Ja, ik ben er met Fallen een keer geweest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet uberhaupt waar het is? Ja dan heb je een reden
Scouting zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben er met Fallen een keer geweest!
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Landgoed_Velder
Denk ik dan
Ja true, regelmatig een jamboree, al weet ik die dingen toch niet zeker, ben al vrij lang weg bij de scoutingquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dat klopt ookDaar houden ze vaker scoutingfeestjes schijnt het.
Eerste minuut dat ik online was skide ik een heuvel af, zag een dude rondvliegen, vloog in de lucht, raakte hem met m'n spinfuser precies toen hij landde, hij sprong weer in de lucht en ik raakte hem weer toen hij landde, hij was dood, ik was blij als een kindquote:
Het is PCquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziet er dan toch naar uit dat ik als nog mijn iphone 4 terug ga krijgen uit de reparatie (ondertussen had ik al een andere iphone 4 gekocht
) Maar goed, dan ben ik dus een 3GS 32gb en iphone 4 rijker
De 32gb mocht ik houden schijnbaar
talpa
voetbal
pc gamers
Nick-GizMo
Boxtel
heb je al een blue plate special gehad? Iemand midair met een spifuser raken. De voldoeningquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerste minuut dat ik online was skide ik een heuvel af, zag een dude rondvliegen, vloog in de lucht, raakte hem met m'n spinfuser precies toen hij landde, hij sprong weer in de lucht en ik raakte hem weer toen hij landde, hij was dood, ik was blij als een kind
Voelt echt goed aan als tribes, spinfusor is heerlijk, enige jammere vind ik dat ik de mortar nog niet heb kunnen proberen omdat de game F2P is en je classes vrij moet spelen. Maar voel zeeeeeer goed!
Midair is echt baas, kan me nog steeds een gevecht uit de eerste Tribes herinneren zo vet is het om een mid-air te halenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
heb je al een blue plate special gehad? Iemand midair met een spifuser raken. De voldoening
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??quote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??
Alleen voor PC Master race, sorry dude.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??
Ik ga stuk hierquote:
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier
en toen kwam mijn ma binnenlopen die de eerste foto niet grappig en 'heidens' vond
Vriendinnetjequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.quote:
quote:
Mooie week was datquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.
ik heb een rode baard en lichtere lichaamsbeharing.. other than that.. pixelperfectquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Tain het volgende:
Poit, je moet wat voorzichtiger doen met de foto's van je alter ego Superpoit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |