Over drugs gesproken.quote:
Weltrusten mlig. Zet maar een wekker om 7 uur of 7:30.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, voor het eerst in tijden/
en ik ben het nu al zwaar aan het verkloten door zelfs voor dit enige nieteens op tijd naar bed te kunnen gaan.
zo erg, zo erg.
de confrontatie, en hoelang al, en ook de vooruitzichten van het nooit kunnen hebben.
bah. het wordt weer onderschat door de al voorzienigen.
(het valt mee voor mij, vorige week nog naar de hoer geweest en het helpt iets)
Vind ze nog steeds beter dan de meeste hedendaagse tekenfilmsquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.
[..]
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.
Hosselen haha, ... daar ik doe niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Proberen jezelf te redden van een kansloze hosselpoging
NEE dat is niet het probleem.quote:je denkt alleen maar negatief , dat is het enige probleem
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.
Ik weet niet, ik kijk geen tekenfilms meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ze nog steeds beter dan de meeste hedendaagse tekenfilms
Jawel, dat is de reden van je sociale fobie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
@myra,
[..]
NEE dat is niet het probleem.
Oh ja, de tentakels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.
Is dat omdat hij zo erg is of ik wat minder jank?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil iets naar je hoofd gooien.
Heloef, ik wil nu nooit meer iets naar jouw hoofd gooien.
Dan zou ik Waterschapsheuvel nog even overslaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik keek als kind beestenbos is boos. Volgens mij is dat de eerste serie die ik heb gezien waarin ook echt dieren/hoofdfiguren dood gingen. Maakte best wel indruk,
Tuurlijk, er is waziger. Maar muizen van Mars die op motoren rijden en de wereld redden. Redelijk vreemd concept.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is veel wazigere shit in de tekenfilmwereld dan dit. Mijn dromen zijn nog raarder.
Ja, vind ze eigenlijk best leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk geen tekenfilms meer.
Heb je ook de jaren '60 Marveltekenfilms wel eens gekeken? Iron Man, Thor, Captain America en Namor. Manmanman, dat is slecht zeg.
Don't mention Watership Down. Manly tears were shed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik Waterschapsheuvel nog even overslaan
Oh ja dat is met die konijnen die allemaal dood in de hollen lagen. Trauma aan overgehouden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Watership down vond ik pas zielig en indrukwekkend vroeger
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Watership down vond ik pas zielig en indrukwekkend vroeger
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja dat is met die konijnen die allemaal dood in de hollen lagen. Trauma aan overgehouden.
Oh ja..geweldig lied en inderdaad moeilijk om daar je ogen bij droog te houden. Zélfs als man!quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor alleen de begin noten en mijn ogen vullen zich.
Zo werd ik vroeger genoemd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie Jacob Dubbel? Fucking geniaal waren die makers
En de vreemdste concepten ooit in dat programma, terwijl het oppervlakkig gezien normaal overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |