GOUDEN TIP BEDANKT.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Anders meet je toch een kort pittige kapsel aan, stap je over op vrouwen en ga je in een feministische beweging. Probleem opgelost.
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige keer zei je wat anders
Maar ok, dan nog mooier dit
[..]
oh boii
Zo heej, 2 jaartjes verschil! Ja, jij bent inderdaad veel volwasschenner dan mij, jij wint met 2 jaar verschil!quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
16 schat, en jij nog een mamie kindtje
Wat jij zegt, vind ik ook niet echt gepast.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
???? we houden het wel netjes ok. Wat je zegt vind ik niet echt gepast ok.
Jongeeeehquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat je het inderdaad niet tegenkomt als je alleen naar dingen als de Libelle Zomerweek en Margrietbeurs gaat.Dank voor de spoiler, want god weet waar jij het over had... Mss wat minder met je mama optrekken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Dat kan inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, had een sterkere comeback verwacht.
Sorry, ik zit niet de heletijd in dit topic schat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hehehe, moest je wel lang over nadenken hé poepke.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , wat een lieve reactie. Waarom schelden mannen altijd direct als ze ongelijk hebben.
Vrouwen hebben klassen , mannen niet dat bewijst dit topic maar weer he mannen.
oh shit die smatje komt hard mangquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank voor de spoiler, want god weet waar jij het over had... Mss wat minder met je mama optrekken...
Vrouwen en prioriteiten...quote:
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, iedereen kan wel zonder iemand leven, maar waarom zou je dat willen? Ik zou een stuk ongelukkiger zijn. Ik heb liefde nodig van zowel mannen als vrouwen, met mannen kun je beter lachen, en wat doe jij als jou auto niet start of je krijgt in je eentje de tafel niet verschoven? Dan ga ik op zoek naar een man hoor
Nogmaals, waar is je wetenschappelijk bewijs. Aub volgende keer geen losse kreet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen wonen langer bij mamie thuis, vrouwen zijn eerder volwassen mannen niet
Daar hebben we haar weer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
Ga geen wetenschappelijke onderbouwing bij elkaar verzinnen terwijl je hoogstwaarschijnlijk een laagopgeleid wijf bent dat nog nooit één wetenschappelijk artikel in haar leven heeft gelezen.
Mannen hebben gemiddeld een hoger IQ, en bij een IQ boven de 130 is de verhouding van mannen tot vrouwen een stuk hoger. Dit is wél wetenschappelijk bewijs, helaas strookt dat niet met jouw argument.
Ja, vrouwen hebben bepaalde andere kwaliteiten. Ze kunnen beter onzin uit hun nek fantaseren, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn bij 'gevoelstudies' zoals kunstgeschiedenis, cultuurstudies en psychologie.
Maar goed. Het feit dat mannen een stuk beter alleen kunnen leven is nog het makkelijkst te weerleggen dat er veel meer mannen zijn die alleen of gezamenlijk compleet geïsoleerd van vrouwen leven; in het leger of anderzijds avontuurierlijk. Vrouwen amper tot nooit. Hoe veel vrouwelijke Bear Grylls zie jij voorbij komen? Niet.
Heldenpost dit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
Ga geen wetenschappelijke onderbouwing bij elkaar verzinnen terwijl je hoogstwaarschijnlijk een laagopgeleid wijf bent dat nog nooit één wetenschappelijk artikel in haar leven heeft gelezen.
Mannen hebben gemiddeld een hoger IQ, en bij een IQ boven de 130 is de verhouding van mannen tot vrouwen een stuk hoger. Dit is wél wetenschappelijk bewijs, helaas strookt dat niet met jouw argument.
Ja, vrouwen hebben bepaalde andere kwaliteiten. Ze kunnen beter onzin uit hun nek fantaseren, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn bij 'gevoelstudies' zoals kunstgeschiedenis, cultuurstudies en psychologie.
Maar goed. Het feit dat mannen een stuk beter alleen kunnen leven is nog het makkelijkst te weerleggen dat er veel meer mannen zijn die alleen of gezamenlijk compleet geïsoleerd van vrouwen leven; in het leger of anderzijds avontuurierlijk. Vrouwen amper tot nooit. Hoe veel vrouwelijke Bear Grylls zie jij voorbij komen? Niet.
Haha.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.
Kom op zeg kan je nog genees een tafel verschuiven, ben je mevrouwtje theelepeltje of zo ahh Maria.
Geeft niet, jij hebt ws ook keus. TS niet, vandaar de kift tegen de mannen. Zij moet wel butch zijn om haar boontjes te doppen.quote:
Ach ja, vrouwen kunnen ook slecht autorijden, daar is ook geen bewijs voor nodig toch?quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is je wetenschappelijk bewijs. Aub volgende keer geen losse kreet.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.quote:
Hoe vaak ik niet van die eenzame vrouwelijke kattenliefhebbers heb gezien in tekenfilms.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.
Kom op zeg kan je nog genees een tafel verschuiven, ben je mevrouwtje theelepeltje of zo ahh Maria.
Maar vrouwen die zonder man kunnen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.
Hoe moeilijk het ook is om toe te geven. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe vaak ik ook zeg dat ze dood kan vallen als ik Skyrim speel en zij zich verwaarloosd voelt. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe kut het ook is dat ze zeikt als ik weer een weekend niet thuis ben gekomen wegens drank en vrienden. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
TS heeft een punt.
TS ik hoop gewoon voor je dat je niet serieus bent, en dat je momenteel kookt voor je manneke.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Haar macht uittesten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef dralion13 het volgende:
Terug naar je keuken kut!
(en waarom zet je nog in je topic dat alleen vrouwen mogen reageren)
Klopt vrouwen kunnen zonder mannen, geen probleem. Jammer dat we dan nog in het jaar 0 zouden leven kwa technologie. Maar zeker een goed punt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat faalde haar vorige topics ook al, zegt wel iets over TSquote:
TSquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zal wel, Mannen kunnen niet zonder vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
lekker onderbouwt ook lelijke gingerkutquote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zal wel, Mannen kunnen niet zonder vrouwen
Daar ging je klacht toch niet over?quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erover denkt, ik vind dat TS gelijk heeft. Wat mij betreft kan ik niet zonder vrouwen.
Hoe moeilijk het ook is om toe te geven. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe vaak ik ook zeg dat ze dood kan vallen als ik Skyrim speel en zij zich verwaarloosd voelt. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
Hoe kut het ook is dat ze zeikt als ik weer een weekend niet thuis ben gekomen wegens drank en vrienden. Mijn leven zou stukken minder leuk zijn zonder vrouwen.
TS heeft een punt.
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
ONZINquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.
Ik was het niet met je eens en ik ben een vrouw. Paradoxaal, want ik zou dan altijd gelijk moeten hebben. Daarom noemen ze het vrouwenlogica; je hebt geen logica.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.
troll of gewoon dom wijfquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Het eerste wat in mij op kwam toen ik de OP las is dat TS wel lelijk moet zijn, en niet goed bij de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |