Helmkindjequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lukt dat met shazam, pakt die grote bestanden, kan je dat even voor mij uitzoeken of dat mogelijk is.
Ik wacht wel.
Bambino , feedback ??? moet ik je dat gaan uitleggen wat dat betekend ???
Meer mogelijk een paar goede tikken gehad in de ontwikkelingsfase waarbij een helm waarschijnlijk had kunnen helpen.quote:
Is dit de nieuwe trend?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Daar is die chick met die ongeschoren oksels en snor weer.
Blijkbaar, soort van excuus om dat lekker tegen alles en iedereen te schelden en zeggen dat ze dom zijn. Ach, elke idioot zijn gebrek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe trend?
Kloontjes maken die zich als een analfabetische digibeet met zuurstoftekort in de hersenpan gedragen?
Wie is die fucking Maria toch de hele tijd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
???? Ah Maria daar gaan we weer, heb honing aan mijn reet of zo komen die haters weer
Maar waarom zijn het er zoveel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, soort van excuus om dat lekker tegen alles en iedereen te schelden en zeggen dat ze dom zijn. Ach, elke idioot zijn gebrek.
Tsjaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
???? Ah Maria daar gaan we weer, heb honing aan mijn reet of zo komen die haters weer
Kan je lezen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik zoek een programma waarmee je musica nummers mee kan herkennen , wie kent er een. Normale reacties graag.
Ja maar dat is voor de kloner lang zo grappig niet man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef Scorpie het volgende:
Probeer het eens in het subforum Muziek. Van Muziek. Waar men over muziek nummers praat.
quote:
Hell yeah !quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mijn naam is Aelia De Amora, ik heb dringend hulp nodig.
Oke, geen probleem. Het is gebruikelijk dat je als nieuw meisje even een foto van jezelf plaatst, zodat we kunnen zien met wie we te maken hebben. Fok is namelijk een open forum, voor iedereen en door iedereen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
Scorpie, ok goeie tip bedankt.
Ben pas nieuw hier op fokforum even wennen nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |