Het is een van de duurste plekjes in de stad ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, dan moet je in Bogotá wel een penthouse hebben.
Huh, wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Anders had hij er nu wel net zo trots over verteld als over zijn financiënquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is een prima jongen maar met de vrouwen lijkt hij me een ramp
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
En een idioot die het tegelijk gebruikt met antidepressiva
Ik stop nu echt met lezen, de stomheid.
Gelukkig ben ik homo.quote:
De reports over Kalmoes nog steeds.quote:
Schenkstroop ook.quote:
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aqui relajando un rato..que pelicula estas viendo?
Ik stop pas bij anale zwangerschap.quote:
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou voor de inhoud gaan. Als je het voor de knappe mannen doet, word ik jaloers.
Dan ben ik alsnog jaloersquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die met de knappe man ( Clooney ) heb ik net al gekeken![]()
![]()
DeNiro is niet knap, die is gewoon epic![]()
"Flag as inappropriate"quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb The ides of march gekeken, vanwege George Clooney natuurlijk
Nu twijfel ik tussen de nieuwe van Robert Deniro ( Killer Elite ), vanwege Deniro natuurlijk, of een film die ik daadwerkelijk vanwege de inhoud interessant vind.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog jaloers![]()
Ik ga meteen een film maken met mezelf in de hoofdrol en 'm op Youtube zetten.
Voor keiharde actie kan je op dit uur ook gewoon Canal+ opzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Is DeNiro de moeite waard? Qua rol en acteerwerk bedoel ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keiharde actie, meer is het niet. Dus als je daar zin in hebt vooral doen.
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe dan doe dan doe dan
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha je moet het écht willen, ik hou je nog even in spanning!
Het was een hele nette film geworden hoor. George is toch ook getrouwd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik was even vergeten dat je een esposa thuis hebt zittenik hou het wel bij George enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |