Daar mag jij tenminste wel gewoon in reagerenquote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Marie30 het volgende:
Eindelijk één man-afval-topic in KLB ten opzichte van de honderden wekelijkse boehoe-ik-haat-vrouwen-topics.
quote:
Schelden, enkel mensen van de laagste categorie grijpen daarnaar.quote:
ahahahahaquote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Schelden, enkel mensen van de laagste categorie grijpen daarnaar.![]()
Ow wait, jullie zijn mannen
quote:
deze...quote:
Sorryquote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar mag jij tenminste wel gewoon in reageren
quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Schelden, enkel mensen van de laagste categorie grijpen daarnaar.![]()
Ow wait, jullie zijn mannen
quote:
Dank je schat, GIRLPOWER.quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Marie30 het volgende:
Eindelijk één man-afval-topic in KLB ten opzichte van de honderden wekelijkse boehoe-ik-haat-vrouwen-topics.
Bronquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Waar zijn die wetenschappelijke bewijzen?quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Fixed.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen aan de macht, vrouwen achter het fornuis
troll.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, GIRLPOWER.
vrouwen aan de macht, mannen achter het fornuis
Wat heb jij nou aan een man achter het fornuis aangezien je ze toch niet nodig hebt?quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima. Lekker niks doen en een beetje kokenquote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat je niet samen kan leven met een man!quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Godver ik wil hem net posten.quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima. Lekker niks doen en een beetje koken
*kuch* leeuwen *kuch*quote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Kijk eens in de natuur, daar jagen de vrouwtjes toch ook niet?
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Handdoekje het volgende:
Als je je stinkkut eens zou wassen zou je misschien wél aandacht van mannen krijgen en zulk aidstopic achterwege kunnen laten.
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Handdoekje het volgende:
Als je je stinkkut eens zou wassen zou je misschien wél aandacht van mannen krijgen en zulk aidstopic achterwege kunnen laten.
Kun je er niet tegen?quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.
jawel nu bek houden teringhoerquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.
Klassen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.
Vrouwen hebben klassen , mannen niet dat bewijst dit topic maar weer he mannen.
Jij wel danquote:
klassen? Zijn ze docente?quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.
quote:
Mannen wonen langer bij mamie thuis, vrouwen zijn eerder volwassen mannen nietquote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zijn die wetenschappelijke bewijzen?
Tevens, reposts mogen niet volgens mij.
Je moeder zou je een klets tegen je oren moeten verkopen, je opvoeding is duidelijk nog niet af.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
jawel nu bek houden teringhoer
Nee, die roddelen en maken iemand achter hun rug om kapot. Dat werkt op het internet alleen nietquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Toffe nieuwe spellingquote:
Ik heb klassen, jij bent lokaal.quote:
Goede conclusie.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen wonen langer bij mamie thuis, vrouwen zijn eerder volwassen mannen niet
quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Ik heb klassen, jij bent lokaal.
Oh snap.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef kingmob het volgende:
Ik lees tussen de regels door dat je grootste trots is dat je vrouw bent, iets waar je zelf geen enkele controle over hebt gehad. Lijkt me lastig voor je gevoel van eigenwaarde
Grof? Stel je niet zo aanquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vrouwen best, je heb ook sterke vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef arucard het volgende:
TS, hoe ga jij de nieuwe wasmachine de trap op krijgen?
+ deja-vu ?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vrouwen best, je heb ook sterke vrouwen.
Klopt, ben niet zo seksverslaafd, shoppen is leukerquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
TS heeft al heel lang geen seks meer gehad!
Misschien bij jou in het carvanpark, maar hier niet hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Grof? Stel je niet zo aan
Genoeg mensen die zo praten.
carvanparkquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Misschien bij jou in het carvanpark, maar hier niet hoor.
Pertinent onwaar. Vrouwen zijn fysiek inferieur.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders primaquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Ah, het wekelijkse neptrolltopic van TS.
Dus je scheert alle mannen over 1 kam, lekker ben jij zeg... Vertel, op welke leeftijd woonde jij op jezelf, en voelde je je volwassen??quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Grof? Stel je niet zo aan
Genoeg mensen die zo praten.
Wat? Die discus-werpende oostblokkers?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; nooit goed geneukt worden?quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?
16 schat, en jij nog een mamie kindtjequote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dus je scheert alle mannen over 1 kam, lekker ben jij zeg... Vertel, op welke leeftijd woonde jij op jezelf, en voelde je je volwassen??
Echte mannen... eens!quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef rosepetals het volgende:
Ik kan anders niet zonder mannen, en dat wil ik ook helemaal niet.
TS is sexueel misbruikt vroeger.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
16 schat, en jij nog een mamie kindtje
Hoe dan ook, geniaal topic.quote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit trouwens niet weer gewoon die vadsige gast met zijn wijventrollaccount?
Weet niet, vragen het aan je buren?quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; nooit goed geneukt worden?
Je kan niet zonder mannen, dat klopt toch niet. Je moet zonder mannen kunnen leven. Dus je bent echt afhankelijk van een man, slecht hoor. Ik ben gewoon gelukkig een moderne onafhankelijke jongedame.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef rosepetals het volgende:
Ik kan anders niet zonder mannen, en dat wil ik ook helemaal niet.
Mweh, had een sterkere comeback verwacht.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Weet niet, vragen het aan je buren?
Hehehe, moest je wel lang over nadenken hé poepke.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Weet niet, vragen het aan je buren?
Nee joh, 100% legitquote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit trouwens niet weer gewoon die vadsige gast met zijn wijventrollaccount?
Kan wel begrijpen dat je het inderdaad niet tegenkomt als je alleen naar dingen als de Libelle Zomerweek en Margrietbeurs gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Misschien bij jou in het carvanpark, maar hier niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
*ploing ploing*, de gevoelige snaar!quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
???? we houden het wel netjes ok. Wat je zegt vind ik niet echt gepast ok.
papa stopte zijn kablanus in jouw toendertijds nog onbehaarde kutje?quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vorige keer zei je wat andersquote:
oh boiiquote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Je kan niet zonder mannen, dat klopt toch niet. Je moet zonder mannen kunnen leven. Dus je bent echt afhankelijk van een man, slecht hoor. Ik ben gewoon gelukkig een moderne onafhankelijke jongedame.
Nouja, iedereen kan wel zonder iemand leven, maar waarom zou je dat willen? Ik zou een stuk ongelukkiger zijn. Ik heb liefde nodig van zowel mannen als vrouwen, met mannen kun je beter lachen, en wat doe jij als jou auto niet start of je krijgt in je eentje de tafel niet verschoven? Dan ga ik op zoek naar een man hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Je kan niet zonder mannen, dat klopt toch niet. Je moet zonder mannen kunnen leven. Dus je bent echt afhankelijk van een man, slecht hoor. Ik ben gewoon gelukkig een moderne onafhankelijke jongedame.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
GOUDEN TIP BEDANKT.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Anders meet je toch een kort pittige kapsel aan, stap je over op vrouwen en ga je in een feministische beweging. Probleem opgelost.
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige keer zei je wat anders
Maar ok, dan nog mooier dit
[..]
oh boii
Zo heej, 2 jaartjes verschil! Ja, jij bent inderdaad veel volwasschenner dan mij, jij wint met 2 jaar verschil!quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
16 schat, en jij nog een mamie kindtje
Wat jij zegt, vind ik ook niet echt gepast.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Jongeeeehquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat je het inderdaad niet tegenkomt als je alleen naar dingen als de Libelle Zomerweek en Margrietbeurs gaat.Dank voor de spoiler, want god weet waar jij het over had... Mss wat minder met je mama optrekken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Dat kan inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, had een sterkere comeback verwacht.
Sorry, ik zit niet de heletijd in dit topic schat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hehehe, moest je wel lang over nadenken hé poepke.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
oh shit die smatje komt hard mangquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank voor de spoiler, want god weet waar jij het over had... Mss wat minder met je mama optrekken...
Vrouwen en prioriteiten...quote:
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, iedereen kan wel zonder iemand leven, maar waarom zou je dat willen? Ik zou een stuk ongelukkiger zijn. Ik heb liefde nodig van zowel mannen als vrouwen, met mannen kun je beter lachen, en wat doe jij als jou auto niet start of je krijgt in je eentje de tafel niet verschoven? Dan ga ik op zoek naar een man hoor
Nogmaals, waar is je wetenschappelijk bewijs. Aub volgende keer geen losse kreet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Daar hebben we haar weer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
Ga geen wetenschappelijke onderbouwing bij elkaar verzinnen terwijl je hoogstwaarschijnlijk een laagopgeleid wijf bent dat nog nooit één wetenschappelijk artikel in haar leven heeft gelezen.
Mannen hebben gemiddeld een hoger IQ, en bij een IQ boven de 130 is de verhouding van mannen tot vrouwen een stuk hoger. Dit is wél wetenschappelijk bewijs, helaas strookt dat niet met jouw argument.
Ja, vrouwen hebben bepaalde andere kwaliteiten. Ze kunnen beter onzin uit hun nek fantaseren, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn bij 'gevoelstudies' zoals kunstgeschiedenis, cultuurstudies en psychologie.
Maar goed. Het feit dat mannen een stuk beter alleen kunnen leven is nog het makkelijkst te weerleggen dat er veel meer mannen zijn die alleen of gezamenlijk compleet geïsoleerd van vrouwen leven; in het leger of anderzijds avontuurierlijk. Vrouwen amper tot nooit. Hoe veel vrouwelijke Bear Grylls zie jij voorbij komen? Niet.
Heldenpost dit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
Ga geen wetenschappelijke onderbouwing bij elkaar verzinnen terwijl je hoogstwaarschijnlijk een laagopgeleid wijf bent dat nog nooit één wetenschappelijk artikel in haar leven heeft gelezen.
Mannen hebben gemiddeld een hoger IQ, en bij een IQ boven de 130 is de verhouding van mannen tot vrouwen een stuk hoger. Dit is wél wetenschappelijk bewijs, helaas strookt dat niet met jouw argument.
Ja, vrouwen hebben bepaalde andere kwaliteiten. Ze kunnen beter onzin uit hun nek fantaseren, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn bij 'gevoelstudies' zoals kunstgeschiedenis, cultuurstudies en psychologie.
Maar goed. Het feit dat mannen een stuk beter alleen kunnen leven is nog het makkelijkst te weerleggen dat er veel meer mannen zijn die alleen of gezamenlijk compleet geïsoleerd van vrouwen leven; in het leger of anderzijds avontuurierlijk. Vrouwen amper tot nooit. Hoe veel vrouwelijke Bear Grylls zie jij voorbij komen? Niet.
Haha.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.
Kom op zeg kan je nog genees een tafel verschuiven, ben je mevrouwtje theelepeltje of zo ahh Maria.
Geeft niet, jij hebt ws ook keus. TS niet, vandaar de kift tegen de mannen. Zij moet wel butch zijn om haar boontjes te doppen.quote:
Ach ja, vrouwen kunnen ook slecht autorijden, daar is ook geen bewijs voor nodig toch?quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is je wetenschappelijk bewijs. Aub volgende keer geen losse kreet.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.quote:
Hoe vaak ik niet van die eenzame vrouwelijke kattenliefhebbers heb gezien in tekenfilms.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.
Kom op zeg kan je nog genees een tafel verschuiven, ben je mevrouwtje theelepeltje of zo ahh Maria.
Maar vrouwen die zonder man kunnen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.
Hoe moeilijk het ook is om toe te geven. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe vaak ik ook zeg dat ze dood kan vallen als ik Skyrim speel en zij zich verwaarloosd voelt. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe kut het ook is dat ze zeikt als ik weer een weekend niet thuis ben gekomen wegens drank en vrienden. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
TS heeft een punt.
TS ik hoop gewoon voor je dat je niet serieus bent, en dat je momenteel kookt voor je manneke.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Haar macht uittesten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef dralion13 het volgende:
Terug naar je keuken kut!
(en waarom zet je nog in je topic dat alleen vrouwen mogen reageren)
Klopt vrouwen kunnen zonder mannen, geen probleem. Jammer dat we dan nog in het jaar 0 zouden leven kwa technologie. Maar zeker een goed punt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat faalde haar vorige topics ook al, zegt wel iets over TSquote:
TSquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zal wel, Mannen kunnen niet zonder vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
lekker onderbouwt ook lelijke gingerkutquote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zal wel, Mannen kunnen niet zonder vrouwen
Daar ging je klacht toch niet over?quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.
Hoe moeilijk het ook is om toe te geven. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe vaak ik ook zeg dat ze dood kan vallen als ik Skyrim speel en zij zich verwaarloosd voelt. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe kut het ook is dat ze zeikt als ik weer een weekend niet thuis ben gekomen wegens drank en vrienden. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
TS heeft een punt.
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
ONZINquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.
Ik was het niet met je eens en ik ben een vrouw. Paradoxaal, want ik zou dan altijd gelijk moeten hebben. Daarom noemen ze het vrouwenlogica; je hebt geen logica.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
troll of gewoon dom wijfquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ciao Aelia
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Het eerste wat in mij op kwam toen ik de OP las is dat TS wel lelijk moet zijn, en niet goed bij de mannen.
Seks?quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.
Noem eens voorbeelden van dingen die van levensbelang zijn die vrouwen toevoegen aan het leven van een man die een man zelf niet kan?
En toch krijgen wij een hoofdletter.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Kan als het echt nodig is nog met een hand opgelost worden, maar je hebt wel een punt.quote:
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef Teoman het volgende:
[..]
TS ik hoop gewoon voor je dat je niet serieus bent, en dat je momenteel kookt voor je manneke.
En anders FAAL, want wat jij ook doet mannen hebben gewoon meer macht punt uit.
Kun je er niet tegen? Ja dan ook PECH.
Ontopic: Ik vind dat vrouwen meer rechten mogen hebben en ze mogen wat mij betreft alles overnemen op de wereld zodat wij kunnen toekijken hoe we ten onder gaan. Ik bedoel iemand moet toch toekijken?
Ooit gehoord van homo's?quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Achter elke succesvolle man, staat een sterke vrouw!quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.
Uit roeien van volk de Indianen, door Mannen gedaan.
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.
Noem eens voorbeelden van dingen die van levensbelang zijn die vrouwen toevoegen aan het leven van een man die een man zelf niet kan?
Macht corrumpeert. Als vrouwen de macht hadden zouden ze precies hetzelfde doen. Dat blijkt ook uit diverse psychologische onderzoeken, zoals bijvoorbeeld het experiment van Milgram.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.
En ondertussen de vrouwtjes maar soppen op de macht en zeuren om meer blingbling anders mochten de mannen niet in hun dingding.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Felicitaartquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,
hebberigequote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achter elke succesvolle man, staat een sterke vrouw!
Ik kan mijn seks behoefte anders ook niet inhouden, en dat zou geen een vrouw moeten doen. Belachelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,
Jij mag nog niet eens naar de hoeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.
Derhalve, mannen gaan nog niet dood als ze geen seks hebben
Wij zijn machtig genoeg om fout te doen, maar ook goed te doen. Zonder mannen zat jij nu nog ergens bessen te plukkenquote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ondertussen de vrouwtjes maar soppen op de macht en zeuren om meer blingbling anders mochten de mannen niet in hun dingding.
Ga toch met je katten spelen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.
Alsof er mannen zijn die daar in willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.
Derhalve, mannen gaan nog niet dood als ze geen seks hebben
Vrouwen worden chagerijnig als ze uberhaupt een keer niet krijgen wat ze willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaanquote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Misschien is dat je probleem.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Madame Curie, Bonnie Parker, Koningin Isabella, Queen Mary 1, Myra Hindley, Beverley Allitt, Belle Gunness, Mary Ann Cotton, Ilse Koch, Irma Grese, Katherine Knight, Elizabeth Batory, Ellen Fein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kan mijn seks behoefte anders ook niet inhouden, en dat zou geen een vrouw moeten doen. Belachelijk.
Jij moet leren de testosteron te waarderen
Mijn koffie, wat doe jequote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
het trollen gaat je niet goed af, je lult jezelf wel vast zoquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schatquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaan
Ik Jaag altijd met hoofdlettersquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.
Mannen zij allemaal hetzelfde, slecht en oversekst
Ik was het gewoon met je eens. TS is een draakquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goh, kijk anders even een paar posts boven je.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Mannen zijn homo's vrouwen zijn hoeren.
Een geslaagd man met grijs haar zo wil ik ook eindigen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er gelukkig en succesvol uit.
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Madame Curie, Bonnie Parker, Koningin Isabella, Queen Mary 1, Myra Hindley, Beverley Allitt, Belle Gunness, Mary Ann Cotton, Ilse Koch, Irma Grese, Katherine Knight, Elizabeth Batory, Ellen Fein.
Pf.. zonder die zak wordt het sowieso niks.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schat
Ik kies helemaal geen kant, ik ben net zo dol op mannen als op vrouwen. En je hebt echt wel iets van een piemel nodig, en met piemel bedoel ik in jou geval ook een kittige roze die je bij de wehkamp kan bestellen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.
Bijna niet geslaagd kreeg alsnog een dikke veeg en had een leger met mannen nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.
welke spel is dat eigenlijk op de achtergrond¿quote:
Zekers, maar de vraag is krijg ik jou wel nat?quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schat
Die hoereerde bij Julius en Marc Antonius en alle macht dat ze had, was ze mee geboren. Nou, poepoe, dan heb je inderdaad wat bereikt ja.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.
Cleopatra, de hoer van Cesarquote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat mij nou opvalt is, dat de mannen nog geen een keer iets liefs of nuttigs gezegd haben.
Mannen zijn ongevoelige beesten.
Klopt, en we denken alleen aan Jagen, macht en sex.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat mij nou opvalt is, dat de mannen nog geen een keer iets liefs of nuttigs gezegd haben.
Meid, jij hebt geen idee hoe erg deze mannen onderdrukt worden door vrouwen in real tis best zielig voor ze hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wij kunnen onze emoties aan de kant zetten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zekers, maar de vraag is krijg ik jou wel nat?
Heb jij een kale kut?quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.
Is dat jouw openingszin als je iemand gaat versieren, dan heb je vaak beet zeker.
Ik houd van dames die initiatief tonen.quote:
Van jou kant anders nog minder hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik weet je bent aan het trollen, maar bitch please, ga je inlezen.quote:
Je vraag anders wel aan mij of ik hem wel overeind krijg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.
Is dat jouw openingszin als je iemand gaat versieren, dan heb je vaak beet zeker.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Akwasi het volgende:
Het is wel jammer dat de troll zo obvious is...
Totaal geen moeite ingestopt inderdaad. Had zo leuk kunnen worden, dit topic.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Akwasi het volgende:
Het is wel jammer dat de troll zo obvious is...
Pff trek het dan niet aan zeg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
Wie is er dan het zwakkere geslacht MANNEN.
Wij vrouwen hebben de macht.
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjesquote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meid, jij hebt geen idee hoe erg deze mannen onderdrukt worden door vrouwen in real tis best zielig voor ze hoor.
Verzuurde hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie nietsquote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dit 'meespelen' is nog erger dan de troll zelf.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocioquote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef kosmetdesnor het volgende:
ts moet gewoon eens vies hard in haar kont verkracht worden
Alsof dat voor elke vrouw geldt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Volgens mij zit bij jou alles strak, zelfs olifantenjurkjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
ik weet dat je mijn paardenlul wilt, je hoeft het niet te verbergen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocio
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Sowieso Beyoncequote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Die reacties en maar liefs 47 likesquote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Zit ook allemaal niet mee hé? Boe-fucking-hoe(r)quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.
Als jullie de macht hebben, wat zit je ons dan de schuld te geven van oorlog voeren? Kan je het een zwerm sprinkhanen kwalijk nemen dat ze gewassen kaalvreten?quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahhaha ik heb een baantje zorg voor mijn eigen centjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie niets
Inderdaad. Ze zouden daarop antwoorden: we willen ons zelf zo kleden. We doen het echt niet voor mannen, hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
¿¿quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
welke spel is dat eigenlijk op de achtergrond¿
Mannen drukken op like, omdat ze hopen die ene persoon te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die reacties en maar liefs 47 likes![]()
BOYS! REMEMBER THIS: To repopulate, we only need one of you, and a lot of us! So next you say that we're not as important, just remember... we only need ONE of you to keep our species going. You need more than one girl to help populate a civilization, so basically: You need us for than we need you
En prostitutie is bedacht door vrouwen die het heft in eigen hand nemen (om het vervolgens weer over te geven aan een pooier)quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.
Wouldn't it be funny if when USA ever gets its first Female President,they play this song as their theme song?xDquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Mannen drukken op like, omdat ze hopen die ene persoon te zijn.
Epic facepalmquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
BOYS! REMEMBER THIS: To repopulate, we only need one of you, and a lot of us! So next you say that we're not as important, just remember... we only need ONE of you to keep our species going. You need more than one girl to help populate a civilization, so basically: You need us for than we need you
En dan tegen elkaar bitchen als jullie te weinig aandacht krijgen van die ene man.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden daarop antwoorden: we willen ons zelf zo kleden. We doen het echt niet voor mannen, hoor.!
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaad¿ juist ja de man.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zenato , ik ben een dame geen wijf. Wist je dat huilen gezond is en het oplucht zouden jullie mannen ook eens moeten doen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Zenato het volgende:
Jij bent zo'n wijf dat meteen de watervallen laat stromen om nutteloze en kleine dingetjes waarvan ik geen idee heb hoe je er om kan treuren
waarschijnlijk heeft ze in haar jeugd geen vaderlijk figuur gehad en reageerd ze dit zo af op mannen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
De kans dat je een hersenchirurg of een moordenaar in het wild tegenkomt is nogal klein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
Mannen en vrouwen zijn sowieso allemaal mongolen manquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaad¿ juist ja de man.
Dus heel die tekst kan je ook toepassen voor de vrouw
Ik ben benieuwd of TS hier nog een antwoord op heeftquote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef dralion13 het volgende:
TS waarom reageerde je trouwens zo vreemd in dit topic terwijl in de eerste post al wordt vertelt hoe je aan het antwoord kan komen?
En waarom vraag je hier iets in een subforum waar vooral mannen komen? Je hebt ze toch niet nodig?
Nou, het punt wat ze daar willen maken, is dat 1 man een heleboel vrouwen kan bevruchtigen, andersom kan dat niet, maar het geval hier is dat ze maar 1 man willen over een hele populatie. Lekkere, incestueuze kleinkinderen krijgen danquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaad¿ juist ja de man.
Dus heel die tekst kan je ook toepassen voor de vrouw
WOW, eindelijk eens een normale reactie van een man hehe. 1 op de 1000 mannen is normaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn sowieso allemaal mongolen man
HAHAAAA, TS is een kattenvrouwtjequote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Die tijd komt nooit meer, de rollen worden nu omgedraaitquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niks tegen mannen durfden te zeggen?
Ze vragen meer, steeds meer.
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef internal het volgende:
TS, op welke manier zijn mannen afhankelijk van vrouwen en niet andersom?
Vrouwen zoals jij zouden niet als een dame behandeld moeten worden.quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW, eindelijk eens een normale reactie van een man hehe. 1 op de 1000 mannen is normaal.
Op dit moment wil ik even geen man in mijn leven, even rust wie weet ooit in de verre toekomst.
Vraagje zou je de mannen hier eens wat beschaving kunnen aanbrengen hoe ze een dame moeten aanspreken.
Mannen kwijlen als ze sexy kleding draagt zei ze.quote:
Kan ook kotsen zijn wat hoopvol geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mannen kwijlen als ze sexy kleding draagt zei ze.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ook kotsen zijn wat hoopvol geïnterpreteerd wordt.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad nog maar eens even gaan uitleggenquote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.
Stil, hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Die tijd komt nooit meer, de rollen worden nu omgedraait
ze krijgt aandacht van de verkeerder mannen, dus scheert ze iedereen over 1 kam. Typisch vrouwen gedrag.quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Waaghals het volgende:
als ts niet zo'n dikke lelijkerd was kreeg ze wel aandacht van mannen
quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
???? wat lul je allemaal, praat normaals Nederlands
Upload eens pics van jou of je zusje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Kut troll, flikker eens op.quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Leg toch maar uit, ik ben wel benieuwtquote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.
Of je een beetje te neuken bentquote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:
Hij is leuk hoor ik lach mij echt kapot hier zegquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die tijd is sowieso geweest sinds dat vrouwen geen ambitieloze huisvrouw meer zitten te wezen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niks tegen mannen durfden te zeggen?
Ze vragen meer, steeds meer.
nog even en dan dichtquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef rosepetals het volgende:
Dit is echt zo'n heerlijk topic. Genieten gewoon.
Heb je toch nog een beetje plezier in je levenquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor ik lach mij echt kapot hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |