quote:
quote:
quote:
Daar zou ik wel wat schenkstroop overheen willen gieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb in ieder geval nog strakke billetjes.
Doe jij wel voorzichtig trouwens? Nou heb ik een goeie maar met de types die op de 'buitenlander met een duur apartement' vallen zit je voor je het weet bij de medico met een druiper. Zeker in die zone van de stad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psst: hij heeft een Colombiaanse vrouw.
Ik doe met grote tegenzin een jasje aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe jij wel voorzichtig trouwens? Nou heb ik een goeie maar met de types die op de 'buitenlander met een duur apartement' vallen zit je voor je het weet bij de medico met een druiper. Zeker in die zone van de stad.
Haha ja daar hou ik wel van, maar er moet wel even worden uitgerust na een sessie hoor. Maar niet per sé slapen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Geloof er niks van, volgens mij hou je wel van die passie en wildheid
Goed zo jongen, goed zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe met grote tegenzin een jasje aan.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb in ieder geval nog strakke billetjes.
En met die woorden is het tijd geworden om ze te ruste te gaan leggen
Weltruste allemaal
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
Hm een hele vreemde wending in de keuze, het wordt LOFT, de nederlandse versie
met een ander smakelijk hapje, Barry Atsma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.Jaa Jeroen van KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
edit: je edit
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je krijgt Esmee Van Kampen naakt te zien op Jeroen van K.Jezus wat een lekker ding is die Esmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mijn hele dakterras inclusief 5 BBQ's mee vullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat een lekker ding is die Esmee.
Nou ja, ik vind Esmee trouwens helemaal niet zo lelijk. Ze is dik ja, maar lelijk niet. Maar ze is zó irritant in die reclames.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het wel gedurfd van haar trouwens. In feite wordt ze om die scene gewoon uitgelachen en daar was het ook voor bedoeld.
Ze heeft een dikke huid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het wel gedurfd van haar trouwens. In feite wordt ze om die scene gewoon uitgelachen en daar was het ook voor bedoeld.
He trouwens, een hoofdstedelijke finale begint steeds dichterbij te komen! Als het echt Millonarios - Santa Fe wordt is straks de hele stad in lockdown vrees ikquote:
Wanneer zijn die wedstrijden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
He trouwens, een hoofdstedelijke finale begint steeds dichterbij te komen! Als het echt Millonarios - Santa Fe wordt is straks de hele stad in lockdown vrees ik
En dat twee maal.
Terugwedstrijden van de halve finales zijn dacht ik donderdag. Santa Fe heeft met 1-1 gelijkgespeeld bij Once Caldas en Millonarios heeft thuis met 3-0 gewonnen van Junior.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer zijn die wedstrijden?
Daar moet ik heen.
Zondag is een goeie optie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Terugwedstrijden van de halve finales zijn dacht ik donderdag. Santa Fe heeft met 1-1 gelijkgespeeld bij Once Caldas en Millonarios heeft thuis met 3-0 gewonnen van Junior.
Als ze de finale halen zijn de wedstrijden denk ik zondag en de volgende donderdag, maar pin me er niet op vast. Kan ook zondag en zondag zijn.
Je zal er voor in de rij moeten staan vrees ik, en mensen die de voorgaande wedstrijden hebben bijgewoond krijgen voorrang dus je moet echt snel zijn.quote:
Es kijken of ik iets kan regelen. Desnoods bel ik een drugsbaronnetje of 2.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal er voor in de rij moeten staan vrees ik, en mensen die de voorgaande wedstrijden hebben bijgewoond krijgen voorrang dus je moet echt snel zijn.
Haha, natuurlijk :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Es kijken of ik iets kan regelen. Desnoods bel ik een drugsbaronnetje of 2.
Volgens mij heeft Milo de meeste fans. Mijn collega's zijn supporter, niet erg serieus echter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk :p
Bogotaanse club hebben al heel lang geen titel meer gewonnen dus mocht het lukken, zal er een enorme ontlading zijn in de stad. Voor de helft van de fans althans.
Ik denk dat het ongeveer gelijk hangt. In mijn schoonfamilie is de helft rood en de andere helft blauw. Maar onder rijkere kringen gok ik dat het meer Millonarios is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Milo de meeste fans. Mijn collega's zijn supporter, niet erg serieus echter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |