Ik heb het niet over een open relatie. Gewoon een normale relatie waarbij je niet constant op elkaars lip hoeft te zitten. Overigens moet je ook een beetje zelfreflectie toepassen als elke relatie waar je inzit naar de knoppen gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb hele vrije relaties gehad, tot zogenoemde open relaties aan toe, het maakt allemaal geen zak uit, vroeg of laat word het drama
Ow uiteraard, ik ben ook maar een man. Ik heb zelf net zoveel schuld natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef S1gnum het volgende:
Ik heb het niet over een open relatie. Gewoon een normale relatie waarbij je niet constant op elkaars lip hoeft te zitten. Overigens moet je ook een beetje zelfreflectie toepassen als elke relatie waar je inzit naar de knoppen gaat.
Misschien moet je je verwachtingspatroon eens bijstellen. Schijnbaar verwacht je dat na een aantal jaren de verliefdheid er nog steeds is. Uiteraard moet je er zelf ook voor zorgen dat deze er blijft. Verliefdheid moet je elke keer weer opnieuw vinden, want alles went.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ow uiteraard, ik ben ook maar een man. Ik heb zelf net zoveel schuld natuurlijk.
Ik zal je zeggen dat in bijna al mijn relaties ikzelf er op een gegeven moment er een punt achter heb gezet.
Verliefdheid gaat over, en daarna heb ik vreemdgenoeg niet meer zoveel zin om me aan te passen
Ben jij erg beschadigd?quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef Piye het volgende:
Elke vrouw is een hoer behalve je moeder.
Hmmmm, daar denk ik anders over.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef _Fleurtje_1 het volgende:
Mannen zijn inderdaad veel leuker.
Ok, de topic van AeliadeAmora ook?quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Fascination het volgende:
Ik vind je op basis van dit topic een beetje kinderlijk overkomen.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Edit.
Nuanceren : bier drinken slap lullen en motorrijden ja, dan prefereer ik mannen.
Je ziet het verschil bijna niet zo eng daarom ben ik bang voor meisjes die langer dan 1.85 zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
jij wilt mannen in een vrouwenlichaam?
[ afbeelding ]
Waarom? Hij beargumenteerd het toch goed?quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Fascination het volgende:
Ik vind je op basis van dit topic een beetje kinderlijk overkomen.
homoquote:
TS moet dus niks van vrouwen hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 15:07 schreef Roellie80 het volgende:
Vrouwen,
Echt, ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Heb genoeg relaties gehad of op een andere manier te maken gehad met vrouwen, het is en blijft doffe ellende.
1. Werk
Je kan maar beter met mannen samenwerken dan met vrouwen. Vrouwen zijn punctueler. Dat klinkt positief, maar als je even echt wat geregeld moet hebben werkt het zeer frustrerend.
2. Vrienden
Mannen en vrouwen kunnen nooit echt vrienden worden. Ik moet toegeven dat ik er met een aantal heel aardig kan opschieten. Maar dan het liefst niet teveel. Ik zie het namelijk echt niet zitten om te gaan shoppen of "gezellig" dingen te ondernemen. Ook blijft dat vriendschap niet werkt om een andere rede zoals te zien is in het volgende filmpje:
3. Relaties
Ik weet dat veel mensen dit als een toevoeging zien in hun leven, ik zie het niet zo. Voor mij is het altijd na een bepaalde tijd een beklemmend iets geworden. Verplichting. familiebezoekjes, shoppen op zaterdag. En dan zijn dit nog voorbeelden waar elke man zich aan ergert.
Wanneer je echt een wat langere relatie hebt zal je er niet aan ontkomen dat je zo eens in zoveel tijd een huilende vriendin hebt om niets. Dan moet je dingen gaan uitpraten, gevoelens, gedoe. Dat vreet energie, geloof me.
Ik zal ook ooit nog wel weer een keer verliefd worden... dat zien we tegen die tijd wel weer, voorlopig sta ik er niet zo open voor geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |