Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Op dat soort dagen biedt de frituurpan bij mij vaak uitkomstquote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn van die dagen dat ik echt inspiratieloos ben
vooral om dat de jongens niet alles lusten...
ja bij mij dus nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dat soort dagen biedt de frituurpan bij mij vaak uitkomst.
We wachten op de fotoreportagequote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Inkomen het volgende:
Kerstavond de 24e serveer ik Flash' menu. Familie weet nog niet wat het is.
quote:
Oeh, das wel lekker jaquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
Vanavond kip Matras.
Dus MPG, nu niet weer roepen dat ik het te laat aankondig.
Een duet van friszure en zoete zuivel met een overheerlijke aardbeiencoulis.quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Inkomen het volgende:
Nog briljante ideeën voor het nagerecht trouwens?
appelcrumblepie met een dotje slagroom?quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Inkomen het volgende:
Nog briljante ideeën voor het nagerecht trouwens?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een duet van friszure en zoete zuivel met een overheerlijke aardbeiencoulis.
Vlaflip.
Puickquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
Vanavond kip Matras.
Dus MPG, nu niet weer roepen dat ik het te laat aankondig.
Ik zeg: DOEN!quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vlaflip.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vlaflip.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
appelcrumblepie met een dotje slagroom?
of nog simpeler, warme appelflapjes met slagroomen een bolletje ijs
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een....quote:Op zondag 11 december 2011 13:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]Ik vind ze allebei goed, hier ga ik even over mediteren. En de appelflappen moeten ook nog een culinaire omschrijving krijgen
.
hoe noem je zo'n mooie lepel ijs/slagroomquote:Op zondag 11 december 2011 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een....
Zoiets?quote:Op zondag 11 december 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe noem je zo'n mooie lepel ijs/slagroom
kan er niet opkomen
Hoe laat ben je hier dan?quote:Op zondag 11 december 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick.
Haal je vast extra voorraad in huis?
O, vlaflip toe!quote:Op zondag 11 december 2011 13:30 schreef Inkomen het volgende:
Een duet van zuivelDit wordt nu al het mooiste kerstdiner tot nu toe.
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een parfait van vanille?quote:Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parfait_%28ijs%29
nee je maakt een soort van bolletje ijs maar dan meer langwerpig (en dat maak je met 2 lepels) maar weet niet meer hoe het heetquote:Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parfait_%28ijs%29
Hoi nijnenquote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
GF spamt heel FB vol met zijn stomme spelletje.
Hoi iedereen.
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vindenquote:Op zondag 11 december 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee je maakt een soort van bolletje ijs maar dan meer langwerpig (en dat maak je met 2 lepels) maar weet niet meer hoe het heet
quote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
GF spamt heel FB vol met zijn stomme spelletje.
Hoi iedereen.
Idemquote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vinden
kut hequote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vinden
je snijdt een grapefruit door middenquote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
"Snijd tussen de vliesjes van de grapefruit de partjes uit de vrucht. "
Dus... eum... bedoelen ze gewoon het binnenste van de grapfruit?
Gewoon het zacht gedeelt; zonder vliesjes... dan...
Le fu wat ben ik toch een kookgodin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
kut, moet ik nog laminaat leggen ookohja je komt ook nog een keer hierhee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb je ook nog laminaat te leggen?quote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja je komt ook nog een keer hierhee he?![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
kut, moet ik nog laminaat leggen ookKastje erop, niemand heeft wat gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tv kast en een boomquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Kastje erop, niemand heeft wat gezien.
Etenstijd. Duh!quote:
in de keukenquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je ook nog laminaat te leggen?
hele keuken?quote:Op zondag 11 december 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in de keukenmoet ook nog een keer wit laminaat komen
Thxquote:Op zondag 11 december 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je snijdt een grapefruit door midden
en tussen de partjes zit een vliesje... als je die allemaal even 'lossnijdt' met een aardappelmesje kan je met een lepeltje zo het vruchtvlees eruit 'scheppen'
succes maar je wordt er vanzelf handig in
en het is zoooooo lekker
ZOOOO simpelquote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx
Ben amusehapjes aan het zoeken en kwam dit zinnetje tegen... Ik twijfelde
Moet nu nog een makkelijke soep verzinnen voor 8 mensen![]()
Ik en koken![]()
Geen ideequote:Op zondag 11 december 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZOOOO simpel
wat voor soep zou je willen ?
Oliebollensoepquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen ideeWat is lekker om met oud en nieuw te serveren
ik zou een simpel niet te zwaar soepje doenquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
euh... neequote:
Ik ga nog wat recepten zoekenquote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou een simpel niet te zwaar soepje doen
Anders doe je een zelfgemaakt kippensoepje, is licht verteerbaar
Ik heb ook nog genoeg kookboekenquote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
euh... nee![]()
[..]
Ik ga nog wat recepten zoeken![]()
oud en nieuw is in de winter dus snertquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oud en nieuw is in de winter dus snert [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtquote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg kookboekendus als je wil kan ik ook voor je kijken
Ja maar soep kan je van te voren juist goed makenquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtEn dat is meestal wel het geval met die dingen
solquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
True. Naja ik kijk nog wel. Wellicht heeft mams ook ideeën om in mijn mini keuken te bereidenquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar soep kan je van te voren juist goed maken
bosquote:
jaaaaquote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Oh die zal ik ook maar eens opzetten dan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Account is al weggegooidquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
peperclips?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
probleem van de kerstballenaantakkenhanghaakjes is ook opgelost
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doetquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
Ik zag al dat Yvonne posts had verwijderd. Netjesquote:
Dat was Whiskers niet echtquote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whuts going on?
of mag je dat niet prijsgeven
Iemand uit dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic: [POLCAFE #2690] Eugenetische Experimenten
wol? touw/draadquote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
komt zo wel bij de foto van de boom
dat zijn geen grappenquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.quote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen
maar helaas verhard Fok en zie je dit soort dingen vaker gebeuren...
en dan krijgt een user een ban van een maanden de volgende dag is de ban opgeheven kan hij weer posten
![]()
beetje zwakzinnig naar mijn mening en zo werk je die verharding in de hand.
ik heb het gezien, het ging zoquote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.
Hoe en wat is classified information.
Dan is dat een uitzonderlijk geval.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
doe ik ook meequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
Kerstpakketje gekregen op vrijwilligerswerk, echt zo liefcuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
![]()
van mij welquote:
Uh nou, eigenlijk wel dusquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
Ik krijg dit jaar wat saaisquote:
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar wat saais
Die cadeaubonnen van de afgelopen jaren waren veel leuker
ik krijg geen kerstpakketquote:
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werkquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...Zal het donderdag wel krijgen vermoed ik, met het kerstdiner.
Ben al gelijk in de sfeerquote:
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
Zal mij verbazen of ik wel een kerstpakket krijg, vorig jaar ook niets ontvangen van zowel project als werk niet.
[..]
Ben al gelijk in de sfeer
Badjas heb ik een paar jaar terug ook gehad met nog wat andere dingen erbij (wijn, snackzooi etc:P). Ook een keer een spellenpakket gehad en een pakket met monsterlijk lelijk keramiekserviesquote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
Ik heb echt de typtyfus vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzoquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
Vorig jaar hadden we een Italiaans pakket, het jaar daarvoor een kaaspakket en het jaar daarvoor een fairtradepakket geloof ik. Ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt.
In het verleden kregen we in plaats van een kerstpakket aan het eind van het jaar een Irischeque en konden we zelf iets uitkiezen. Dat vind ik stiekem toch wel handiger, want de helft van de samengestelde pakketten gebruik ik toch niet.
Die zijn handig jaquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu 2 jaar achter elkaar zo'n boekje gekregen waar je wat uit mocht kiezen. Dat is ook gewoon leuk.
Vorig jaar kreeg ik er 3. onder andere 2 boeken van Tatiana de Rosnay van besteld. Leuke boeken
Ja, of vis- en groentedingenquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
die moeten de wokjes makenquote:
o ja, de lampjes knipperen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Bedoeld of onbedoeld?quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die moeten de wokjes maken
o ja, de lampjes knipperen.
![]()
Nou ja, vorig jaar kon je met het keuzepakket ook 4 bonnen voor een vitatas (tas met biologisch groente & fruit). Die tas heb ik normaal al, dus had hem nu een maand lang gratisquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe staat je bank nu?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
bedoeltquote:
ik zal kijken of ik een filmpje kan uploaden
Maar ze horen vaak wel stemmen en zien ook vaak dingen/mensen die er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nou, eigenlijk wel dus
Technisch gesproken is het dus niet meer persoonlijkheden
Ergo, nooit alleen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...
ballen in de boomdie tafel en stoelen komen me bekent voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
midden in de kamerquote:![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dit snap ik nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
midden in de kamer![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.
Foto's!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:ik was al bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ik was al bezig
wat een rotzooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeilijkquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt
''mama moet altijd boos op je worden als je bij hem/haar bent geweest, dus ik heb liever niet dat je daar gaat spelen''quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mijn oorlogsgebied kamer momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Solique op 11-12-2011 16:11:40 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Niet, mij werd het gewoon zonder uitleg verboden...quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speeltKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Moet jij niet eens weg om hier op tijd te zijn voor het eten?quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, mij werd het gewoon zonder uitleg verboden...![]()
nou dat is het eigenlijk nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''mama moet altijd boos op je worden als je bij hem/haar bent geweest, dus ik heb liever niet dat je daar gaat spelen''.
het is meer dat ik de ouders niet zo mag
![]()
quote:netjes
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
omdat ik het zegquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt
Oh, spuit elfquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het lastige is dat als jij een eerlijke uitleg geeft, die uitleg vast ook bij dat kind en dan ook bij de ouders terecht komt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ja nee dat werkt vast
[..]
prut
[..]
Omdat ZIJ de ex-vrouw van mijn ex is, en HIJ blowd
Dat blowen zou voor mij echt een ultieme no-no zijn. En dat (in bedekte termen) zou ook mijn uitleg aan m'n kind zijn.
Maar ja...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan dat kindje dan niet naar jullie toe komen, LL?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mja ik weet nog niet hoe ik het tactvol kan brengenquote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lastige is dat als jij een eerlijke uitleg geeft, die uitleg vast ook bij dat kind en dan ook bij de ouders terecht komt.
Dat blowen zou voor mij echt een ultieme no-no zijn. En dat (in bedekte termen) zou ook mijn uitleg aan m'n kind zijn.
Maar ja...
hij weet niet eens wat drugs is
laatstaan wat het met je doetZe was ook net hierquote:Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Kan dat kindje dan niet naar jullie toe komen, LL?maar dan willen ze toch weer ergens anders naar toe of naar haar huis.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 15:55:52 ]![]()
tering daar zou ik gek van wordenquote:
Ditoquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar zou ik gek van worden
De ideale oplossingquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:
"Mama wilt niet dat je met tokkies omgaat"bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ideale oplossingbedankt
He, ik ben geen ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ben ik alquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar zou ik gek van worden![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef Solique het volgende:
Mijn oorlogsgebied kamer momenteelPlaatje doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik al[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
verzekeringsoverstapshizzle uitzoeken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Echt welquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
laatste stukje kerst, in GF stijl met rode lampjes
[ afbeelding ]!
Waar zijn de dames?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
LDG'tjequote:Op zondag 11 december 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
verzekeringsoverstapshizzle uitzoeken![]()
![]()
Ik heb binnenkort jouw hulp even nodig, denk ik
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
volgens mij was ik best hyper vandaag![]()
kom er net achter dat de thermostaat al de hele dag op 15° staat
Hee. Fotolijstjesquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat is zo niet... Jij.quote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Te rommelig
np, kom maar opquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje![]()
![]()
Ik heb binnenkort jouw hulp even nodig, denk ik![]()
Valt toch wel meequote:
ik heb ook een foto van mn kerst![]()
heb je mijn boom gezienquote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
beterschapquote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hang op de bank met een kruik
Buikkrampen ala bevalling
Laters![]()
je bent er trots op hequote:
Wat een lief klein boompjequote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je vandeweek een keertje op MSN? Is nou niet echt iets om hier uitgebreid te besprekenquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Leukquote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kan ook nu?quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een lief klein boompje
[..]
Ben je vandeweek een keertje op MSN? Is nou niet echt iets om hier uitgebreid te bespreken.
Ga ik de laptop er even bij zoeken, monumentquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dan ruim ik eerst even mn administratieberg wegen dan ben ik klaar voor je
Zo, even foto's op dvd branden voor de andere groepsgenoten, kunnen die morgen op de post met kerstkaart erbij![]()
![]()
Ik zal m'n kerstkaart ook eens af gaan maken. En A4-fotopapier zoeken, anders heb ik die kaart voor niets gemaakt.
Ik ga verder geen kaartjes sturen denk ik. Moet naar mn reisgenootjes toch al de dvd's opsturen en had nog wat kaartjes over van vorig jaar![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Je ontkomt ook gewoon nergens meer aan kerst hè?.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Je ontkomt ook gewoon nergens meer aan kerst hè?
Ik ga met kerst werken, e daar krijg ik vervolgens kerst-acties van de klant om mijn oren, zie ik een MEGA-boom in de kantine, etc, enz
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
In Iran wel denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Je ontkomt ook gewoon nergens meer aan kerst hè?
Helaas niet. Vanochtend stond sky aan bij mn vrijwilligerswerk, de verhouding is nu 3 kerstnummers 1 normaal nummerquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Je ontkomt ook gewoon nergens meer aan kerst hè?![]()
![]()
En anders wel terugblikken, jaaroverzichten, compilaties en al dat soort ongein.quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alleen hier hoor, maar ook alles op tv is kerst nu
O ja, kerstkaarten, die wilde ik vanmiddag gaan schrijven. Nou ja, het eerste vel adresetiketten is uitgeprint, dus ik kan alvast een begin maken.
![]()
Ik ga eens een licht mousserende gerstedrank met een fijn vleugje hopbitterheid doen ontsnappen aan zijn duistere cilindrisch-metalen gevangenis
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders wel terugblikken, jaaroverzichten, compilaties en al dat soort ongein.
Stress paniek![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jaja. Je gaat gewoon een pilsje opentrekkenquote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een licht mousserende gerstedrank met een fijn vleugje hopbitterheid doen ontsnappen aan zijn duistere cilindrisch-metalen gevangenis.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Bier uit blik?quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een licht mousserende gerstedrank met een fijn vleugje hopbitterheid doen ontsnappen aan zijn duistere cilindrisch-metalen gevangenis
Nou enquote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Je gaat gewoon een pilsje opentrekken.
Photoshop vuile zwartepixelracist.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
Photoshop vuile zwartepixelracist.Wat nou weer?
Oh en trouwens: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Noem het beestje gewoon bij zijn naam.quote:
Ik ga een frikkedel spesjaal toch ook niet "compositie van varkens-, kippen- en rundvlees uit de friture, royaal gegarneerd met een combinatie van romige, friszure mayonaise, een kruidige, licht scherpe curry en Hollandse ajuin"?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik vond fles z'n omschrijving mooier.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Ik ga een frikkedel spesjaal toch ook niet "compositie van varkens-, kippen- en rundvlees uit de friture, royaal gegarneerd met een combinatie van romige, friszure mayonaise, een kruidige, licht scherpe curry en Hollandse ajuin"?
Hij selecteerde alles behalve zwarte pixelsquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat nou weer?
Oh en trouwens: Je kan er gewoon niet mee omgaan. Maar ik heb het al gefixt
.
Oelaboe.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Is een smileyquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor taal![]()
Ga je mond spoelen! Wacht, ik stuur hem op msn
.
quote:1 zak bitterballen
frikkedel pesjoal
Friet met.
En dan noem je het:
Gepaneerde boulettes van runderragoût met een vinaigrette van Groninger mosterd
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Miniem het volgende:
Hey, yuuks.
Is je afspraak nog doorgegaan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je weekend is dus wel lekker verlopenquote:
Geweldig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Je weekend is dus wel lekker verlopen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kerstboom staat
Nu maar hopen dat ik wordt aangenomen bij de AH. Voordeel Kerst = dubbel uitbetaald (op sommige dagen zelfs 4x geloof ik)
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
sip
![]()
hier is de combinatie van rauwe vis en groente begeleid door rijst en zeewier ook weer besteld
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Barretje80 het volgende:
hier is de combinatie van rauwe vis en groente begeleid door rijst en zeewier ook weer besteldSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
sushiquote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Barretje80 het volgende:
hier is de combinatie van rauwe vis en groente begeleid door rijst en zeewier ook weer besteld
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
hier wordt het aardappelkroketjes met vis gemarineerd in knoflook en peper, eneehm een of ander blikje groenten wat ik nog moet opzoeken en open trekken
quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
hier wordt het aardappelkroketjes met vis gemarineerd in knoflook en peper, eneehm een of ander blikje groenten wat ik nog moet opzoeken en open trekken.
Ik moet hier lui gaan koken.
Lees: rijsttafel ophalen bij de Chinees
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
koken ala sympquote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Lees: rijsttafel ophalen bij de Chinees
Oeh dat moet ik ook weer eens doen jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Lees: rijsttafel ophalen bij de Chineesin 1 keer voor een hele week supervoer in huis
bij mijn chinees hier hebben ze 1 peroons aanbiedingen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik ook weer eens doen jain 1 keer voor een hele week supervoer in huis
maar dat is ook echt voor 1 persoon
Mijn chinees heeft loempia's waar je gewoon BANG van wordtquote:Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mijn chinees hier hebben ze 1 peroons aanbiedingen.
maar dat is ook echt voor 1 persoon![]()
Voor ¤ 2,90
grommen ze naar je vanuit het zakjequote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn chinees heeft loempia's waar je gewoon BANG van wordt![]()
Voor ¤ 2,90?
quote:121 Teletekst zo 11 dec
Kort nieuws binnenland
` De politie heeft in Swalmen (Limburg)
21 vervuilde en verwaarloosde honden in
beslag genomen.De eigenares van 65 is
aangehouden.Ze was met haar auto met
caravan met alle honden erin tegen een
boom gereden.De vrouw,die woont in haar
caravan,is aangehouden omdat ze nog
boetes van overtredingen had openstaan.
Ze kunnen niet in een zakJEquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grommen ze naar je vanuit het zakje?
Neem er voor mij ook eentje meeIk betaal wel
Ja, en die honden zullen vast wel weer onder de Dienst Regelingen van de overheid vallen en bij een opslaghouder tijdelijk geplaatst worden, om daarna of ingeslapen te worden of te worden verkocht aan andere handelaren. Jaja, 144 red een dier werkt ook zo goed /sarcasm.quote:![]()
![]()
Oh daar lig ik niet wakker van. Ik heb een hekel aan honden
quote:waarom gaan blondjes in een rondjes zitten als ze het koudd hebben ?
Daar is het 360 graden![]()
![]()
![]()
.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
quote:
Wie wil mij even hard schoppen zodat ik stop met niets doen en die klere biografie afmaak?
stupidity has become as common as common sense was before![]()
* wel.o.k prikt zachtjes in rug van marc1974quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even hard schoppen zodat ik stop met niets doen en die klere biografie afmaak?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
* DaMart geeft Marcb een flinke schop.quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even hard schoppen zodat ik stop met niets doen en die klere biografie afmaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft Marcb een flinke schop.Zo'n ding heet un schup, jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n ding heet un schupbats, jong.
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.![]()
![]()
![]()
je moet eerst een gat maken voordat je het kan vullenquote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
Ik hoef gewoon helemaal niets te doen.
Ik ben me gewoon aan het vervelen, en aan het wachten. En wachten.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Okeoke, ik ga allllllquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k prikt zachtjes in rug van marc1974
stupidity has become as common as common sense was before![]()
*burrrrrrrrp*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Burpten wij nou precies tegelijk...?quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
ik ga zo de smurfen kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef gewoon helemaal niets te doen.
Ik ben me gewoon aan het vervelen, en aan het wachten. En wachten.
dikke telepathie hier.quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Burpten wij nou precies tegelijk...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
*burp*quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Burpten wij nou precies tegelijk...?.
Stereoburpen, wij kunnen dat.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef LDS het volgende:
[..]
dikke telepathie hier.Voor je het weet doe je mee aan paranormale kinderen voor paranormale kinderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:
Yayquote:.
Zo ben ik nooit klaar met mijn kerstkaartquote:. Photoshop is a bitch, daarin kan ik oneindig dingen aanpassen
.
Hahahaha ik moest lachenquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor je het weet doe je mee aan paranormale kinderen voor paranormale kinderen!. Maar die meisjes die de hele tijd tegen hun vriendinnen zeggen: 'dikke telepathie joh!' zijn nog steeds ergelijk
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Sowieso meisjesquote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef LDS het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest lachen. Maar die meisjes die de hele tijd tegen hun vriendinnen zeggen: 'dikke telepathie joh!' zijn nog steeds ergelijk
.
Oh wacht...Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Met de uitspraak 'sowieso meisjesquote:' ben ik het niet helemaal eens
Forza Eniesee!![]()
Voor wie maak je een kaart?quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yay.
[..]
Zo ben ik nooit klaar met mijn kerstkaart. Photoshop is a bitch, daarin kan ik oneindig dingen aanpassen
.
Uhhhhhhhhhhhm, iemand.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Voor wie maak je een kaart?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Al een tijdje ja. /± 8 maanden.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wie is iemand?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
heb ik dat even gemistquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al een tijdje ja. /± 8 maanden.
U jelly?quote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Neequote:
Bijna weer koffietijd
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
En tijd voor een nieuw topic
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: