Wat moet het doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen proberen de kalmoes thee te trekken, ik ben benieuwd of het uberhaupt iets doet, ik ben er redelijk cynisch over.
Als dat geen soppen wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen proberen de kalmoes thee te trekken, ik ben benieuwd of het uberhaupt iets doet, ik ben er redelijk cynisch over.
echt serieus! waar hebben we het over gehad per dm!!!quote:
Ik weet niet meer hoe het voelde met iemand naast me in bed. Misschien moet ik eens iemand hosselen.quote:
Eerlijk. Jij spaart ze he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef Halcon het volgende:
+4 notes in vergelijking met vorige week.
quote:Sweet Flag heet in het Nederlands ook wel Kalmoes of Zwanenbrood. Het kruid behoort tot de Arum familie. De plant lijkt op riet en komt voor in moerassen en op rivieroevers in Noord-Amerika, Europa en Azië. Na het oogsten worden de wortels gedroogd. Dit kruid wordt voor veel verschillende doeleinden gebruikt. Als smaakmaker voor likeuren (Beerenburg en Zachtbitter), stimulerend middel, eetlustopwekker, genotsmiddel, mondspoeling, verjongingstonicum en ter verbetering van de potentie en het geheugen.
Sweet Flag bevat de stof asarone, dat via een chemisch proces omgezet kan worden in de amfetamine TMA-2.
Effecten
De belangrijkste werkingen zijn dat het kruid stimulerend en opbeurend is en dat het een positief effect heeft op het libido.
Een kleine dosis heeft een licht euforische werking, hogere doseringen zouden een bewustzijnsverruimend en hallucinogeen effect kunnen veroorzaken.
Alexander Shulgin beschrijft TMA-2 in zijn boek 'Pihkal' als vergelijkbaar met mescaline in hallucinogene cactussen, echter zonder de kleurenintensificatie van mescaline.
Of een bouvier kopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het voelde met iemand naast me in bed. Misschien moet ik eens iemand hosselen.
Meisje toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Stomme mensen die altijd maar klagen dat ze zo eenzaam zijn. Voor mij is het veul erger!
Ik maak maar een grapje lieverd. Ik vind het heerlijk om in mijn eigen bed te slapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt serieus! waar hebben we het over gehad per dm!!!
en dan nu dit weer,dat het nu even al erg voor je is
maar het zal wel weer grappig bedoelt zijn ofz.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als iemand dit spul niet nodig heeft ben jij het wel
Ik wil graag zien of ik er wat van merkquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als iemand dit spul niet nodig heeft ben jij het wel
Nou jah ze zag er toch wel het lekkerste uit gedurende de periode van deze clip...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Fergie heeft een goed lichaam. Maar ons betichten van slechte smaak vanwege haar kop?
![]()
![]()
Je bent al non-stop geil, wat kun je dan nog merken dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil graag zien of ik er wat van merk
niet grappig tegen schenkstroop , picardmike, en nog minstens 1 iemand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje lieverd. Ik vind het heerlijk om in mijn eigen bed te slapen.
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent al non-stop geil, wat kun je dan nog merken dan?
Jij doet letterlijk flowerpowerquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het kan, ik ben nu eenmaal dol op kruidenthee, en sommige kruiden werken nog ook.
Schenk kan kapotvallen, Picardmike heb ik hier nog nooit gezien sinds ik post en jij moet maar snappen dat het een grapje isquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet grappig tegen schenkstroop , picardmike, en nog minstens 1 iemand.
Wil je FOK dan uitlaten, ik denk dat dat niet goed gaat andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. Laat maar weten hoe het was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga een hoge dosis nemen voor geestverruimend effect.
Hun probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Sowieso. Passiebloem is nog best wel heftig trouwens, daar kun je echt dingen van gaan zien. Moet je wel opletten met MAO-remmers en dergelijke.quote:
Ik ben benieuwd of ik wat ga doen behalve kotsen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. Laat maar weten hoe het was.
en rum, dan slaap je lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik neem lekker warme chocolademelk met slagroom voor het slapen gaan , dat is lekker warm
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waaromquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso. Passiebloem is nog best wel heftig trouwens, daar kun je echt dingen van gaan zien. Moet je wel opletten met MAO-remmers en dergelijke.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waarom
[ afbeelding ]
Wel als ze inzien dat het maar een grapje is, het is sarcasme. En nogmaals, ik zei het ookal in de DM, staar je eens niet blind op contact dat andere wel hebben, want dat schijnt je te frustreren maar daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ga je het alleen doen, of met newb?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik wat ga doen behalve kotsen.
Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loka het kruidenvrouwtje, opeens moet ik hier aan denken, weet niet waarom
[ afbeelding ]
Alleen, Newb moet naar schoolquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je het alleen doen, of met newb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |