Ah, administratiekosten neem ik aan? Dit was in Reservado Chico?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik heb het appartement genomen. Het is gewoon tof en niet veel ander aanbod.
Moet 100.000 per maand zelf betalen.
Die vriend van je was lekker bezig vannacht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
OK ik stop nu met lezen over kotsende mensen en ga hier meeposten. Even. Want ik ga zo slapen.
Zimbabwaanse dollars mag ik hopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ik heb het appartement genomen. Het is gewoon tof en niet veel ander aanbod.
Moet 100.000 per maand zelf betalen.
`wat zat je te lezen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
OK ik stop nu met lezen over kotsende mensen en ga hier meeposten. Even. Want ik ga zo slapen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vriend van je was lekker bezig vannacht.
Colombiaanse Pesos..da's een Euro of 40.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zimbabwaanse dollars mag ik hopen.
Nee, het is 100.000 boven mijn budget, adminkosten worden vergoed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, administratiekosten neem ik aan? Dit was in Reservado Chico?
Lekker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Colombiaanse Pesos..da's een Euro of 40.
Netjes hoor. Als ik weer in Bogotá ben spreken we opnieuw af. Maar gedraag je dan wel even als getrouwd man, anders wordt het te pijnlijk voor mequote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het is 100.000 boven mijn budget, adminkosten worden vergoed.
Voor 39 euro per maand heb ik een ubertof huis.
Ja, 8 minuten lopen van Parque de la 93 en 20 minuutjes van Zona T.
Maar ik leef nog, dus zelfs die belofte ("Morgen maak ik je dood!"quote:
Bien, un poco cansada pero ya estoy en mi cama. Y tu ?quote:
Alleen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lekker.
Met hoeveel man huur je het dan, Matador? Of ligt je salaris in verhouding gewoon laag in dat land?
Aqui relajando un rato..que pelicula estas viendo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bien, un poco cansada pero ya estoy en mi cama. Y tu ?
Dus niet. Ik kijk mijn ogen uit. En daar blijft het natuurlijk niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ik weer in Bogotá ben spreken we opnieuw af. Maar gedraag je dan wel even als getrouwd man, anders wordt het te pijnlijk voor me
wikipedia zegt dat grote hoeveelheden giftig zijn dus kijk je uit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reports over Acorus Calamus en mensen die zo stom zijn hun wortels niet goed te wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
In verhouding met Europese landen, weet ik het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen.
Mijn salaris laag??? Ik verdien netto per maand het gemiddelde brutojaarsalaris
Hoeveel vrouwen heb je al onder je hoede gehad sinds ik weg ben? Je mag twee getallen noemen, het eerst is het gewenste getal, het tweede is het echte getal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus niet. Ik kijk mijn ogen uit. En daar blijft het natuurlijk niet bij![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wikipedia zegt dat grote hoeveelheden giftig zijn dus kijk je uit?
Dat is de Europese carcinogene variant, ik ga de Noord-Amerikaanse variant gebruiken die de Natives ook al gebruikten om in contact te kunnen komen met de natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kost iets van 1350 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In verhouding met Europese landen, weet ik het.Voor 39 euro per maand zo'n appartement, dan moet er toch iets aan de hand zijn neem ik maar aan.
Daar laat ik me niet publiekelijk over uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je al onder je hoede gehad sinds ik weg ben? Je mag twee getallen noemen, het eerst is het gewenste getal, het tweede is het echte getal.
Jezus, dan moet je in Bogotá wel een penthouse hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kost iets van 1350 euro per maand.
Niet waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet publiekelijk over uit.
Er zijn kinderen bij.
Het is een van de duurste plekjes in de stad ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, dan moet je in Bogotá wel een penthouse hebben.
Huh, wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Anders had hij er nu wel net zo trots over verteld als over zijn financiënquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
En een idioot die het tegelijk gebruikt met antidepressiva
Ik stop nu echt met lezen, de stomheid.
Gelukkig ben ik homo.quote:
De reports over Kalmoes nog steeds.quote:
Schenkstroop ook.quote:
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aqui relajando un rato..que pelicula estas viendo?
Ik stop pas bij anale zwangerschap.quote:
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.
Dan ben ik alsnog jaloersquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekeken![]()
![]()
DeNiro is niet knap, die is gewoon epic![]()
"Flag as inappropriate"quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Voor keiharde actie kan je op dit uur ook gewoon Canal+ opzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Is DeNiro de moeite waard? Qua rol en acteerwerk bedoel ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe dan doe dan doe dan
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!
Het was een hele nette film geworden hoor. George is toch ook getrouwd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenik hou het wel bij George enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |