Gebruik jullie fantasie!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppppppffffrrrrppppttt écht geen scriptiezin vandaag...!
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gewoon ook je DS weer vinden en Animal Crossing erin plempen. Instant kerstvakantie gevoel met die sneeuw en knisperende voetstappen van die olijke beesten!
Ik ook nog niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar nog geen mail ofzo binnen
Oe oe oe! Ik wil je knifen!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever bitches door het hoofd knallen in battlefield!
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
http://alliances.commandandconquer.com/en/
Iedereen zich al ingeschreven voor de beta?
GGrrmmbbll... helaas kan ik niet teveel gamen laatste tijd, veel scriptiescriptiescriptieSCRIPTIERAAAHHH!!!quote:
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
het was een pakketjesvrouw dit keer!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was een pakketjesvrouw dit keer!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar! Wel een pakketjesman erg blij gemaakt met een vochtig wulps lichaam!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoekquote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kunnen daar ook best blij van worden hoor! Niet alle vrouwen vallen op Poit, sommige maken geen kans en gaan maar voor de vrouwenliefde.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh werkt het zo! Thanks voor de uitleg! Volgende keer dan ook bij de pakketjesvrouw wat meer kleding aantrekken ipv handdoek
Ik moet ook maar pakjes gaan bezorgenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH!!!!! Gaat de deurbel NET als ik onder de douche sta, ik er onderuit racen want pakketjesman dus eindelijk nieuwe tv, is het h&m pakketje voor buurvrouw![]()
FUUUUUUUUUUUUU
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |