Totaal geen moeite ingestopt inderdaad. Had zo leuk kunnen worden, dit topic.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Akwasi het volgende:
Het is wel jammer dat de troll zo obvious is...
Pff trek het dan niet aan zeg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
Wie is er dan het zwakkere geslacht MANNEN.
Wij vrouwen hebben de macht.
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjesquote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meid, jij hebt geen idee hoe erg deze mannen onderdrukt worden door vrouwen in real tis best zielig voor ze hoor.
Verzuurde hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie nietsquote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dit 'meespelen' is nog erger dan de troll zelf.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocioquote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef kosmetdesnor het volgende:
ts moet gewoon eens vies hard in haar kont verkracht worden
Alsof dat voor elke vrouw geldt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Volgens mij zit bij jou alles strak, zelfs olifantenjurkjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
ik weet dat je mijn paardenlul wilt, je hoeft het niet te verbergen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocio
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Sowieso Beyoncequote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Die reacties en maar liefs 47 likesquote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Zit ook allemaal niet mee hé? Boe-fucking-hoe(r)quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.
Als jullie de macht hebben, wat zit je ons dan de schuld te geven van oorlog voeren? Kan je het een zwerm sprinkhanen kwalijk nemen dat ze gewassen kaalvreten?quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahhaha ik heb een baantje zorg voor mijn eigen centjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie niets
Inderdaad. Ze zouden daarop antwoorden: we willen ons zelf zo kleden. We doen het echt niet voor mannen, hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
żżquote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
welke spel is dat eigenlijk op de achtergrondż
Mannen drukken op like, omdat ze hopen die ene persoon te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die reacties en maar liefs 47 likes![]()
BOYS! REMEMBER THIS: To repopulate, we only need one of you, and a lot of us! So next you say that we're not as important, just remember... we only need ONE of you to keep our species going. You need more than one girl to help populate a civilization, so basically: You need us for than we need you
En prostitutie is bedacht door vrouwen die het heft in eigen hand nemen (om het vervolgens weer over te geven aan een pooier)quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.
Wouldn't it be funny if when USA ever gets its first Female President,they play this song as their theme song?xDquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Mannen drukken op like, omdat ze hopen die ene persoon te zijn.
Epic facepalmquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
BOYS! REMEMBER THIS: To repopulate, we only need one of you, and a lot of us! So next you say that we're not as important, just remember... we only need ONE of you to keep our species going. You need more than one girl to help populate a civilization, so basically: You need us for than we need you
En dan tegen elkaar bitchen als jullie te weinig aandacht krijgen van die ene man.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat mij nou opvalt is, dat de mannen nog geen een keer iets liefs of nuttigs gezegd haben.
Mannen zijn ongevoelige beesten.
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden daarop antwoorden: we willen ons zelf zo kleden. We doen het echt niet voor mannen, hoor.!
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaadż juist ja de man.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zenato , ik ben een dame geen wijf. Wist je dat huilen gezond is en het oplucht zouden jullie mannen ook eens moeten doen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Zenato het volgende:
Jij bent zo'n wijf dat meteen de watervallen laat stromen om nutteloze en kleine dingetjes waarvan ik geen idee heb hoe je er om kan treuren
waarschijnlijk heeft ze in haar jeugd geen vaderlijk figuur gehad en reageerd ze dit zo af op mannen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
De kans dat je een hersenchirurg of een moordenaar in het wild tegenkomt is nogal klein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
Mannen en vrouwen zijn sowieso allemaal mongolen manquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaadż juist ja de man.
Dus heel die tekst kan je ook toepassen voor de vrouw
Ik ben benieuwd of TS hier nog een antwoord op heeftquote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef dralion13 het volgende:
TS waarom reageerde je trouwens zo vreemd in dit topic terwijl in de eerste post al wordt vertelt hoe je aan het antwoord kan komen?
En waarom vraag je hier iets in een subforum waar vooral mannen komen? Je hebt ze toch niet nodig?
Nou, het punt wat ze daar willen maken, is dat 1 man een heleboel vrouwen kan bevruchtigen, andersom kan dat niet, maar het geval hier is dat ze maar 1 man willen over een hele populatie. Lekkere, incestueuze kleinkinderen krijgen danquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en om kinderen te maken heb je zaad nodig. En wie draagt zaadż juist ja de man.
Dus heel die tekst kan je ook toepassen voor de vrouw
WOW, eindelijk eens een normale reactie van een man hehe. 1 op de 1000 mannen is normaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nou TS, ik kan wel wat liefs zeggen. Ik vind het jammer dat je zo afgeeft op alle mannen, want niet alle mannen zijn zo vreselijk als je denkt. Ik vraag me ook af wat je meegemaakt hebt in je verleden waardoor je zo moet afgeven op mannen in het algemeen. Ondanks al je negatieviteit hoop ik dat je nog een man op je pad tegenkomt die je negatieviteit weg kan nemen.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn sowieso allemaal mongolen man
HAHAAAA, TS is een kattenvrouwtjequote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik krijg zat liefde van mijn mooien Katten, en die zijn echt superlief voor mij. Dieren geven zat liefde daar heb ik geen man voor nodig.
Die tijd komt nooit meer, de rollen worden nu omgedraaitquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niks tegen mannen durfden te zeggen?
Ze vragen meer, steeds meer.
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef internal het volgende:
TS, op welke manier zijn mannen afhankelijk van vrouwen en niet andersom?
Vrouwen zoals jij zouden niet als een dame behandeld moeten worden.quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW, eindelijk eens een normale reactie van een man hehe. 1 op de 1000 mannen is normaal.
Op dit moment wil ik even geen man in mijn leven, even rust wie weet ooit in de verre toekomst.
Vraagje zou je de mannen hier eens wat beschaving kunnen aanbrengen hoe ze een dame moeten aanspreken.
Mannen kwijlen als ze sexy kleding draagt zei ze.quote:
Kan ook kotsen zijn wat hoopvol geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mannen kwijlen als ze sexy kleding draagt zei ze.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ook kotsen zijn wat hoopvol geïnterpreteerd wordt.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad nog maar eens even gaan uitleggenquote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.
Stil, hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Die tijd komt nooit meer, de rollen worden nu omgedraait
ze krijgt aandacht van de verkeerder mannen, dus scheert ze iedereen over 1 kam. Typisch vrouwen gedrag.quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Waaghals het volgende:
als ts niet zo'n dikke lelijkerd was kreeg ze wel aandacht van mannen
quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
???? wat lul je allemaal, praat normaals Nederlands
Upload eens pics van jou of je zusje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Kut troll, flikker eens op.quote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Leg toch maar uit, ik ben wel benieuwtquote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nu nog gaan uitleggen, ben ik nou zo slim of jij zo dom.
Of je een beetje te neuken bentquote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:
Hij is leuk hoor ik lach mij echt kapot hier zegquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die tijd is sowieso geweest sinds dat vrouwen geen ambitieloze huisvrouw meer zitten te wezen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niks tegen mannen durfden te zeggen?
Ze vragen meer, steeds meer.
nog even en dan dichtquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef rosepetals het volgende:
Dit is echt zo'n heerlijk topic. Genieten gewoon.
Heb je toch nog een beetje plezier in je levenquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor ik lach mij echt kapot hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |