Ik was het niet met je eens en ik ben een vrouw. Paradoxaal, want ik zou dan altijd gelijk moeten hebben. Daarom noemen ze het vrouwenlogica; je hebt geen logica.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hahah ik heb gelijk, vrouwen hebben altijd gelijk en dat is een feit klaar.
troll of gewoon dom wijfquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen kunnen goed zonder een man leven, maar mannen kunnen niet zonder vrouwen leven.
En dat is een feit , klaar. ( Wetenschappelijk bewezen )
Ik heb het helemaal gehad met mannen, voor mij hoeft het niet meer. Ik kan gewoon niet samenwerken met Mannen ah Maria wat zijn mannen erg en dom.
Ik kan prima zonder man leven, graag reacties van vrouwen die ook zonder man leven en daar geen probleem mee hebben.
Ciao Aelia
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Het eerste wat in mij op kwam toen ik de OP las is dat TS wel lelijk moet zijn, en niet goed bij de mannen.
Seks?quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.
Noem eens voorbeelden van dingen die van levensbelang zijn die vrouwen toevoegen aan het leven van een man die een man zelf niet kan?
En toch krijgen wij een hoofdletter.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zal wel, Mannen kunnen niet zonder vrouwen
Kan als het echt nodig is nog met een hand opgelost worden, maar je hebt wel een punt.quote:
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef Teoman het volgende:
[..]
TS ik hoop gewoon voor je dat je niet serieus bent, en dat je momenteel kookt voor je manneke.
En anders FAAL, want wat jij ook doet mannen hebben gewoon meer macht punt uit.
Kun je er niet tegen? Ja dan ook PECH.
Ontopic: Ik vind dat vrouwen meer rechten mogen hebben en ze mogen wat mij betreft alles overnemen op de wereld zodat wij kunnen toekijken hoe we ten onder gaan. Ik bedoel iemand moet toch toekijken?
Ooit gehoord van homo's?quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Achter elke succesvolle man, staat een sterke vrouw!quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.
Uit roeien van volk de Indianen, door Mannen gedaan.
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoezo niet, gaat mij tot nu toe goed af.
Noem eens voorbeelden van dingen die van levensbelang zijn die vrouwen toevoegen aan het leven van een man die een man zelf niet kan?
Macht corrumpeert. Als vrouwen de macht hadden zouden ze precies hetzelfde doen. Dat blijkt ook uit diverse psychologische onderzoeken, zoals bijvoorbeeld het experiment van Milgram.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vrouwen zouden de wereld kunnen heersen, de wereld zou er veel beter uitzien. Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door MANNEN. Kijk maar in de geschiedenis , Mussulini, Busch , Kadeffi, Hitler, Piet Hein, Conquistadores, Kolonisten VOC, allemaal mannen die ellede brachten.
En ondertussen de vrouwtjes maar soppen op de macht en zeuren om meer blingbling anders mochten de mannen niet in hun dingding.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Felicitaartquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,
hebberigequote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achter elke succesvolle man, staat een sterke vrouw!
Ik kan mijn seks behoefte anders ook niet inhouden, en dat zou geen een vrouw moeten doen. Belachelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
SEKS, kijk alle mannen gaan naar de hoeren, ze kunnen hun seksbehoefde niet inhouden. Vrouwen wel,
Jij mag nog niet eens naar de hoeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.
Derhalve, mannen gaan nog niet dood als ze geen seks hebben
Wij zijn machtig genoeg om fout te doen, maar ook goed te doen. Zonder mannen zat jij nu nog ergens bessen te plukkenquote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ondertussen de vrouwtjes maar soppen op de macht en zeuren om meer blingbling anders mochten de mannen niet in hun dingding.
Ga toch met je katten spelen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dat zijn dan hoeren, niemand komt in mijn dingding voor geen goud.
Alsof er mannen zijn die daar in willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb nog nooit een hoer aangeraakt.
Derhalve, mannen gaan nog niet dood als ze geen seks hebben
Vrouwen worden chagerijnig als ze uberhaupt een keer niet krijgen wat ze willen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaanquote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel chagerijnig als ze geen seks hebben. Mannen kunnen met alles naar bed gaan waar een gat in zit, en dan maakt het niet uit wat het is , opblaaspop bijvoorbeeld of dieren.
Misschien is dat je probleem.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Madame Curie, Bonnie Parker, Koningin Isabella, Queen Mary 1, Myra Hindley, Beverley Allitt, Belle Gunness, Mary Ann Cotton, Ilse Koch, Irma Grese, Katherine Knight, Elizabeth Batory, Ellen Fein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kan mijn seks behoefte anders ook niet inhouden, en dat zou geen een vrouw moeten doen. Belachelijk.
Jij moet leren de testosteron te waarderen
Mijn koffie, wat doe jequote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
het trollen gaat je niet goed af, je lult jezelf wel vast zoquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Vrij vertaald: in het verleden heb ik een vriendje gehad die tijdens onze relatie naar de hoeren ging. Dit kwam door z'n aanhoudende seksbehoefte. Althans, dat maak ik mezelf wijs. Eigenlijk lag dit aan mij, ik ben immers een intense draak met een kop als een trekhaak en bovendien een ramp in bed. Door deze eenmalige ervaring ben ik dermate gekwetst, dat ik mij afzet tegen alles wat een penis heeft. Het is namelijk met mijn (gebrek aan) intellect veel te ingewikkeld nuances aan te brengen. Ik scheer liever alles over een kam.
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schatquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wij zouden zelfs met jou naar bed kunnen, met een zak over je hoofd welteverstaan
Ik Jaag altijd met hoofdlettersquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon holbewoners zij leven nog in de prehistorie Jagen Jagen en nog een jagen, met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan.
Mannen zij allemaal hetzelfde, slecht en oversekst
Ik was het gewoon met je eens. TS is een draakquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goh, kijk anders even een paar posts boven je.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Mannen zijn homo's vrouwen zijn hoeren.
Een geslaagd man met grijs haar zo wil ik ook eindigen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er gelukkig en succesvol uit.
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Madame Curie, Bonnie Parker, Koningin Isabella, Queen Mary 1, Myra Hindley, Beverley Allitt, Belle Gunness, Mary Ann Cotton, Ilse Koch, Irma Grese, Katherine Knight, Elizabeth Batory, Ellen Fein.
Pf.. zonder die zak wordt het sowieso niks.quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schat
Ik kies helemaal geen kant, ik ben net zo dol op mannen als op vrouwen. En je hebt echt wel iets van een piemel nodig, en met piemel bedoel ik in jou geval ook een kittige roze die je bij de wehkamp kan bestellen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hou eens op met de kant van de mannen te kiezen, ik hou ook van seks, en ik kom prima aan mijn trekken hoor en daar heb ik geen man met een piemel voor nodig.
Bijna niet geslaagd kreeg alsnog een dikke veeg en had een leger met mannen nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.
welke spel is dat eigenlijk op de achtergrond¿quote:
Zekers, maar de vraag is krijg ik jou wel nat?quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Romantisch zeg, krijg je hem dan wel omhoog schat
Die hoereerde bij Julius en Marc Antonius en alle macht dat ze had, was ze mee geboren. Nou, poepoe, dan heb je inderdaad wat bereikt ja.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Echte vrouwen, alleen mijn naam ontbreekt nog. Waar is cleopatra, die het Romeinse rijk bijna ten val had gebracht een VROUW jah met veel MACHT.
Cleopatra, de hoer van Cesarquote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat mij nou opvalt is, dat de mannen nog geen een keer iets liefs of nuttigs gezegd haben.
Mannen zijn ongevoelige beesten.
Klopt, en we denken alleen aan Jagen, macht en sex.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat mij nou opvalt is, dat de mannen nog geen een keer iets liefs of nuttigs gezegd haben.
Meid, jij hebt geen idee hoe erg deze mannen onderdrukt worden door vrouwen in real tis best zielig voor ze hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wij kunnen onze emoties aan de kant zetten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zekers, maar de vraag is krijg ik jou wel nat?
Heb jij een kale kut?quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.
Is dat jouw openingszin als je iemand gaat versieren, dan heb je vaak beet zeker.
Ik houd van dames die initiatief tonen.quote:
Van jou kant anders nog minder hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik weet je bent aan het trollen, maar bitch please, ga je inlezen.quote:
Je vraag anders wel aan mij of ik hem wel overeind krijg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Mij nat , pardon dat vraag je toch niet aan een dame.
Is dat jouw openingszin als je iemand gaat versieren, dan heb je vaak beet zeker.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Akwasi het volgende:
Het is wel jammer dat de troll zo obvious is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |