Ik heb verdomd hard moeten werken om een dagelijks leven te hebben, ik zou ook de hele dag in mijn bed kunnen liggen en ja, dat heb ik dan ook gedaan. Het is mij ook niet komen aanwaaien, ga niet lopen haten op de dingen die ik bereik, want er is niets waar ik niet enorm hard voor heb moeten knokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel 5 dagen boehoe
en je hebt een dagelijks leven -zou de schenk zeggen
Nostalgiequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè?
Soms word je in het nauw gedreven en moet je rennen voor je leven, hou je dan maar stevig vast aan DUCKTALEs WHOO-HOO![]()
Eeuwig spijt dat ik hem weg heb gedaan ooit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik het.
Heb de vhs nog wel ergens liggen
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb verdomd hard moeten werken om een dagelijks leven te hebben, ik zou ook de hele dag in mijn bed kunnen liggen en ja, dat heb ik dan ook gedaan. Het is mij ook niet komen aanwaaien, ga niet lopen haten op de dingen die ik bereik, want er is niets waar ik niet enorm hard voor heb moeten knokken.
Jij bent ook achter in de 20?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eeuwig spijt dat ik hem weg heb gedaan ooit.
Als ik youtube bekijk, keek ik sowieso teveel tv.
Jaquote:
Ik wil iets naar je hoofd gooien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.
Wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik nu een dagelijks leven had, en wel dingen "bereikt had" whatever dat is, had ik alsnog geen contact en kansen op dingen.
GMTAquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren? Boesboes! Boesboes!
Mijn humor die niet begrepen wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pff, dat is echt zo kansloos om iemand uit te dagen om versierd te worden. Anders lees je even een topic terug dat ik juist niet iemand van FOK wil.
Ik zat het laatst te zingen onder werktijd. Het werd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt hè?
Soms word je in het nauw gedreven en moet je rennen voor je leven, hou je dan maar stevig vast aan DUCKTALEs WHOO-HOO![]()
Nu hoor je bij de coole kinderen.quote:
Ik word op heloef zijn verjaardag 26.quote:
dat kan ik me niet direct voorstellen.quote:
Proberen jezelf te redden van een kansloze hosselpogingquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn humor die niet begrepen wordt... dat laatste klinkt raar.
Ik heb die hele serie op de harde schijf staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat het laatst te zingen onder werktijd. Het werd gewaardeerd.
WHOO-HOO!
[..]
Nu hoor je bij de coole kinderen.
[..]
Ik word op heloef zijn verjaardag 26.
Tevens:
Iedere dag naspelen op het schoolplein.en strips kopen en poppetjes vragen voor sinterklaas.
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele serie op de harde schijf staan
Marvel
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.quote:
LSD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus? Baas! Ik heb een paar jaar geleden een paar afleveringen op internet gekeken. Was niet zo goed als ik me herinnerde.
[..]
Zo'n vreemd idee, dit. Ik vraag me af hoe zo'n creator op dit soort wazige shit komt.
Jij denkt te negatief, als je dat blijft doen zal alles ook altijd negatief zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kan ik me niet direct voorstellen.
en toen ik nog een dagelijks leven had, wist ik ook al dat het kansloos was
en het gemis eraan, en het vermoeden wat steeds meer werrd bevestigt dat ik altijd kansloos zou zijn, mede daardoor ben ik geflipt en zit ik nu al jaren niets te doen, want alles is toch nutteloos
dus. nee, niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |