je Casaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik 2 verschillende kerlichtjesdingen?mijn kerstboom zit er nu heerlijk raar uit
bovenin grote lampjes die ver uit elkaar staan en beneden mega kleine mini lampjes en hyper veel
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je maakt een discotheek van je Casa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 13:21:54 ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?Ach, iedereen maakt er zijn eigen boom van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
Sommige collega's zou je echt in elkaar slaan.
lol, wtfquote:
Wat moet je er voor hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.
PM anders je postgegevens even, dan stuur ik hem op. Porto voor jou?
quote:
Morgen doen we pas aan 90's-muziek.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
1997-2001 BESTE MUZIEK EVAR
Gebruik jullie fantasie!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppppppffffrrrrppppttt écht geen scriptiezin vandaag...!
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!
Ik ook nog niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar nog geen mail ofzo binnen
Oe oe oe! Ik wil je knifen!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
GGrrmmbbll... helaas kan ik niet teveel gamen laatste tijd, veel scriptiescriptiescriptieSCRIPTIERAAAHHH!!!quote:
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
het was een pakketjesvrouw dit keer!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was een pakketjesvrouw dit keer!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoekquote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoek
Ik moet ook maar pakjes gaan bezorgenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |