Ik heb klassen, jij bent lokaal.quote:
Goede conclusie.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen wonen langer bij mamie thuis, vrouwen zijn eerder volwassen mannen niet
quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Ik heb klassen, jij bent lokaal.
Oh snap.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef kingmob het volgende:
Ik lees tussen de regels door dat je grootste trots is dat je vrouw bent, iets waar je zelf geen enkele controle over hebt gehad. Lijkt me lastig voor je gevoel van eigenwaarde
Grof? Stel je niet zo aanquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moet dat nu altijd zo grof? Godverdikke man, doe toch normaal, zo praat je in het echte leven toch ook niet.
Dat kunnen wij vrouwen best, je heb ook sterke vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef arucard het volgende:
TS, hoe ga jij de nieuwe wasmachine de trap op krijgen?
+ deja-vu ?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vrouwen best, je heb ook sterke vrouwen.
Klopt, ben niet zo seksverslaafd, shoppen is leukerquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
TS heeft al heel lang geen seks meer gehad!
Misschien bij jou in het carvanpark, maar hier niet hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Grof? Stel je niet zo aan
Genoeg mensen die zo praten.
carvanparkquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Misschien bij jou in het carvanpark, maar hier niet hoor.
Pertinent onwaar. Vrouwen zijn fysiek inferieur.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders primaquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Ah, het wekelijkse neptrolltopic van TS.
Dus je scheert alle mannen over 1 kam, lekker ben jij zeg... Vertel, op welke leeftijd woonde jij op jezelf, en voelde je je volwassen??quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen wonen langer bij mamie thuis, vrouwen zijn eerder volwassen mannen niet
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Grof? Stel je niet zo aan
Genoeg mensen die zo praten.
Wat? Die discus-werpende oostblokkers?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; nooit goed geneukt worden?quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?
16 schat, en jij nog een mamie kindtjequote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dus je scheert alle mannen over 1 kam, lekker ben jij zeg... Vertel, op welke leeftijd woonde jij op jezelf, en voelde je je volwassen??
Echte mannen... eens!quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef rosepetals het volgende:
Ik kan anders niet zonder mannen, en dat wil ik ook helemaal niet.
TS is sexueel misbruikt vroeger.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
16 schat, en jij nog een mamie kindtje
Hoe dan ook, geniaal topic.quote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit trouwens niet weer gewoon die vadsige gast met zijn wijventrollaccount?
Weet niet, vragen het aan je buren?quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is dat nou; wonen in een woonwagenkamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |