Welterustenquote:
Heb zojuist gelezen dat de mods stellen dat het wat meer ontopic moet, dus versier deze jongen maar.quote:
wel 5 dagen boehoequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ze wel tegen kunnen.
Sorry, ik ga niet stoppen met blij zijn met een leuk weekend en ik mag ook balen als ik weer 5 dagen alleen ben en het normale dagelijkse leventje moet doen.
Jij hebt morgen ook iets te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel 5 dagen boehoe
en je hebt een dagelijks leven
Pff, dat is echt zo kansloos om iemand uit te dagen om versierd te worden. Anders lees je even een topic terug dat ik juist niet iemand van FOK wil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb zojuist gelezen dat de mods stellen dat het wat meer ontopic moet, dus versier deze jongen maar.
ja, voor het eerst in tijden/quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt morgen ook iets te doen.
Is het zelfde.quote:
Het is wel lustopwekkend hé, dus niet je leren onderbroek aantrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Maar laat even weten of het lekker is, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik moet nog steeds een vriend uitnodigen om te stonen bij Bucky o'Hare (ken jij ook niet, want te jong). Dan kunnen we dat kalmoes wel gebruiken.
Bucky o'harequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Maar laat even weten of het lekker is, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik moet nog steeds een vriend uitnodigen om te stonen bij Bucky o'Hare (ken jij ook niet, want te jong). Dan kunnen we dat kalmoes wel gebruiken.
Je kunt beter iets gebruiken dat echt werkt denk ik, dit is sowieso te mild. Misschien Kratom ofzo? Daar kun je nog wel een leuke tijd op hebben. Alleen veel te duur voor het effect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Owja, hij is niet aantrekkelijk. Dan maar mijn beste vriendin uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is wel lustopwekkend hé, dus niet je leren onderbroek aantrekken.
Maakt niet zo veel uit. Je hoeft niks speciaals te doen voordat je vertrekt, misschien alleen een boterham meenemen. Je kunt zelfs in je pyjama gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, voor het eerst in tijden/
en ik ben het nu al zwaar aan het verkloten door zelfs voor dit enige nieteens op tijd naar bed te kunnen gaan.
Hahaha.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Julie vergeten deze![]()
DUCKTALES WHOOHOO
Je kent het.quote:
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter iets gebruiken dat echt werkt denk ik, dit is sowieso te mild. Misschien Kratom ofzo? Daar kun je nog wel een leuke tijd op hebben. Alleen veel te duur voor het effect.
Die intro.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Julie vergeten deze![]()
DUCKTALES WHOOHOO
Natuurlijk ken ik het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent het.
[..]
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.
Het is een Aziatisch kruid dat goed werkt als je gevoelig bent voor de stof. Absoluut niet heftig, maar wel aanvaardbaar leuk en beweeglijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een newb (maar dan niet zo ervaren en knap als newb) op drugsgebied. Ik laat me alles wijsmaken.
Echt hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die intro.Show was iets minder, maar de beste intro ooit.
Woo-hoo
ja idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit. Je hoeft niks speciaals te doen voordat je vertrekt, misschien alleen een boterham meenemen. Je kunt zelfs in je pyjama gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |