Na Driver te hebben gezien van Ryon Gosling raadt men The Notebook mij ook aan. Maar het zijn 2 totaal verschillende films..quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik ben een volledig heteroseksuele man maar bij de notebook heb ik moeite het droog te houden hoor, aan het einde. Maar die film speelt dan ook heel erg in op eigen angsten.
zijn amerikanen in japan ofzo? ik weet niet meer zo goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus. Die hele gedachte dat je geliefde niet meer weet wie je bent..brrr
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
Bij de tekenfilms die ik vroeger echt leuk vind moet ik toch vooral denken aan de Gummiberen en Ducktales. Die stonden toch wel eenzaam bovenaan denk ik.
Dat lijkt me ook, Driver is wat precies.. een actie/racefilm?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Na Driver te hebben gezien van Ryon Gosling raadt men The Notebook mij ook aan. Maar het zijn 2 totaal verschillende films..
Nee, het is een bejaarde man die zijn vrouw (die Alzheimer heeft) een verhaal voorleest. En dat wordt dan vrij snel duidelijk dat dat verhaal over hen gaat, maar die vrouw weet dat dus niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn amerikanen in japan ofzo? ik weet niet meer zo goed
Dat, maar ook naar als het je zelf overkomt natuurlijk. Al je herinneringen weg, enorme angst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus. Die hele gedachte dat je geliefde niet meer weet wie je bent..brrr
Nee, niet deze...quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?
Dat zijn troetelberenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gummibearen? Ik weet denk ik welke je bedoelt maar dat heette toch anders?
Laat maar, ik ben in de war met die beertjes met tekens op hun buik die leefden in de wolken.
Arthouse film over een autocoureur met weinig woorden. Zeer goede film als je de tempo kan waarderen (traag). Film van 2011 voor mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, Driver is wat precies.. een actie/racefilm?
Ah okay, klinkt anders hoewel hij in de Notebook ook een beetje de zwijger uithangt hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arthouse film over een autocoureur met weinig woorden. Zeer goede film als je de tempo kan waarderen (traag). Film van 2011 voor mij
Laat me niet alleen met deze mensen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er nog, maar ben even research aan het doen dus ik post toch niks.
Hola! Perezosaquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:22 schreef Moonwalk het volgende:
[/lurk off]
want geen zin om te posten en kijk film en lig in bed
[lurk on]
Hola cariñoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |