Mag hopen dat ie niet in het engels 'zingt' want dat is niet echt fijn om aan te horenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef Reintji het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een Gameboy Micro? Incl adapter. Geen dode pixels, wel wat krassen op het scherm, maar daar kan nog een nieuw plaatje op dacht ik.JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen niets te ruilen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!! Heb je ook spellen?
Ik heb alleen niets te ruilen
Je maakt een discotheek van je Casaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik 2 verschillende kerlichtjesdingen?mijn kerstboom zit er nu heerlijk raar uit
bovenin grote lampjes die ver uit elkaar staan en beneden mega kleine mini lampjes en hyper veel
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je maakt een discotheek van je Casa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 13:21:54 ]
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ken je die mooie kerstboom van de bijenkorf, of die op de dam of die bij centraal station?Ach, iedereen maakt er zijn eigen boom van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
Sommige collega's zou je echt in elkaar slaan.
lol, wtfquote:
Wat moet je er voor hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, maar die doe ik niet weg. Had vorig jaar een boxed micro gekocht en deze heb ik nu dus dubbel. Perfect voor in de dienst met ALTTP en SMB3 erbij.
PM anders je postgegevens even, dan stuur ik hem op. Porto voor jou?
quote:
Morgen doen we pas aan 90's-muziek.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
1997-2001 BESTE MUZIEK EVAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |