Alsof er mannen zijn die daar in willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.
Derhalve, mannen gaan nog niet dood als ze geen seks hebben
Vrouwen worden chagerijnig als ze uberhaupt een keer niet krijgen wat ze willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaanquote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Misschien is dat je probleem.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.
Madame Curie, Bonnie Parker, Koningin Isabella, Queen Mary 1, Myra Hindley, Beverley Allitt, Belle Gunness, Mary Ann Cotton, Ilse Koch, Irma Grese, Katherine Knight, Elizabeth Batory, Ellen Fein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.
Uit roeien van volk de Indianen, door Mannen gedaan.
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kan mijn seks behoefte anders ook niet inhouden, en dat zou geen een vrouw moeten doen. Belachelijk.
Jij moet leren de testosteron te waarderen
Mijn koffie, wat doe jequote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
het trollen gaat je niet goed af, je lult jezelf wel vast zoquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schatquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaan
Ik Jaag altijd met hoofdlettersquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.
Mannen zij allemaal hetzelfde, slecht en oversekst
Ik was het gewoon met je eens. TS is een draakquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goh, kijk anders even een paar posts boven je.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Mannen zijn homo's vrouwen zijn hoeren.
Een geslaagd man met grijs haar zo wil ik ook eindigen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er gelukkig en succesvol uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |