Alleen voor PC Master race, sorry dude.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wasda? Ben ik niet meer op de hoogte van toffe games??
Ik ga stuk hierquote:
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier
en toen kwam mijn ma binnenlopen die de eerste foto niet grappig en 'heidens' vond
Vriendinnetjequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
He Vinnie, nu je hier toch bent. Hoe is het afgelopen met je sziget-chinees?
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.quote:
quote:
Mooie week was datquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.
ik heb een rode baard en lichtere lichaamsbeharing.. other than that.. pixelperfectquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Tain het volgende:
Poit, je moet wat voorzichtiger doen met de foto's van je alter ego Superpoit
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
JAWEL ik krijg dan daadwerkelijk morgen MEUBELS !!! 1!11!einz!
Netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
JAWEL ik krijg dan daadwerkelijk morgen MEUBELS !!! 1!11!einz!
ik heb em gezien, heeeeeeeel anders dan verwacht maar kijken waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand Drive gezien? Zo maar eens gaan kijken denk ikRedelijke score op imdb
http://www.imdb.com/title/tt0780504/
thx thxquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb em gezien, heeeeeeeel anders dan verwacht maar kijken waard
ik had eigenlijkj een actiefilm verwacht met autos, maar die ryan speelt echt een rare gastquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
thx thx. Gelukkig is 1080p versie er ook, dus dan kijk ik die maar. In Time sla ik maar over dan
Ik vond hem maar meeehquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand Drive gezien? Zo maar eens gaan kijken denk ikRedelijke score op imdb
http://www.imdb.com/title/tt0780504/
Hanah schijnbaar Zou goed moeten zijn.. Verder al even geen films meer gekeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog meer films die ik moet zien en nog niet zo lang uit zijn?
Ach, een mondvol rauwe kip of een bloedbaan vol alcohol, die jongen heeft altijd moeite met fatsoenlijk praten. Dat heeft ie niet nodigquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je goed, vooral omdat jij zo zat was en bijna onverstaanbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |