Dank je schat, GIRLPOWER.quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Marie30 het volgende:
Eindelijk één man-afval-topic in KLB ten opzichte van de honderden wekelijkse boehoe-ik-haat-vrouwen-topics.
Bronquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Waar zijn die wetenschappelijke bewijzen?quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Fixed.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen aan de macht, vrouwen achter het fornuis
troll.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, GIRLPOWER.
vrouwen aan de macht, mannen achter het fornuis
Wat heb jij nou aan een man achter het fornuis aangezien je ze toch niet nodig hebt?quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima. Lekker niks doen en een beetje kokenquote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat je niet samen kan leven met een man!quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Godver ik wil hem net posten.quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima. Lekker niks doen en een beetje koken
*kuch* leeuwen *kuch*quote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Kijk eens in de natuur, daar jagen de vrouwtjes toch ook niet?
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Handdoekje het volgende:
Als je je stinkkut eens zou wassen zou je misschien wél aandacht van mannen krijgen en zulk aidstopic achterwege kunnen laten.
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Handdoekje het volgende:
Als je je stinkkut eens zou wassen zou je misschien wél aandacht van mannen krijgen en zulk aidstopic achterwege kunnen laten.
Kun je er niet tegen?quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.
jawel nu bek houden teringhoerquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.
Klassen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.
Vrouwen hebben klassen , mannen niet dat bewijst dit topic maar weer he mannen.
Jij wel danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |