Totaal geen moeite ingestopt inderdaad. Had zo leuk kunnen worden, dit topic.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Akwasi het volgende:
Het is wel jammer dat de troll zo obvious is...
Pff trek het dan niet aan zeg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
Wie is er dan het zwakkere geslacht MANNEN.
Wij vrouwen hebben de macht.
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjesquote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meid, jij hebt geen idee hoe erg deze mannen onderdrukt worden door vrouwen in real tis best zielig voor ze hoor.
Verzuurde hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dank je schat, ik weet het. Ze zien het niet die mammies kindtjes
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie nietsquote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannen zijn zo zwak, als ik een strake spijkerbroek aantrek of een strak topje dan zijn mannen net kinderen in een speelgoed winkel en kwijlen ze alles bij elkaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dit 'meespelen' is nog erger dan de troll zelf.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocioquote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef kosmetdesnor het volgende:
ts moet gewoon eens vies hard in haar kont verkracht worden
Alsof dat voor elke vrouw geldt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Volgens mij zit bij jou alles strak, zelfs olifantenjurkjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
ik weet dat je mijn paardenlul wilt, je hoeft het niet te verbergen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Gadverdamme, ben je wel helemaal lekker, frocio
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Sowieso Beyoncequote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja beetje gefrustreerd zijn ze lieverd niks van aantrekken.
Die reacties en maar liefs 47 likesquote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat nummer is zo tegenstrijdig btw. Jezelf als een hoer kleden en zo dansen, maar ondertussen wel verkondigen dat vrouwen sterk zijn en de wereld runnen
Zit ook allemaal niet mee hé? Boe-fucking-hoe(r)quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik weet het, ik erger mij gewoon aan mannen de laaste tijd. Mannen hebben het overal voor het zeggen en daar moet verandering in komen. De crisis komt ook door mannen, hebzucht is door mannen bedacht en liefde door vrouwen.
Als jullie de macht hebben, wat zit je ons dan de schuld te geven van oorlog voeren? Kan je het een zwerm sprinkhanen kwalijk nemen dat ze gewassen kaalvreten?quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahhaha ik heb een baantje zorg voor mijn eigen centjes.quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ach meisje zonder onze centen zijn jullie niets
Inderdaad. Ze zouden daarop antwoorden: we willen ons zelf zo kleden. We doen het echt niet voor mannen, hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |