Wat moet het doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen proberen de kalmoes thee te trekken, ik ben benieuwd of het uberhaupt iets doet, ik ben er redelijk cynisch over.
Als dat geen soppen wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen proberen de kalmoes thee te trekken, ik ben benieuwd of het uberhaupt iets doet, ik ben er redelijk cynisch over.
echt serieus! waar hebben we het over gehad per dm!!!quote:
Ik weet niet meer hoe het voelde met iemand naast me in bed. Misschien moet ik eens iemand hosselen.quote:
Eerlijk. Jij spaart ze he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef Halcon het volgende:
+4 notes in vergelijking met vorige week.
quote:Sweet Flag heet in het Nederlands ook wel Kalmoes of Zwanenbrood. Het kruid behoort tot de Arum familie. De plant lijkt op riet en komt voor in moerassen en op rivieroevers in Noord-Amerika, Europa en Azië. Na het oogsten worden de wortels gedroogd. Dit kruid wordt voor veel verschillende doeleinden gebruikt. Als smaakmaker voor likeuren (Beerenburg en Zachtbitter), stimulerend middel, eetlustopwekker, genotsmiddel, mondspoeling, verjongingstonicum en ter verbetering van de potentie en het geheugen.
Sweet Flag bevat de stof asarone, dat via een chemisch proces omgezet kan worden in de amfetamine TMA-2.
Effecten
De belangrijkste werkingen zijn dat het kruid stimulerend en opbeurend is en dat het een positief effect heeft op het libido.
Een kleine dosis heeft een licht euforische werking, hogere doseringen zouden een bewustzijnsverruimend en hallucinogeen effect kunnen veroorzaken.
Alexander Shulgin beschrijft TMA-2 in zijn boek 'Pihkal' als vergelijkbaar met mescaline in hallucinogene cactussen, echter zonder de kleurenintensificatie van mescaline.
Of een bouvier kopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelde met iemand naast me in bed. Misschien moet ik eens iemand hosselen.
Meisje toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Stomme mensen die altijd maar klagen dat ze zo eenzaam zijn. Voor mij is het veul erger!
Ik maak maar een grapje lieverd. Ik vind het heerlijk om in mijn eigen bed te slapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt serieus! waar hebben we het over gehad per dm!!!
en dan nu dit weer,dat het nu even al erg voor je is
maar het zal wel weer grappig bedoelt zijn ofz.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als iemand dit spul niet nodig heeft ben jij het wel
Ik wil graag zien of ik er wat van merkquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als iemand dit spul niet nodig heeft ben jij het wel
Nou jah ze zag er toch wel het lekkerste uit gedurende de periode van deze clip...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Fergie heeft een goed lichaam. Maar ons betichten van slechte smaak vanwege haar kop?
![]()
![]()
Je bent al non-stop geil, wat kun je dan nog merken dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil graag zien of ik er wat van merk
niet grappig tegen schenkstroop , picardmike, en nog minstens 1 iemand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje lieverd. Ik vind het heerlijk om in mijn eigen bed te slapen.
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent al non-stop geil, wat kun je dan nog merken dan?
Jij doet letterlijk flowerpowerquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het kan, ik ben nu eenmaal dol op kruidenthee, en sommige kruiden werken nog ook.
Schenk kan kapotvallen, Picardmike heb ik hier nog nooit gezien sinds ik post en jij moet maar snappen dat het een grapje isquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet grappig tegen schenkstroop , picardmike, en nog minstens 1 iemand.
Wil je FOK dan uitlaten, ik denk dat dat niet goed gaat andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. Laat maar weten hoe het was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.
Hun probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Sowieso. Passiebloem is nog best wel heftig trouwens, daar kun je echt dingen van gaan zien. Moet je wel opletten met MAO-remmers en dergelijke.quote:
Ik ben benieuwd of ik wat ga doen behalve kotsen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. Laat maar weten hoe het was.
en rum, dan slaap je lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik neem lekker warme chocolademelk met slagroom voor het slapen gaan , dat is lekker warm
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waaromquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso. Passiebloem is nog best wel heftig trouwens, daar kun je echt dingen van gaan zien. Moet je wel opletten met MAO-remmers en dergelijke.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waarom
[ afbeelding ]
Wel als ze inzien dat het maar een grapje is, het is sarcasme. En nogmaals, ik zei het ookal in de DM, staar je eens niet blind op contact dat andere wel hebben, want dat schijnt je te frustreren maar daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ga je het alleen doen, of met newb?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik wat ga doen behalve kotsen.
Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waarom
[ afbeelding ]
Alleen, Newb moet naar schoolquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je het alleen doen, of met newb?
Dan moet je meer kopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen, Newb moet naar school
Ik denk niet dat ik nog genoeg overhoud voor een volgende keer met twee mensen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Deed ik ook de hele tijd maar vriend X heeft al geneukt, vriend Z heeft al een vriendin, klasgenoot C heeft al 5 chicks gebald.
Echt dat focussen op anderen is de grootste vorm van zelfblokkering.
Ga je mond eens spoelen vlegelquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:
Voor Grey
Ballen is straattaal voor vrijen.
En vrijen, dat woord is voor Cactus.
Ken ik niet neequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je meer kopen
Maar ken je serieus vrouwtje theelepel niet?![]()
Overigens cactus waarom grijp je je kans nu niet waar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
En jullie schelen niks met elkaar
Nee, kon ik me niet herinneren toen ik de intro zag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
ken de jullie ook dr snuggles ??
Daar zou ze wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is niet euk om over zoiets heftigs voor sommigen grapjes te maken. ik heb me er vanmiddag nog secht over gevoelt.
ik kan dan ook zeggen in bijzijn van jou als grapje :"haha die wanhopige vrouwen van 30, die niet meer makkelijk aan een leuke man kunnen komen. ze drogen uit en worden oud en *insert nog wat beledigingen"
Wat zeg je nu, daar word ik echt verdrietig vanquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
@cactus
het is niet euk om over zoiets heftigs voor sommigen grapjes te maken. ik heb me er vanmiddag nog secht over gevoelt.
ik kan dan ook zeggen in bijzijn van jou als grapje :"haha die wanhopige vrouwen van 30, die niet meer makkelijk aan een leuke man kunnen komen. ze drogen uit en worden oud en *insert nog wat beledigingen"
Kans, wat wie waar hoe?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens cactus waarom grijp je je kans nu niet waar?
Eerst op jezelf testen, je zou een goede wetenschapper zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken ik niet nee
Ik wilde het eerst proberen voordat ik iemand thee aanbied waar veel teveel maagstimulerend amfetamine inzit zodat het enige effect een avondje kotsen is
Kut, dit is mooi gek! David was mijn favoriet vroeger. Ik ging als David verkleed naar school eens per jaar.quote:
Eerder een soort kruidenheksquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst op jezelf testen, je zou een goede wetenschapper zijn.
Welterustenquote:
Heb zojuist gelezen dat de mods stellen dat het wat meer ontopic moet, dus versier deze jongen maar.quote:
wel 5 dagen boehoequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ze wel tegen kunnen.
Sorry, ik ga niet stoppen met blij zijn met een leuk weekend en ik mag ook balen als ik weer 5 dagen alleen ben en het normale dagelijkse leventje moet doen.
Jij hebt morgen ook iets te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel 5 dagen boehoe
en je hebt een dagelijks leven
Pff, dat is echt zo kansloos om iemand uit te dagen om versierd te worden. Anders lees je even een topic terug dat ik juist niet iemand van FOK wil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb zojuist gelezen dat de mods stellen dat het wat meer ontopic moet, dus versier deze jongen maar.
ja, voor het eerst in tijden/quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt morgen ook iets te doen.
Is het zelfde.quote:
Het is wel lustopwekkend hé, dus niet je leren onderbroek aantrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Maar laat even weten of het lekker is, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik moet nog steeds een vriend uitnodigen om te stonen bij Bucky o'Hare (ken jij ook niet, want te jong). Dan kunnen we dat kalmoes wel gebruiken.
Bucky o'harequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Maar laat even weten of het lekker is, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik moet nog steeds een vriend uitnodigen om te stonen bij Bucky o'Hare (ken jij ook niet, want te jong). Dan kunnen we dat kalmoes wel gebruiken.
Je kunt beter iets gebruiken dat echt werkt denk ik, dit is sowieso te mild. Misschien Kratom ofzo? Daar kun je nog wel een leuke tijd op hebben. Alleen veel te duur voor het effect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Owja, hij is niet aantrekkelijk. Dan maar mijn beste vriendin uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is wel lustopwekkend hé, dus niet je leren onderbroek aantrekken.
Maakt niet zo veel uit. Je hoeft niks speciaals te doen voordat je vertrekt, misschien alleen een boterham meenemen. Je kunt zelfs in je pyjama gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, voor het eerst in tijden/
en ik ben het nu al zwaar aan het verkloten door zelfs voor dit enige nieteens op tijd naar bed te kunnen gaan.
Hahaha.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Julie vergeten deze![]()
DUCKTALES WHOOHOO
Je kent het.quote:
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter iets gebruiken dat echt werkt denk ik, dit is sowieso te mild. Misschien Kratom ofzo? Daar kun je nog wel een leuke tijd op hebben. Alleen veel te duur voor het effect.
Die intro.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Julie vergeten deze![]()
DUCKTALES WHOOHOO
Natuurlijk ken ik het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent het.
[..]
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.
Het is een Aziatisch kruid dat goed werkt als je gevoelig bent voor de stof. Absoluut niet heftig, maar wel aanvaardbaar leuk en beweeglijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.
Echt hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die intro.Show was iets minder, maar de beste intro ooit.
Woo-hoo
ja idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit. Je hoeft niks speciaals te doen voordat je vertrekt, misschien alleen een boterham meenemen. Je kunt zelfs in je pyjama gaan.
Ik heb verdomd hard moeten werken om een dagelijks leven te hebben, ik zou ook de hele dag in mijn bed kunnen liggen en ja, dat heb ik dan ook gedaan. Het is mij ook niet komen aanwaaien, ga niet lopen haten op de dingen die ik bereik, want er is niets waar ik niet enorm hard voor heb moeten knokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel 5 dagen boehoe
en je hebt een dagelijks leven -zou de schenk zeggen
Nostalgiequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè?
Soms word je in het nauw gedreven en moet je rennen voor je leven, hou je dan maar stevig vast aan DUCKTALEs WHOO-HOO![]()
Eeuwig spijt dat ik hem weg heb gedaan ooit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik het.
Heb de vhs nog wel ergens liggen
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb verdomd hard moeten werken om een dagelijks leven te hebben, ik zou ook de hele dag in mijn bed kunnen liggen en ja, dat heb ik dan ook gedaan. Het is mij ook niet komen aanwaaien, ga niet lopen haten op de dingen die ik bereik, want er is niets waar ik niet enorm hard voor heb moeten knokken.
Jij bent ook achter in de 20?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eeuwig spijt dat ik hem weg heb gedaan ooit.
Als ik youtube bekijk, keek ik sowieso teveel tv.
Jaquote:
Ik wil iets naar je hoofd gooien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.
Wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.
GMTAquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren? Boesboes! Boesboes!
Mijn humor die niet begrepen wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pff, dat is echt zo kansloos om iemand uit te dagen om versierd te worden. Anders lees je even een topic terug dat ik juist niet iemand van FOK wil.
Ik zat het laatst te zingen onder werktijd. Het werd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè?
Soms word je in het nauw gedreven en moet je rennen voor je leven, hou je dan maar stevig vast aan DUCKTALEs WHOO-HOO![]()
Nu hoor je bij de coole kinderen.quote:
Ik word op heloef zijn verjaardag 26.quote:
dat kan ik me niet direct voorstellen.quote:
Proberen jezelf te redden van een kansloze hosselpogingquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn humor die niet begrepen wordt... dat laatste klinkt raar.
Ik heb die hele serie op de harde schijf staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat het laatst te zingen onder werktijd. Het werd gewaardeerd.
WHOO-HOO!
[..]
Nu hoor je bij de coole kinderen.
[..]
Ik word op heloef zijn verjaardag 26.
Tevens:
Iedere dag naspelen op het schoolplein.en strips kopen en poppetjes vragen voor sinterklaas.
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele serie op de harde schijf staan
Marvel
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.quote:
LSD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.
[..]
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.
Jij denkt te negatief, als je dat blijft doen zal alles ook altijd negatief zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kan ik me niet direct voorstellen.
en toen ik nog een dagelijks leven had, wist ik ook al dat het kansloos was
en het gemis eraan, en het vermoeden wat steeds meer werrd bevestigt dat ik altijd kansloos zou zijn, mede daardoor ben ik geflipt en zit ik nu al jaren niets te doen, want alles is toch nutteloos
dus. nee, niet
Over drugs gesproken.quote:
Weltrusten mlig. Zet maar een wekker om 7 uur of 7:30.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, voor het eerst in tijden/
en ik ben het nu al zwaar aan het verkloten door zelfs voor dit enige nieteens op tijd naar bed te kunnen gaan.
zo erg, zo erg.
de confrontatie, en hoelang al, en ook de vooruitzichten van het nooit kunnen hebben.
bah. het wordt weer onderschat door de al voorzienigen.
(het valt mee voor mij, vorige week nog naar de hoer geweest en het helpt iets)
Vind ze nog steeds beter dan de meeste hedendaagse tekenfilmsquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.
[..]
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.
Hosselen haha, ... daar ik doe niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Proberen jezelf te redden van een kansloze hosselpoging
NEE dat is niet het probleem.quote:je denkt alleen maar negatief , dat is het enige probleem
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk geen tekenfilms meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ze nog steeds beter dan de meeste hedendaagse tekenfilms
Jawel, dat is de reden van je sociale fobie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
@myra,
[..]
NEE dat is niet het probleem.
Oh ja, de tentakels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.
Is dat omdat hij zo erg is of ik wat minder jank?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil iets naar je hoofd gooien.
Heloef, ik wil nu nooit meer iets naar jouw hoofd gooien.
Dan zou ik Waterschapsheuvel nog even overslaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik keek als kind beestenbos is boos. Volgens mij is dat de eerste serie die ik heb gezien waarin ook echt dieren/hoofdfiguren dood gingen. Maakte best wel indruk,
Tuurlijk, er is waziger. Maar muizen van Mars die op motoren rijden en de wereld redden. Redelijk vreemd concept.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.
Ja, vind ze eigenlijk best leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk geen tekenfilms meer.
Heb je ook de jaren '60 Marveltekenfilms wel eens gekeken? Iron Man, Thor, Captain America en Namor. Manmanman, dat is slecht zeg.
Don't mention Watership Down. Manly tears were shed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik Waterschapsheuvel nog even overslaan
Oh ja dat is met die konijnen die allemaal dood in de hollen lagen. Trauma aan overgehouden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Watership down vond ik pas zielig en indrukwekkend vroeger
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Watership down vond ik pas zielig en indrukwekkend vroeger
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja dat is met die konijnen die allemaal dood in de hollen lagen. Trauma aan overgehouden.
Oh ja..geweldig lied en inderdaad moeilijk om daar je ogen bij droog te houden. Zélfs als man!quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor alleen de begin noten en mijn ogen vullen zich.
Zo werd ik vroeger genoemd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Jacob Dubbel? Fucking geniaal waren die makers
En de vreemdste concepten ooit in dat programma, terwijl het oppervlakkig gezien normaal overkomt.
Ok, smaken verschillen. Ik prefereer ook eigenlijk de strips, maar dat is meer het format.quote:
Ik ben inmiddels al wat meer gewend hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik Waterschapsheuvel nog even overslaan
Arme meid..totaal gevoelloos geworden door al die ellendequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al wat meer gewend hoor.
Nice. Doet me denken aan nog een andere cartoon. Waarbij ridders transformeren in beesten van licht.. Ken de titel niet meerquote:
Ja ik weet welke je bedoeld, en ik kan al jaren niet op de titel komenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nice. Doet me denken aan nog een andere cartoon. Waarbij ridders transformeren in beesten van licht.. Ken de titel niet meer
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nice. Doet me denken aan nog een andere cartoon. Waarbij ridders transformeren in beesten van licht.. Ken de titel niet meer
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Jacob Dubbel? Fucking geniaal waren die makers
En de vreemdste concepten ooit in dat programma, terwijl het oppervlakkig gezien normaal overkomt.
Komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
He Straw. De voorbinddildo is onderweg. Wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al wat meer gewend hoor.
Transformers als Optimus doodgaat was pas treurigquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk gek dat niemand Remi noemt, was toch ook wel treurig als kind zijnde.
Optimus was mijn held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Transformers als Optimus doodgaat was pas treurig
Ik pink even een traantje wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Optimus was mijn held.
Ik hoor het het nog zeggen. Freedom is the right of all sentient beings.
Heb de tekenfilms nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Transformers als Optimus doodgaat was pas treurig
Ik merk wel dat ik minder snel gechoqueerd ben ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Arme meid..totaal gevoelloos geworden door al die ellende
* Strani geeft een knuffel.
quote:Boes is een Nederlandse cartoonreeks die in 1980 door Wil Raymakers en Thijs Wilms werd bedacht.
Transformers werden niet op dat tijdstip uitgezonden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb de tekenfilms nooit gezien, dat paste denk ik niet in het schema van de vrijdagmiddag. Bassie en Adriaan, TMNT, en een of ander spel toen op de tros.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik minder snel gechoqueerd ben ja.
Maar ik jank nog altijd bij films/series dus met mijn gevoel zit het wel goed.
Inderdaad. Mijn Oma is geeuthanaseerd omdat ze alzheimer had en niks meer kon. Ik ben dus enigszins erfelijk belast.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik ben een volledig heteroseksuele man maar bij de notebook heb ik moeite het droog te houden hoor, aan het einde. Maar die film speelt dan ook heel erg in op eigen angsten.
Kan het me niet voorstellen vandaar dat ik in dit topic postquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus. Die hele gedachte dat je geliefde niet meer weet wie je bent..brrr
Na Driver te hebben gezien van Ryon Gosling raadt men The Notebook mij ook aan. Maar het zijn 2 totaal verschillende films..quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik ben een volledig heteroseksuele man maar bij de notebook heb ik moeite het droog te houden hoor, aan het einde. Maar die film speelt dan ook heel erg in op eigen angsten.
zijn amerikanen in japan ofzo? ik weet niet meer zo goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
Bij de tekenfilms die ik vroeger echt leuk vind moet ik toch vooral denken aan de Gummiberen en Ducktales. Die stonden toch wel eenzaam bovenaan denk ik.
Dat lijkt me ook, Driver is wat precies.. een actie/racefilm?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Na Driver te hebben gezien van Ryon Gosling raadt men The Notebook mij ook aan. Maar het zijn 2 totaal verschillende films..
Nee, het is een bejaarde man die zijn vrouw (die Alzheimer heeft) een verhaal voorleest. En dat wordt dan vrij snel duidelijk dat dat verhaal over hen gaat, maar die vrouw weet dat dus niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn amerikanen in japan ofzo? ik weet niet meer zo goed
Dat, maar ook naar als het je zelf overkomt natuurlijk. Al je herinneringen weg, enorme angst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, niet deze...quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?
Dat zijn troetelberenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?
Laat maar, ik ben in de war met die beertjes met tekens op hun buik die leefden in de wolken.
Arthouse film over een autocoureur met weinig woorden. Zeer goede film als je de tempo kan waarderen (traag). Film van 2011 voor mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, Driver is wat precies.. een actie/racefilm?
Ah okay, klinkt anders hoewel hij in de Notebook ook een beetje de zwijger uithangt hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arthouse film over een autocoureur met weinig woorden. Zeer goede film als je de tempo kan waarderen (traag). Film van 2011 voor mij
Laat me niet alleen met deze mensen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er nog, maar ben even research aan het doen dus ik post toch niks.
Hola! Perezosaquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:22 schreef Moonwalk het volgende:
[/lurk off]
want geen zin om te posten en kijk film en lig in bed
[lurk on]
Hola cariñoquote:
Ah, administratiekosten neem ik aan? Dit was in Reservado Chico?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik heb het appartement genomen. Het is gewoon tof en niet veel ander aanbod.
Moet 100.000 per maand zelf betalen.
Die vriend van je was lekker bezig vannacht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
OK ik stop nu met lezen over kotsende mensen en ga hier meeposten. Even. Want ik ga zo slapen.
Zimbabwaanse dollars mag ik hopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik heb het appartement genomen. Het is gewoon tof en niet veel ander aanbod.
Moet 100.000 per maand zelf betalen.
`wat zat je te lezen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
OK ik stop nu met lezen over kotsende mensen en ga hier meeposten. Even. Want ik ga zo slapen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vriend van je was lekker bezig vannacht.
Colombiaanse Pesos..da's een Euro of 40.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zimbabwaanse dollars mag ik hopen.
Nee, het is 100.000 boven mijn budget, adminkosten worden vergoed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, administratiekosten neem ik aan? Dit was in Reservado Chico?
Lekker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Colombiaanse Pesos..da's een Euro of 40.
Netjes hoor. Als ik weer in Bogotá ben spreken we opnieuw af. Maar gedraag je dan wel even als getrouwd man, anders wordt het te pijnlijk voor mequote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het is 100.000 boven mijn budget, adminkosten worden vergoed.
Voor 39 euro per maand heb ik een ubertof huis.
Ja, 8 minuten lopen van Parque de la 93 en 20 minuutjes van Zona T.
Maar ik leef nog, dus zelfs die belofte ("Morgen maak ik je dood!"quote:
Bien, un poco cansada pero ya estoy en mi cama. Y tu ?quote:
Alleen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lekker.
Met hoeveel man huur je het dan, Matador? Of ligt je salaris in verhouding gewoon laag in dat land?
Aqui relajando un rato..que pelicula estas viendo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bien, un poco cansada pero ya estoy en mi cama. Y tu ?
Dus niet. Ik kijk mijn ogen uit. En daar blijft het natuurlijk niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ik weer in Bogotá ben spreken we opnieuw af. Maar gedraag je dan wel even als getrouwd man, anders wordt het te pijnlijk voor me
wikipedia zegt dat grote hoeveelheden giftig zijn dus kijk je uit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reports over Acorus Calamus en mensen die zo stom zijn hun wortels niet goed te wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
In verhouding met Europese landen, weet ik het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen.
Mijn salaris laag??? Ik verdien netto per maand het gemiddelde brutojaarsalaris
Hoeveel vrouwen heb je al onder je hoede gehad sinds ik weg ben? Je mag twee getallen noemen, het eerst is het gewenste getal, het tweede is het echte getal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus niet. Ik kijk mijn ogen uit. En daar blijft het natuurlijk niet bij![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wikipedia zegt dat grote hoeveelheden giftig zijn dus kijk je uit?
Dat is de Europese carcinogene variant, ik ga de Noord-Amerikaanse variant gebruiken die de Natives ook al gebruikten om in contact te kunnen komen met de natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kost iets van 1350 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In verhouding met Europese landen, weet ik het.Voor 39 euro per maand zo'n appartement, dan moet er toch iets aan de hand zijn neem ik maar aan.
Daar laat ik me niet publiekelijk over uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je al onder je hoede gehad sinds ik weg ben? Je mag twee getallen noemen, het eerst is het gewenste getal, het tweede is het echte getal.
Jezus, dan moet je in Bogotá wel een penthouse hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kost iets van 1350 euro per maand.
Niet waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet publiekelijk over uit.
Er zijn kinderen bij.
Het is een van de duurste plekjes in de stad ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, dan moet je in Bogotá wel een penthouse hebben.
Huh, wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Anders had hij er nu wel net zo trots over verteld als over zijn financiënquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
En een idioot die het tegelijk gebruikt met antidepressiva
Ik stop nu echt met lezen, de stomheid.
Gelukkig ben ik homo.quote:
De reports over Kalmoes nog steeds.quote:
Schenkstroop ook.quote:
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aqui relajando un rato..que pelicula estas viendo?
Ik stop pas bij anale zwangerschap.quote:
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.
Dan ben ik alsnog jaloersquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekeken![]()
![]()
DeNiro is niet knap, die is gewoon epic![]()
"Flag as inappropriate"quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Voor keiharde actie kan je op dit uur ook gewoon Canal+ opzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Is DeNiro de moeite waard? Qua rol en acteerwerk bedoel ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe dan doe dan doe dan
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!
Het was een hele nette film geworden hoor. George is toch ook getrouwd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenik hou het wel bij George enzo
Nee George is volgens mij niet getrouwd en volgens mij zelfs kindloos, maar ik volg zn roddels niet, ik kijk alleen maar naar hemquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een hele nette film geworden hoor. George is toch ook getrouwd?
Kijk, over mij hoef je de roddels ook niet te volgen en alleen maar te kijken :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee George is volgens mij niet getrouwd en volgens mij zelfs kindloos, maar ik volg zn roddels niet, ik kijk alleen maar naar hem
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, over mij hoef je de roddels ook niet te volgen en alleen maar te kijken :p
Niet dat ik me kan meten met George, helaas.
Druk geweest?quote:
Veel plezier met Barry, maar ik hoop dat je tijdens de film ook een beetje aan mij denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
Hm een hele vreemde wending in de keuze, het wordt LOFT, de nederlandse versie
met een ander smakelijk hapje, Barry Atsma
Acteerwerk is goed in orde, maar het is geen film met enorm veel diepgang of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is DeNiro de moeite waard? Qua rol en acteerwerk bedoel ik
De Vlaamse versie heb je nog niet gezien? Die is veel beter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil george niet in het echt hebben hoor, alleen maar op videobeeld. Ik denk dat hij gerimpelde billen heeft enzo, die hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik hoefde er niet eens 'hello' voor te zeggen. (Jerry Mcguire)
Haha, dat mag ook wel op die leeftijd hequote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil george niet in het echt hebben hoor, alleen maar op videobeeld. Ik denk dat hij gerimpelde billen heeft enzo, die hoef ik niet te zien
Ah, die heb ik nog niet! George 423562 - 1 Strani!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil george niet in het echt hebben hoor, alleen maar op videobeeld. Ik denk dat hij gerimpelde billen heeft enzo, die hoef ik niet te zien
De heb ik een keer geprobeerd te kijken maar ik kon dat belgische geleuter niet lang verdragenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Vlaamse versie heb je nog niet gezien? Die is veel beter.
Maar Barry is een knappe man ja.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, die heb ik nog niet! George 423562 - 1 Strani!
Zo, ik begin in te lopen op George. Hoewel dat laatste punt voor heel veel mannen geldt hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat George Viagra moet gebruiken
Ik denk ook dat George na 1 potje sexo caliente, een uurtje moet slapen
Het is de mooiste man van de wereld op die leeftijd, en zelfs van vele jongere leeftijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dat mag ook wel op die leeftijd he
Na 1 potje? Cmon! Een heel uur slapen? Kan niet hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, ik begin in te lopen op George. Hoewel dat laatste punt voor heel veel mannen geldt hoor.
Psst: hij heeft een Colombiaanse vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Na 1 potje? Cmon! Een heel uur slapen? Kan niet hoor
Soms wel acht uur!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Na 1 potje? Cmon! Een heel uur slapen? Kan niet hoor
Ik weet waar ik het over heb en dat weet hij ook heel goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psst: hij heeft een Colombiaanse vrouw.
Jij bent zijn vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het over heb en dat weet hij ook heel goed
Maar ik heb in ieder geval nog strakke billetjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is de mooiste man van de wereld op die leeftijd, en zelfs van vele jongere leeftijden
quote:
quote:
quote:
Daar zou ik wel wat schenkstroop overheen willen gieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb in ieder geval nog strakke billetjes.
Doe jij wel voorzichtig trouwens? Nou heb ik een goeie maar met de types die op de 'buitenlander met een duur apartement' vallen zit je voor je het weet bij de medico met een druiper. Zeker in die zone van de stad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psst: hij heeft een Colombiaanse vrouw.
Ik doe met grote tegenzin een jasje aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe jij wel voorzichtig trouwens? Nou heb ik een goeie maar met de types die op de 'buitenlander met een duur apartement' vallen zit je voor je het weet bij de medico met een druiper. Zeker in die zone van de stad.
Haha ja daar hou ik wel van, maar er moet wel even worden uitgerust na een sessie hoor. Maar niet per sé slapen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Geloof er niks van, volgens mij hou je wel van die passie en wildheid
Goed zo jongen, goed zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe met grote tegenzin een jasje aan.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb in ieder geval nog strakke billetjes.
En met die woorden is het tijd geworden om ze te ruste te gaan leggen
Weltruste allemaal
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.Jaa Jeroen van KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
edit: je edit
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.Jezus wat een lekker ding is die Esmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mijn hele dakterras inclusief 5 BBQ's mee vullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat een lekker ding is die Esmee.
Nou ja, ik vind Esmee trouwens helemaal niet zo lelijk. Ze is dik ja, maar lelijk niet. Maar ze is zó irritant in die reclames.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het wel gedurfd van haar trouwens. In feite wordt ze om die scene gewoon uitgelachen en daar was het ook voor bedoeld.
Ze heeft een dikke huid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het wel gedurfd van haar trouwens. In feite wordt ze om die scene gewoon uitgelachen en daar was het ook voor bedoeld.
He trouwens, een hoofdstedelijke finale begint steeds dichterbij te komen! Als het echt Millonarios - Santa Fe wordt is straks de hele stad in lockdown vrees ikquote:
Wanneer zijn die wedstrijden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
He trouwens, een hoofdstedelijke finale begint steeds dichterbij te komen! Als het echt Millonarios - Santa Fe wordt is straks de hele stad in lockdown vrees ik
En dat twee maal.
Terugwedstrijden van de halve finales zijn dacht ik donderdag. Santa Fe heeft met 1-1 gelijkgespeeld bij Once Caldas en Millonarios heeft thuis met 3-0 gewonnen van Junior.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer zijn die wedstrijden?
Daar moet ik heen.
Zondag is een goeie optie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Terugwedstrijden van de halve finales zijn dacht ik donderdag. Santa Fe heeft met 1-1 gelijkgespeeld bij Once Caldas en Millonarios heeft thuis met 3-0 gewonnen van Junior.
Als ze de finale halen zijn de wedstrijden denk ik zondag en de volgende donderdag, maar pin me er niet op vast. Kan ook zondag en zondag zijn.
Je zal er voor in de rij moeten staan vrees ik, en mensen die de voorgaande wedstrijden hebben bijgewoond krijgen voorrang dus je moet echt snel zijn.quote:
Es kijken of ik iets kan regelen. Desnoods bel ik een drugsbaronnetje of 2.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal er voor in de rij moeten staan vrees ik, en mensen die de voorgaande wedstrijden hebben bijgewoond krijgen voorrang dus je moet echt snel zijn.
Haha, natuurlijk :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Es kijken of ik iets kan regelen. Desnoods bel ik een drugsbaronnetje of 2.
Volgens mij heeft Milo de meeste fans. Mijn collega's zijn supporter, niet erg serieus echter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk :p
Bogotaanse club hebben al heel lang geen titel meer gewonnen dus mocht het lukken, zal er een enorme ontlading zijn in de stad. Voor de helft van de fans althans.
Ik denk dat het ongeveer gelijk hangt. In mijn schoonfamilie is de helft rood en de andere helft blauw. Maar onder rijkere kringen gok ik dat het meer Millonarios is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Milo de meeste fans. Mijn collega's zijn supporter, niet erg serieus echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |